Het Spuugpaleis-convex regular polychora

15-02-2015 17:28 3211 berichten
kan je hem willem noemen.
Verweesde planten kun je ook laten ophalen door Hortus Botanicus, dat kost je dan wel een zak potaarde en een stevige bloempot. Maar ze komen dan wel goed terecht en misschien wel bij een nieuw baasje.
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 24 februari 2015 @ 21:40:

als kaktussen dood gaan komt er hele vieze zut uitDat is de geest die m smeert
Beetje zoals dit: maar dan als ketting

http://m.marktplaza.nl/hu ... aan-ketting-35698019.html
Hij is zow boos
Ja.
O je speelt weer een filmpje nu he
quote:Keausje schreef op 24 februari 2015 @ 21:41:

Verweesde planten kun je ook laten ophalen door Hortus Botanicus, dat kost je dan wel een zak potaarde en een stevige bloempot. Maar ze komen dan wel goed terecht en misschien wel bij een nieuw baasje.Goed voor de rest van de planten op aarde ook als ik uit het westen van het land iemand naar het oosten haal om een plant op te halen :p
Ja zoiets ben ik ook naar op zoek, maar zit nog op de goedkoopste stand. En alles is tot nog toe afgesloten, of hij kan eruit vallen of zo lelijk dat ik ze hier niet wil tonen
quote:fluim schreef op 24 februari 2015 @ 21:44:

O je speelt weer een filmpje nu heNee was de link vergeten
En een man op tv bij dubbie zei: ik ben zow boos
quote:fluim schreef op 24 februari 2015 @ 21:45:

Ja zoiets ben ik ook naar op zoek, maar zit nog op de goedkoopste stand. En alles is tot nog toe afgesloten, of hij kan eruit vallen of zo lelijk dat ik ze hier niet wil tonen

Jaa ik vind die floating charm heel lelijl en die vind ik dus steeds. Ik kan hem overigens wel lijmen:)

Even met de 6 pootjes door de houtlijm en gaan:)
Maar deze wil ik je niet onthouden

Ja dat bedoelde ik, die zow boos net als naar de speeltuin gaan in je eentje spelen
Alle reacties Link kopieren
Of zo'n bak met gel voor die mier, das ook zielig
Van de wk dit gemaakt:

Dildo
quote:fluim schreef op 24 februari 2015 @ 21:48:

Ja dat bedoelde ik, die zow boos net als naar de speeltuin gaan in je eentje spelenHahaha
En die had je er toevallig twee gevonden he
(Nie plakken ga weer weghalen )
(Ha dat dacht ik al dus liet ik het zo)
quote:fluim schreef op 24 februari 2015 @ 21:51:

En die had je er toevallig twee gevonden heHahha nee die komen uit een fokprogramma. Lang verhaal kort: wegen in jungle zorgen ervoor dat rupsen de weg niet over willen. Om populaties op grootte te houden worden rupsen gekweekt. En daar heb je vlinder voor nodig. Als die oud zijn worden ze "geoogst" dan kun je ze kopen en van dat geld wordt het fokprogramma gefinancierd
Zijn hullie?
Bah wat eem vieze sokken
geoogst betekend gedood?
was snoepies voor de katjes pakken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven