Het Spuugpaleis-convex regular polychora

15-02-2015 17:28 3211 berichten
Ja het is ook niet niks als je van de ene op de andere minuut bij binnenkomst moet beslissen om te gaan of blijven.

Ze had zomaar weg kunnen zijn
Wie zijn Kim en Ali Reve dan eigenlijk?
Nou ja, dan ga ik wel nu:

Mijn dag begon erg vroeg. Toen veel drukjes gedaan. Was uitgeknepen want hoog water. Geen knikkers ergens in gestopt maar nu een leeg gevoel. Mss straks nog 3.

Ik geef deze dag een 6,527. Niet zo hoog.

Doelen waren:

5 regels, gelukt.

KM goed, mislukt.
Hoe komt het dat de KM goed mislukt is?
KM doet nooit wat ik wel en elke keer ben ik weer teleurgesteld omdat ik elke dag denk "morgen lukt het wel" maar het lukt dus al 3 weken niet.
Wel goed dat je niet hebt geknikkerd. Wat kunnen we doen om die 3 ook achterwege te laten.
km staat voor ut arokkaan?
Maar ik kom er wel weer overheen denk ik hoor.
Nee, kleine meutinges.
En anders maar niet, toch?
quote:doornroosje9 schreef op 24 februari 2015 @ 19:51:

[...]

Ja, duh, ik moet me haasten! Voor je het weet vlieg ik de isoleer weer in. Daar was ik ook vandaag, voor jou meen ik. Dat kwam omdat ik ook wilde ONTSNAPPEN

maar ik heb allemaal scherpe voorwerpen naar binnen gesmokkeld en een doosje lucifers. Het is verstopt in hoek a, 30 centimeter van rechts en dan 15 centimeter naar boven achter het kussenbehang. Ook vrij makkelijk te pakken als ze je in een dwangbuis hebben gestopt.
quote:fluim schreef op 24 februari 2015 @ 19:55:

Wie zijn Kim en Ali Reve dan eigenlijk?Mag ik niet zeggen, staatsgeheim.
Ja maar die staan erom bekend dat die pas na een week of vier beginnen te werken. Maar ik snap wel dat je er een hart hooft inhebt nu
Wie neemt er hier ook kussenslopen mee als souvenir van vakantie?
Ok, volhouden dus.
Dat waren servetringen gevuld met wit poeder.
Heb jij geen bad gehad voor je de iso in moest?
Ik ga sowieso vaak ik bad. Maar dan vul ik 'm niet hoor, da's zo'n gedoe.
Nou zitten we weer, Strotry
Kim neemt niet op en Ali is zijn teennagels aan het lakken
quote:StoraHuntur schreef op 24 februari 2015 @ 20:09:

Ik ga sowieso vaak ik bad. Maar dan vul ik 'm niet hoor, da's zo'n gedoe.Is ook fijn om die zwaartekracht te voelen als je in een leeg bad ligt. Dat voelt zo lekker aardts.
Als jij nou hier was konden we samen in een leeg bad, omdat jij badderen stom vindt is dit mss een goed kompromie.
Heb je je huiskamer echt veranderd? Want dan moet ik dat in mijn hoofd ook even doen.
Welk teken ben jij kniek?
Rode bosmier, ik ben geboren met de maan parallel aan pluto.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven