Het stamcafé deel IX

27-03-2016 03:06 3004 berichten
Deel negen van ons heerlijke café!

We zijn in Afrika neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 maart 2016 @ 19:24:

[...]

Honger maakt rauwe bonen zoet En zoete bonen nog zoeter
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:rosanna08 schreef op 28 maart 2016 @ 19:09:

[...]

dan wen je er maar aan, er is echt niks mis mee om een complimentje in ontvangst te nemen (en perzikjes zijn blozend het mooiste he ) Dat is waar! Dankje
quote:-KING- schreef op 28 maart 2016 @ 18:22:

[...]

verzet je maar niet tegen mijn heilige liefde.

[...]

het hangt ondersteboven om mijn nek.

[...]

dat hoor ik vaker.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 28 maart 2016 @ 19:28:

Ik beken hier even dat ik zwaar verliefd ben op mijn dappere zwerfpoesmeiske

Ze komt als ik haar roep, kruipt op schoot zodra ik op mijn schoot klop en geeft de liefste kopjes en kusjes. 5 maanden geleden mocht niemand haar nog aanraken.

Ze is nog steeds bang voor vreemden en als we heen en weer lopen en het is druk is ze angstig maar wij samen smelt
quote:Kittens schreef op 28 maart 2016 @ 18:36:

Mag ik iets sterks? Ben 'gezellig' bij de ex van mijn man op bezoek. Mijn schoonmoeder is er ook gezellig bij. De familie van de ex ook...Eeehm? Gezellig?
Argh, dit hoort eigenlijk niet hier. Maar toch.

We hebben op marktplaats iets staan, krijg ik vanmiddag een telefoontje. Zodra die beste man hoorde dat ik een vrouw was, is het mopje en schat.

Nu heeft hij blijkbaar het lef om te appen, jullie raden al. Met mopje en schat.

Dan maar niet verkopen, maar slijmen helpt niet. Heb hem nu ook geblokkeerd.
quote:WD-40 schreef op 28 maart 2016 @ 19:19:

Zo, toch nog hondenvoer besteld wat de dierenarts aangaf, bij de zooplus was het 20 euro goedkoper dan bij de dierenarts.

Zelfde voer, we hadden proefzakje nog liggen.Wat goed! Hoop dat het aanslaat.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 28 maart 2016 @ 19:28:

Ik beken hier even dat ik zwaar verliefd ben op mijn dappere zwerfpoesmeiske

Ze komt als ik haar roep, kruipt op schoot zodra ik op mijn schoot klop en geeft de liefste kopjes en kusjes. 5 maanden geleden mocht niemand haar nog aanraken.

Ze is nog steeds bang voor vreemden en als we heen en weer lopen en het is druk is ze angstig maar wij samen Wat lief
Ik heb toastjes met oude kaas en thee.
quote:Peacy schreef op 28 maart 2016 @ 19:38:

We hebben op marktplaats iets staan, krijg ik vanmiddag een telefoontje. Zodra die beste man hoorde dat ik een vrouw was, is het mopje en schat.

Nu heeft hij blijkbaar het lef om te appen, jullie raden al. Met mopje en schat.

Dan maar niet verkopen, maar slijmen helpt niet. Heb hem nu ook geblokkeerd.Bah, daar kan ik ook niet tegen nee. Of mevrouwtje zeggen, daar kan ik ook niet tegen.
quote:WD-40 schreef op 28 maart 2016 @ 19:40:

[...]

We duimen inderdaad, dit was het laatste wat we konden proberen.Ik duim met je mee.
quote:fietsie schreef op 28 maart 2016 @ 19:42:

[...]

Bah, daar kan ik ook niet tegen nee. Of mevrouwtje zeggen, daar kan ik ook niet tegen.Mevrouwtje vind ik zo iets vreselijlks.. echt om te janken.
quote:Peacy schreef op 28 maart 2016 @ 19:38:

Dan maar niet verkopen, maar slijmen helpt niet. Heb hem nu ook geblokkeerd.Ik zou bij iedere 'mopje' en iedere 'schat' een euro bij de prijs op doen
Kwart voor vijf was ik lekker bezig in de keuken toen de deur open ging. Vriendin van verder weg kwam effen een bakkie doen. Ze moest haar man naar Schiphol brengen en daar wonen wij krap 20 minuten vandaan. Ze bleef niet eten want haar pubers waren nog thuis. Dus pas om zes uur ging ik verder koken. Was effe heel gezellig, pubers hier vonden het minder want die hadden trek. Maar ondertussen spintaan effe tafeldekken deden ze ook niet. Dus......
Zoon en man zitten te gamen en spreken heel erg Engels nu

Hello father, can I get some water please?

Do you fancy some water? Wahterrrr
Hebben jullie allemaal een fijn Pasen meisjes/Rocky en King?

Het boeit me nou echt niet als iemand 'moppie' of 'vrouwtje' tegen me zegt.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Eleonora-1 schreef op 28 maart 2016 @ 19:55:

[afbeelding]Hey! Je doet het weer
quote:hatsetats schreef op 28 maart 2016 @ 19:55:

Het boeit me nou echt niet als iemand 'moppie' of 'vrouwtje' tegen me zegt.Mij ook niet. Maar een vreemde die me zo aanspreekt in een app? Mwoah, vind ik weer een ander verhaal.
quote:Eleonora-1 schreef op 28 maart 2016 @ 19:55:

[afbeelding]

na het zien van dit plaatje gaat het super!

hoe gaat het met je, nog ziek?
very metal
quote:SaveTheDay schreef op 28 maart 2016 @ 19:56:

[...]

Hey! Je doet het weer Tuuk!
quote:Eleonora-1 schreef op 28 maart 2016 @ 20:05:

[...]

Tuuk!Hoest?
quote:-KING- schreef op 28 maart 2016 @ 20:02:

[...]

na het zien van dit plaatje gaat het super!

hoe gaat het met je, nog ziek?

Ja.

Piepende borsten en zelfs ademhalen doet zeer.

Maar ik lig echt prinsheerlijk.

Dat wel.
quote:SaveTheDay schreef op 28 maart 2016 @ 20:05:

[...]

Hoest?

Fysiek ruk.

Mentaal wel ok.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven