Het stamcafé deel IX
zondag 27 maart 2016 om 03:06
Deel negen van ons heerlijke café!
We zijn in Afrika neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn in Afrika neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
maandag 28 maart 2016 om 19:36
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 28 maart 2016 @ 19:28:
Ik beken hier even dat ik zwaar verliefd ben op mijn dappere zwerfpoesmeiske
Ze komt als ik haar roep, kruipt op schoot zodra ik op mijn schoot klop en geeft de liefste kopjes en kusjes. 5 maanden geleden mocht niemand haar nog aanraken.
Ze is nog steeds bang voor vreemden en als we heen en weer lopen en het is druk is ze angstig maar wij samen smelt
Ze komt als ik haar roep, kruipt op schoot zodra ik op mijn schoot klop en geeft de liefste kopjes en kusjes. 5 maanden geleden mocht niemand haar nog aanraken.
Ze is nog steeds bang voor vreemden en als we heen en weer lopen en het is druk is ze angstig maar wij samen smelt
maandag 28 maart 2016 om 19:38
Argh, dit hoort eigenlijk niet hier. Maar toch.
We hebben op marktplaats iets staan, krijg ik vanmiddag een telefoontje. Zodra die beste man hoorde dat ik een vrouw was, is het mopje en schat.
Nu heeft hij blijkbaar het lef om te appen, jullie raden al. Met mopje en schat.
Dan maar niet verkopen, maar slijmen helpt niet. Heb hem nu ook geblokkeerd.
We hebben op marktplaats iets staan, krijg ik vanmiddag een telefoontje. Zodra die beste man hoorde dat ik een vrouw was, is het mopje en schat.
Nu heeft hij blijkbaar het lef om te appen, jullie raden al. Met mopje en schat.
Dan maar niet verkopen, maar slijmen helpt niet. Heb hem nu ook geblokkeerd.
maandag 28 maart 2016 om 19:39
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 28 maart 2016 @ 19:28:
Ze is nog steeds bang voor vreemden en als we heen en weer lopen en het is druk is ze angstig maar wij samen Wat lief
Ze is nog steeds bang voor vreemden en als we heen en weer lopen en het is druk is ze angstig maar wij samen Wat lief
maandag 28 maart 2016 om 19:42
quote:Peacy schreef op 28 maart 2016 @ 19:38:
Dan maar niet verkopen, maar slijmen helpt niet. Heb hem nu ook geblokkeerd.Bah, daar kan ik ook niet tegen nee. Of mevrouwtje zeggen, daar kan ik ook niet tegen.
Dan maar niet verkopen, maar slijmen helpt niet. Heb hem nu ook geblokkeerd.Bah, daar kan ik ook niet tegen nee. Of mevrouwtje zeggen, daar kan ik ook niet tegen.
maandag 28 maart 2016 om 19:47
quote:Peacy schreef op 28 maart 2016 @ 19:38:
Dan maar niet verkopen, maar slijmen helpt niet. Heb hem nu ook geblokkeerd.Ik zou bij iedere 'mopje' en iedere 'schat' een euro bij de prijs op doen
Dan maar niet verkopen, maar slijmen helpt niet. Heb hem nu ook geblokkeerd.Ik zou bij iedere 'mopje' en iedere 'schat' een euro bij de prijs op doen
maandag 28 maart 2016 om 19:48
Kwart voor vijf was ik lekker bezig in de keuken toen de deur open ging. Vriendin van verder weg kwam effen een bakkie doen. Ze moest haar man naar Schiphol brengen en daar wonen wij krap 20 minuten vandaan. Ze bleef niet eten want haar pubers waren nog thuis. Dus pas om zes uur ging ik verder koken. Was effe heel gezellig, pubers hier vonden het minder want die hadden trek. Maar ondertussen spintaan effe tafeldekken deden ze ook niet. Dus......