Het Spuugpaleis-convex regular polychora

15-02-2015 17:28 3211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry Fluim, ik viel in slaap.

Maar in het eerste deel staan sowieso veel tokkie-verhalen. Wat dacht je van die twee eerste tokkie-broers waarvan de een de ander de kop inslaat?

Tja, als we allemaal van de Tokkies af zouden stammen is het niet zo vreemd dat de mensheid zo oorlogszuchtig is. Zo zie je maar weer waar het self-fullfilling prophecy toe kan leiden. Rare jongens, die gelovigen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Dat waren toch kinderen van die mensen die hier als eerst op aard werde geworpen en dat die vrouw zih om liet praten door een beest, omdat ze net zoveel macht wilde hebben als hem hier boven.

Waarom heb ik nog niets gelezen over die dochters van de eerste twee, want die moeten er ook geweest zijn. Zijn toch tamelijk belangrijk voor het hele hebben en houden.

Lijkt me niet dat madam zich heeft laten neuken door haar zonen.

Maar dan nog, is toch algemeen bekend dat inteelt niet goed is wat betreft de voortplanting.

Nou ja wat jij ook al zegt, je ziet wat er voor verderfelijkheid eruit is voortgekomen zo vandaag de dagen.
Ik denk nog steeds dat het allemaal verzonnen is door een simpele ziel die nog niks van de evolutietheorie wist, Darwin kwam pas eeuwen later met zijn theorie, dus dat die simpele ziel in dat punt in de tijd dit verzonnen heeft om een leefbaar wereldbeeld voor zichzelf te verzinnen, dat snap ik wel. Maar wat ik niet snap is dat op het moment dat er veel voor de handliggendere theorieën opgeworpen worden, zoveel mensen toch hardnekkig vastklampen aan die verzonnen inteeltverhaaltjes van die simpele ziel in plaats van te zien voor wat het daadwerkelijk is, een volksoverlevering. Bijvoorbeeld, de hele legende van Koning Arthur bevat dezelde archetypen als het inteeltverhaaltje van de simpele ziel, maar er zijn helemaal geen mensen meer te vinden die heilig geloven in Koning Arthur of dagelijks lezen in Le Mort d'Arthur ofzo. Ik snap de hedendaagse populariteit van het inteeltverhaaltje van de simpele ziel gewoon echt niet en al helemaal niet dat mensen denken dat die God dinosaurusbotten verstopt heeft om de mensheid op een dwaalspoor te zetten. En dan durven ze nog te zeggen dat ik op de Longstay thuishoor.
Ik heb de hele bijbel een keer van achter naar voren gelezen. Nou dan kom je ook wel tot inzichten hoor.
Getverrredemme, wat is het klef hier....

Verloven...
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ik lees altijd diagonaal. Of ik sla steeds een vers over. Merk je niks van.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Als je de liefde geen water geeft zal zij een wisse dood sterven (Gen.12 ps. 14. art. 3).
Zit ik hier heel de bijbel door te bladderen, staat genesius vooraan. Enfin

Genesius 12:14

Daarom zal het ongetwijfeld gebeuren dat de Arabieren u zullen zien en zeggen: 'Dit is mijn vrouw.' En zij zullen mij stellig doden, maar u zullen zij in het leven houden
Koning Avontuur de la Muerte zijn verhaal ken ik nog niet. Misschien leesvoer voor het diner. Ik wil hem best aanhangen.

Andere voor de hand liggende verhalen ken ik eigenlijk niet. Ooit gehoord over een oerknal. Nou me jetje, echt niet dat een knal dit bestaan heeft veroorzaakt.

Tenzij Gehova die knal veroorzaakte, dan kan ik er nog wel iets mee, denk ik.
En zonder Darwin had de medemens dat ook kunnen bedenken, dus die nazi komt ook geen eer toe.
Fl. vers 18, psalm 145

En dan komen den hemelse dag.

Den dag waarop den Fritten zich in al hun glorie aan u zullen openbaren

En gij zult niet vrezen

En gij zult niet blasfimeren

Neen, gij zult slechts

bewonderen!

bevoelen!

bestrelen!

Opdat ook gij het waarachtige paradijs bereikt hebt

Wauw!
Zij is Strottie, een heel lekker dier

Komt uit Zimbabwe, en heeft een Arabier

Ze is een pikkedonkere meid

Toch storte ik me in de strijd

Stri- stra- strotje, strotie strotje strop

Stri- stra- strotje, strotie strotje strop

Ik ben Fluimpie, de kleine Aziaat

Heb een paar fritten, en ben een veelvraat

Ik fluim op alles op wat ik fluimen kan

Ik fluim naar jou, daar wordt Emir niet goed van

Fli- fla- fluimpie, fluimpje fluimpje fluim

Fli- fla- fluimpie, fluimpje fluimpje fluim

Zij is strottie, dat is wat ik gil

Stortie kusssen dat is, het liefste wat ik wil

Ik kruip tegen dr fritties an

Dan ziet zij hoe goed ik slurpen kan

Ik ben Fluimpie, de kleine kleptomaan

Al dat fluimen heb ik mijn levenlang gedaan

Als je begint, dan gaat er wel iets fout

Omdat je veel te veel van fluimen houdt
Leuk. Schnappie de kleine krokodil. Als je die ouwe heks van een GrannyWeatherwax nog ooit terug wil zien, moet je vooral Schnappi aanhalen.
Wie A zegt moet ook D zeggen
Ik mis Granny wel, ze mag zeker terugkomen.
Life is short. Eat dessert first.
hey waxie ik heb een krokodil

draai jij je om, dan bijt ik in je bil

wie wa waxie waxie waxie wax

wie wa waxie waxie waxie wax
G

flinke ketsers
Als je mormoon wordt mag je vijf vrouwen met tien van die dingen.

Da's wel een goede reden om Mormoon te worden. Zal ook vast de enige reden zijn.
Dat geldt maar voor 5% van de mormomen.

Reken maar mee

We beginnen met 100% mormoon.

50% daarvan hoort maar bij de afsplitsing die veelwijverij mag. De andere helft mag dat niet. Van die resterende 50% is de helft vrouw. Die mogen niks. Van de resterende 25% is 20% vrijgezel en die andere 5% heeft vijf vrouwen.

Quod erat demonstrandum, en aj gliek heb, dan hebbiejut.

Klinkt heel doordacht, Merano.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 24 februari 2015 @ 10:55:

Ik denk nog steeds dat het allemaal verzonnen is door een simpele ziel die nog niks van de evolutietheorie wist, Darwin kwam pas eeuwen later met zijn theorie, dus dat die simpele ziel in dat punt in de tijd dit verzonnen heeft om een leefbaar wereldbeeld voor zichzelf te verzinnen, dat snap ik wel. Maar wat ik niet snap is dat op het moment dat er veel voor de handliggendere theorieën opgeworpen worden, zoveel mensen toch hardnekkig vastklampen aan die verzonnen inteeltverhaaltjes van die simpele ziel in plaats van te zien voor wat het daadwerkelijk is, een volksoverlevering. Bijvoorbeeld, de hele legende van Koning Arthur bevat dezelde archetypen als het inteeltverhaaltje van de simpele ziel, maar er zijn helemaal geen mensen meer te vinden die heilig geloven in Koning Arthur of dagelijks lezen in Le Mort d'Arthur ofzo. Ik snap de hedendaagse populariteit van het inteeltverhaaltje van de simpele ziel gewoon echt niet en al helemaal niet dat mensen denken dat die God dinosaurusbotten verstopt heeft om de mensheid op een dwaalspoor te zetten. En dan durven ze nog te zeggen dat ik op de Longstay thuishoor.Amen!!
quote:Keausje schreef op 23 februari 2015 @ 23:22:

Is de bijbel ook aan iemand opgedragen?

Dat vind ik altijd zo gezellig als ik op de eerste pagina lees dat het boek is opgedragen aan een lief neefje of nichtje etc. Jaa maar alleen als je die persoon heel erg haat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven