Het Stamcafé II

28-01-2016 10:17 3003 berichten

Welkom in het stamcafé en in onze tropical bar dependance op Bora-Bora.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
Malle Babbe, die ontharingssessies voor je navel enseau, die zijn gewoon aftrekbaar van de belasting nu he?! Beroepskosten!

Kun je eventueel ook presentatiekosten nog opvoeren? Je ziet er altijd zo verzorgd en chique uit, als je op de bar ligt!
quote:SaveTheDay schreef op 31 januari 2016 @ 18:58:

[...]

Jeuj! Ik tel echt af. De officiële trailer is er nog niet hè?
quote:Nicotientje schreef op 31 januari 2016 @ 18:57:

[...]

Oke ik probeer t opnieuw; een snol trekt mannelijke bezoekers aan. Hebbes?

Snol

Persoonlijk vind ik lichtekooi,dame van lichte zeden of onfatsoenlijke vrouw wat netter klinken..
Alle reacties Link kopieren
De boeken zijn er nog niet eens
Later is nu
quote:GrimbleGrumble schreef op 31 januari 2016 @ 18:58:

[...]

En iedereen die me zag hinken maar zeggen: "IJzel, hè?"

En ik: "Nee, paarse dildo."Ook mooi voor je kleinkinderen later, " het was in de strenge winter van 1987 toen ik op een verlate parkeerplaats enz enz"
quote:Nicotientje schreef op 31 januari 2016 @ 18:57:

[...]

Oke ik probeer t opnieuw; een snol trekt mannelijke bezoekers aan. Hebbes?Ah, op die fiets (fiets fiets waar is fiets??? Die zou me straks naar huis brengen???). Mannen in de kroeg heerlijk om te ouwehoeren
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:MalleBabbe1 schreef op 31 januari 2016 @ 19:00:

[...]

Snol

Persoonlijk vind ik lichtekooi,dame van lichte zeden of onfatsoenlijke vrouw wat netter klinken.. Ja sorry, blondie snapte die moeilijke woorden niet, dus ik dacht ik sluit me ff aan bij haar niveau. Maar ik zie je punt, lekkere lichtekooi!
quote:Moiren_ schreef op 31 januari 2016 @ 19:00:

[...]

Ik tel echt af. De officiële trailer is er nog niet hè?Nee helaas
quote:SaveTheDay schreef op 31 januari 2016 @ 18:57:

[...]

Kwestie van Ssssst niet praten schatje
quote:MalleBabbe1 schreef op 31 januari 2016 @ 18:58:

[...]

Ja,iemand nog suggesties?

Als ik google op malle babbe dan kom ik steeds bij dat schilderij van Frans Hals terecht.. De inkijk van Lola Ferrari?

[...]

Snol

Persoonlijk vind ik lichtekooi,dame van lichte zeden of onfatsoenlijke vrouw wat netter klinken.. Kortjakje!
Later is nu
quote:Oudblond schreef op 31 januari 2016 @ 19:02:

[...]

Ah, op die fiets (fiets fiets waar is fiets??? Die zou me straks naar huis brengen???). Mannen in de kroeg heerlijk om te ouwehoeren En misschien handig voor een lift straks?
quote:Dreamer schreef op 31 januari 2016 @ 19:03:

[...]

Kortjakje!Maria
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

[...]

Snol

Persoonlijk vind ik lichtekooi,dame van lichte zeden of onfatsoenlijke vrouw wat netter klinken.. Ik bied excuses aan in naam van Nico, want ik snapte het niet en zijn sprak even in 'blond-taal' tegen me.
quote:Nicotientje schreef op 31 januari 2016 @ 19:04:

[...]

En misschien handig voor een lift straks?Ja best wel, maar hoe pak je dat na die lift dan aan? Ik val in coma door al dat gezuip hier en Man lijkt me niet in voor een extra gast?
quote:Oudblond schreef op 31 januari 2016 @ 19:05:

[...]

Ik bied excuses aan in naam van Nico, want ik snapte het niet en zijn sprak even in 'blond-taal' tegen me. Pffffff, thnxz!
quote:Oudblond schreef op 31 januari 2016 @ 19:08:

[...]

Ja best wel, maar hoe pak je dat na die lift dan aagn? Ik val in coma door al dat gezuip hier en Man lijkt me niet in voor een extra gast?Zijn keurige heren hier, die allemaal een mevr KING, mevr Corona, en een mevr Grimble Grumble thuis hebben zitten. No worries. Hooguit beetje swaffelen verder niks.
Malle Babbe

quote:Oudblond schreef op 31 januari 2016 @ 19:08:

[...]

Ja best wel, maar hoe pak je dat na die lift dan aan? Ik val in coma door al dat gezuip hier en Man lijkt me niet in voor een extra gast?Tjonge jonge je moet zo'n vent die je in de kroeg oppikt natuurlijk niet mee naar binnen nemen gekkie..
quote:SaveTheDay schreef op 31 januari 2016 @ 19:11:

Malle Babbe

[img]http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB1eRKjHXXX ... -Wench.jpg[/img]ohhhh helemaal!!! En ze drinkt graag een glas rosé met ijs: heren dan weten jullie het wel he!
quote:MalleBabbe1 schreef op 31 januari 2016 @ 18:58:

[...]

Ja,iemand nog suggesties?

Als ik google op malle babbe dan kom ik steeds bij dat schilderij van Frans Hals terecht..
quote:MalleBabbe1 schreef op 31 januari 2016 @ 19:13:

[...]

Tjonge jonge je moet zo'n vent die je in de kroeg oppikt natuurlijk niet mee naar binnen nemen gekkie..Ah weer wat geleerd! Dank je! Altijd fijn om tips van ervaringsdeskundigen te krijgen. Maar Mallebabbe, eh hoe ziet jouw businessplan er dan uit, dat snap ik nu ineens niet meer?
quote:Kittens schreef op 31 januari 2016 @ 19:14:

[...]

[afbeelding]Jaiks, dan struikel ik toch liever over een vrouwenspeeltje
quote:Oudblond schreef op 31 januari 2016 @ 18:47:

[...]

die luster en het lichtplan??? Wie heeft het de vergaderdata? Wie verstuurt de agenda? Het wordt echt dringend, ik zie Co zo met luster en al vanacht al naar beneden donderen en niet stoppen bij de vloer, maar recht naar de krochten. Slechte publiciteit kunnen we missen als kiespijn in deze precaire perioden. Dusssss.... Oprichtsters ga eens aan de leiding staan ajb.We gaan bijna naar de volgende kroeg. Misschien is het daar steviger
quote:SaveTheDay schreef op 31 januari 2016 @ 19:16:

[...]

Jaiks, dan struikel ik toch liever over een vrouwenspeeltje Inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven