Het stamcafé deel IX
zondag 27 maart 2016 om 03:06
Deel negen van ons heerlijke café!
We zijn in Afrika neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn in Afrika neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
maandag 28 maart 2016 om 19:09
quote:Peacy schreef op 28 maart 2016 @ 19:05:
[...]
Ik houd niet zo van in de belangstelling staan, voor iets wat ik normaal vind.
Dan word ik een echt perzikje!dan wen je er maar aan, er is echt niks mis mee om een complimentje in ontvangst te nemen (en perzikjes zijn blozend het mooiste he )
[...]
Ik houd niet zo van in de belangstelling staan, voor iets wat ik normaal vind.
Dan word ik een echt perzikje!dan wen je er maar aan, er is echt niks mis mee om een complimentje in ontvangst te nemen (en perzikjes zijn blozend het mooiste he )
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 28 maart 2016 om 19:28
Ik beken hier even dat ik zwaar verliefd ben op mijn dappere zwerfpoesmeiske
Ze komt als ik haar roep, kruipt op schoot zodra ik op mijn schoot klop en geeft de liefste kopjes en kusjes. 5 maanden geleden mocht niemand haar nog aanraken.
Ze is nog steeds bang voor vreemden en als we heen en weer lopen en het is druk is ze angstig maar wij samen
Ze komt als ik haar roep, kruipt op schoot zodra ik op mijn schoot klop en geeft de liefste kopjes en kusjes. 5 maanden geleden mocht niemand haar nog aanraken.
Ze is nog steeds bang voor vreemden en als we heen en weer lopen en het is druk is ze angstig maar wij samen