Het stamcafé deel IX

27-03-2016 03:06 3004 berichten
Deel negen van ons heerlijke café!

We zijn in Afrika neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:Solomio schreef op 27 maart 2016 @ 17:23:

[...]

Wasda?Hello Fresh enzo.
quote:Star schreef op 27 maart 2016 @ 17:45:

[...]

Uiteraard Is ie spannend? Hij staat op mijn lijstje. De serie dan hè
quote:Moiren_ schreef op 27 maart 2016 @ 17:25:

[...]

Nee, duur en ik bepaal graag zelf wat ik eet.Ja en dat wordt aan alle kanten ontkend, dus wel eens benieuwd naar verhalen van mensen die er lid van zijn.
quote:yasmijn schreef op 27 maart 2016 @ 14:16:

Proef de mijne maar eens. Heer-lijk!Ok! Wanneer?
Alle reacties Link kopieren
quote:Talkinghead schreef op 27 maart 2016 @ 17:33:

Wat een eensgezondheid over die boxen

Wat een mooi woord!

eensgezondheid
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 maart 2016 @ 17:46:

[...]

Is ie spannend? Hij staat op mijn lijstje. De serie dan hè

Maar ja, erg spannend. Niet goed voor mijn nagels. Hugh Laurie is zo fout
Ik was de eieren vergeten bij de brunch
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Star schreef op 27 maart 2016 @ 17:46:

[...]

Hello Fresh enzo.Wij hebben de Beebox, met biologische groenten. Maar t concept is hetzelfde als Hello Fresh.
The owls are not what they seem
quote:LadyL0101 schreef op 27 maart 2016 @ 17:40:

Haha, wij hebben wel zo'n box. Wel makkelijk hoor, drie dagen niet nadenken wat je moet koken. Maar wel zelf koken dus. Ensoms krijg je verrassende recepten die je nóg eens wil maken. Maar ik moet bekennen dat ik het na een maand of zes wel weer een beetje beu begin te raken.Ah kijk, een ervaringsdeskundige! Welke heb je?
quote:LadyL0101 schreef op 27 maart 2016 @ 17:48:

[...]

Wij hebben de Beebox, met biologische groenten. Maar t concept is hetzelfde als Hello Fresh.Jaaaaaa die staat dus hoog op mijn lijstje. Heb je het pakket met eieren etc. ook?
Ik heb een tijdje bijgehouden wat er in zit en vaak was het groente wat ik/hij/wij niet eten. Dan is het verhoudingsgewijs dus wel duur.
quote:Star schreef op 27 maart 2016 @ 17:46:

[...]

Hello Fresh enzo.Ja, ik had het inmiddels begrepen. En nee, ik heb dat dus niet. Ik lust namelijk niks, dus ik zou de helft weg kunnen gooien.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:hatsetats schreef op 27 maart 2016 @ 17:42:

Word je door van die jochies op straat aangesproken 'wat eet u vanavond mevrouw?' Dan wil ik altijd zeggen 'Hoezo, wil je mee-eten?' Te flauw natuurlijk.Gewoon eens doen
quote:Nouschi schreef op 27 maart 2016 @ 17:48:

Ik was de eieren vergeten bij de brunch
quote:Nouschi schreef op 27 maart 2016 @ 17:48:

Ik was de eieren vergeten bij de brunch Nou ja, tis maar pasen hè.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik ben weer thuis en heb home made roti meegekregen van mama
quote:Star schreef op 27 maart 2016 @ 17:49:

[...]

Jaaaaaa die staat dus hoog op mijn lijstje. Heb je het pakket met eieren etc. ook?

Wij hebben de koolhydraatarme variant. Er zijn versies, een stuk of 5 geloof ik. Die van ons bevat inderdaad vaak eieren, maar ook vlees en soms vis. Eén van de drie maaltijden is altijd vegetarisch.

Het grote nadeel vind ik eigenlijk dat ik op donderdag altijd vroeg thuis moet zijn, omdat hij dan bezorgd wordt.
The owls are not what they seem
quote:LadyL0101 schreef op 27 maart 2016 @ 17:55:

[...]

Wij hebben de koolhydraatarme variant. Er zijn versies, een stuk of 5 geloof ik. Die van ons bevat inderdaad vaak eieren, maar ook vlees en soms vis. Eén van de drie maaltijden is altijd vegetarisch.

Het grote nadeel vind ik eigenlijk dat ik op donderdag altijd vroeg thuis moet zijn, omdat hij dan bezorgd wordt.Bezorgtijden zijn regio-afhankelijk volgens mij. Hoe zijn de porties/aantallen? Heb jij het echt afgestemd op je gezin of meer of minder?
quote:SaveTheDay schreef op 27 maart 2016 @ 17:53:

[...]

En ook niemand die wat zegt hè! Tafel afgeruimd, op pad, zie ik ineens ergens omelet staan. Oh shit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Shit hey, ik mis ineens een stuk dag.

M'n bed vond dat ik daar in moest komen liggen.
Paashaaspannenkoekjes ook vergeten. Ik de hele koelkast en kast nog checken of ik alles op tafel had staan. Niet dus.
Vreselijk omhet nieuws te zien, extreem rechts doet de hitlergroet in Belgie bij een herdenking.
Morgen nog een kans Nous.
quote:Moiren_ schreef op 27 maart 2016 @ 18:02:

Morgen nog een kans Nous.Dan brunchen we uit.
Lekker voor komende week

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven