Het Stamcafé II

28-01-2016 10:17 3003 berichten

Welkom in het stamcafé en in onze tropical bar dependance op Bora-Bora.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
Alle reacties Link kopieren
quote:MalleBabbe1 schreef op 31 januari 2016 @ 00:03:

hier ben ik weer..

En nu maar hopen dat ik geen ban krijg wegens dubbelnicken Ik vind het wel een beetje jammer, ik vond je vorige nick namelijk heel leuk. Vooral omdat het heel lang duurde voordat ik doorhad dat je de 'e' als 'é' moest uitspreken en niet als 'uh' en ik al die tijd dus dacht dat het een soort Vindicat-achtige naam was. Mocht ik ooit nog een dochter krijgen noem ik haar zo.
IMHO
quote:Eleonora-1 schreef op 31 januari 2016 @ 18:23:

Ik vind 'leuk.

Het zal je gebeuren, dat je op een wc naast zo'n heldin zit.

Ik had het ook getwitterd en ik twitter niet eens.Nou, ik ook wel, denk ik
Later is nu
(Of met foto op fb? )
Later is nu
quote:Nicotientje schreef op 31 januari 2016 @ 18:28:

[...]

Meet en el centro de cuidad?Zat ik net te bedenken. Vandaag niet meer trouwens
Later is nu
quote:hatsetats schreef op 31 januari 2016 @ 18:21:

Ik lees net een tweet van Carice van Houten 'Peeing next to Shirley MacLaine'. Poging tot grappig doen denk ik. Niet geslaagd, nogal ordinair eerder.Carice is stom, ze deed gemeen tegen John Snow en nu is toe deaud
quote:Poltergeist2016 schreef op 31 januari 2016 @ 18:30:

We hebben beide geen zin om te koken Avondeten de "verse" kant en klare pizza van de AH.

En opgwarmd tijdens de pauzes van darten. Hoe kijk jij waar darten? Man probeert het op allerlei manieren
Later is nu
quote:Pumps_italiaans schreef op 31 januari 2016 @ 17:19:

Ambities in de ballenbak en dan bitter achter blijven?? Zie het op internet.

Is een boek met die titel...

Ik wilde een bakje bitterballen neer zetten. Een paar stokjes sateh en dan krijg ik zoiets?

Hier dan: [img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... d_mayo.jpg[/img][img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... d_mayo.jpg[/img][img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... astian.jpg[/img][img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... owy%29.jpg[/img]

Wat over is dat gooi je maar in de afvalbak. (Laten staan voor de daklozen, Dan voor de deur zetten.)Ah Pumps je bent zo'n lieverd Ik had geen zin om te koken en jij lost het bij voorbaat op!!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Dreamer schreef op 31 januari 2016 @ 18:39:

[...]

Hoe kijk jij waar darten? Man probeert het op allerlei manierenMan zit te kijken naar RTL7
quote:GrimbleGrumble schreef op 31 januari 2016 @ 18:36:

[...]

Ik vind het wel een beetje jammer, ik vond je vorige nick namelijk heel leuk. Vooral omdat het heel lang duurde voordat ik doorhad dat je de 'e' als 'é' moest uitspreken en niet als 'uh' en ik al die tijd dus dacht dat het een soort Vindicat-achtige naam was. Mocht ik ooit nog een dochter krijgen noem ik haar zo. Ik snap t nu pas, é i.p.v. uh.......
quote:Corona67 schreef op 31 januari 2016 @ 17:24:

[...]

Heel vroeger he... was er hier een forumster....Waar is de tijd.... Maar nu is er een lichtekooi.... en weinig mannen...

[...]

Ik vind het wel een beetje jammer, ik vond je vorige nick namelijk heel leuk. Vooral omdat het heel lang duurde voordat ik doorhad dat je de 'e' als 'é' moest uitspreken en niet als 'uh' en ik al die tijd dus dacht dat het een soort Vindicat-achtige naam was. Mocht ik ooit nog een dochter krijgen noem ik haar zo.Vindicat hahaha hoe kóm je er op..
quote:Kittens schreef op 31 januari 2016 @ 18:33:

Je klinkt trouwens best nuchter Nico. Je hebt toch wel echt een fles Absint gekocht he.Huismerk he, zit wat minder in, en weetjes over booze komen juist terug bij gebruik van ...jawel! Booze!
quote:Kittens schreef op 31 januari 2016 @ 18:31:

[...]

Laat nou toch in de waan Nico.

En mij ook, echt, willen we er nog 5 zoals hij?

(Heeft het café wel 6 pisbakken?)

1x.... en dan wordt dat nooit vergeten.
quote:Eleonora-1 schreef op 31 januari 2016 @ 18:23:

Ik vind 'leuk.

Het zal je gebeuren, dat je op een wc naast zo'n heldin zit.

Ik had het ook getwitterd en ik twitter niet eens.Ik vind het nogal een hoog 'kijk mij eens niet onder de indruk zijn'gehalte hebben.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:MalleBabbe1 schreef op 31 januari 2016 @ 18:42:

[...]

Vindicat hahaha hoe kóm je er op..

Had ook met je toenmalige avatar te maken

En ik heb altijd een zwak voor hockeymeisjesnamen gehad.
IMHO

[...]

Ik vind het wel een beetje jammer, ik vond je vorige nick namelijk heel leuk. Vooral omdat het heel lang duurde voordat ik doorhad dat je de 'e' als 'é' moest uitspreken en niet als 'uh' en ik al die tijd dus dacht dat het een soort Vindicat-achtige naam was. Mocht ik ooit nog een dochter krijgen noem ik haar zo.

Zo 'slim' was ik ook.

nog 'slimmer' ....ik vergeet dat altijd, vooral als betr. forummer er zelf niet moeilijk over doet, het zelfs al van te voren aankondigt.

Thanks GG.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:GrimbleGrumble schreef op 31 januari 2016 @ 18:20:

Serieus... Ik trek een zak buggles met hete chilismaak open en dat gaat met een knal gepaard omdat ik tegelijkertijd met mijn handpalmen druk uitoefen op de zak - waarop een bugglekruimel zo in mijn oog schiet.

De pijn!

Waarom overkomen mij altijd dit soort Mister Bean-achtige dingen?

De pijn lijkt me kut zeg! Ook es een vergelijkbare actie gehad met sambal

En op de vraag waarom; life is a bitch Grimble Grumble
quote:Oudblond schreef op 31 januari 2016 @ 18:42:

[...]

Waar is de tijd.... Maar nu is er een lichtekooi.... en weinig mannen...GG. King. Ik
quote:SaveTheDay schreef op 31 januari 2016 @ 18:33:

[...]

Tuulk, schuif maar aan.

Richting Yasmijn en dan rechtsaf.Okidook!
quote:Corona67 schreef op 31 januari 2016 @ 18:43:

[...]

1x.... en dan wordt dat nooit vergeten.Is ook een beetje moeilijk als die foto uitvergroot boven de bar hangt. Misschien heb je geluk en raakt hij kwijt bij de komende verhuis.
quote:GrimbleGrumble schreef op 31 januari 2016 @ 18:45:

[...]

Had ook met je toenmalige avatar te maken

En ik heb altijd een zwak voor hockeymeisjesnamen gehad.
@MalleBabbe, en een iets rondborstiger avatar?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Kittens schreef op 31 januari 2016 @ 18:27:

[...]

Nee hoor, er is maar 1 jij

(Meer houdt de luster niet)die luster en het lichtplan??? Wie heeft het de vergaderdata? Wie verstuurt de agenda? Het wordt echt dringend, ik zie Co zo met luster en al vanacht al naar beneden donderen en niet stoppen bij de vloer, maar recht naar de krochten. Slechte publiciteit kunnen we missen als kiespijn in deze precaire perioden. Dusssss.... Oprichtsters ga eens aan de leiding staan ajb.
quote:GrimbleGrumble schreef op 31 januari 2016 @ 18:20:

Serieus... Ik trek een zak buggles met hete chilismaak open en dat gaat met een knal gepaard omdat ik tegelijkertijd met mijn handpalmen druk uitoefen op de zak - waarop een bugglekruimel zo in mijn oog schiet.

De pijn!

Waarom overkomen mij altijd dit soort Mister Bean-achtige dingen?Das best knap
quote:simbalabimba schreef op 31 januari 2016 @ 18:45:

[...]

Zo 'slim' was ik ook. [...], zoiets als [...].

Er was een reden waarom ik de nick zelf vermeed, hè? Forummanieren schrijven volgens mij voor dat je iemands oude nick niet zomaar noemt.

Maar fijn dat ik niet de enige ben.
IMHO

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven