Het stamcafé III

01-02-2016 07:19 3014 berichten

Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
quote:Eleonora-1 schreef op 01 februari 2016 @ 11:03:

[...]

O fijn!

Je bent er!

Ik werd al helemaal gek dat ik de afwasmachinetabletten (3 x woordwaarde) en de servetten niet hier had.

Heb jij toevállig de snelkookpan ook bij je?

En de dvd van de opening van het eerste café?

DVD? Hebben we die?

Wat zitten jullie hier gezellig te keuvelen, Stamvriendinnen. Bij mij houdt dat werken zo op.
quote:Return-of-the-Sid schreef op 01 februari 2016 @ 10:58:

[...]

Dat bedoel ik. Zombietechnisch geen probleem, die zwemmen niet. En in geval van oorlog ook lekker afgelegen. Wie gaat er nu ruzie maken in Schotland?

Beetje kneuterig haggis staan maken met z'n allen, héérlijk. En mijn meneer vindt zo'n Schotse rok vast ook heel bevrijdend.

Leuk heur, lekker door de highlands zwerven, vier regenbuien onderweg, poncho's mee, thuiskomen, een laaiend vuur maken in de gelagkamer, rond de AGA met z'n allen om de voeten op te warmen en dan aan de kook.

Alleen lastig als je een pak suiker of zo bent vergeten.

Maar daar hebben we de pantry voor! (die zit er ook in, echt waar)
quote:Moiren_ schreef op 01 februari 2016 @ 11:06:

Koffie verkeerd graag.

Kijkes poes....
quote:elfje12 schreef op 01 februari 2016 @ 11:04:

Ik wil heel graag naar Scandinavië, liefst naar Noorwegen. Maar dat is niet goedkoop. Dit jaar wil ik het niet te duur maken, maar gewoon even lekker eruit. Mss Spanje idd.Wij gaan een rondje Britse eilanden doen waarschijnlijk.
quote:Star schreef op 01 februari 2016 @ 11:10:

[...]

Wij gaan een rondje Britse eilanden doen waarschijnlijk.

Is ook leuk! Kamperen? Of een reis? En regel je dat zelf?

Vorig jaar een rondreis geboekt, vond ik ideaal. Wil ik ook nog een keer in Engeland doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 01 februari 2016 @ 11:03:

[...]

O fijn!

Je bent er!

Ik werd al helemaal gek dat ik de afwasmachinetabletten (3 x woordwaarde) en de servetten niet hier had.

Heb jij toevállig de snelkookpan ook bij je?

En de dvd van de opening van het eerste café?

De dvd van de opening zou Corona meenemen, toch? Daar had Yasmijn nog op aangedrongen, want hij zou over de multimediale aanpak gaan ofzo. Geen idee, geen verstand van.

Kittens had zich al ontfermd over de snelkookpan, zei ze. Servetten en vaatwasmachinetabletten zitten in de onderste doos. Glazen hebben jullie natuurlijk niet gemist. Weer zo uit de fles gedronken zeker?
Later is nu
quote:Return-of-the-Sid schreef op 01 februari 2016 @ 10:52:

Lé, kunnen we die toren niet alsnog kopen? Met z'n allen? Voor WOIII of de komende zombie Apocalypse?

Ik las Woll

dacht huh?
quote:Eleonora-1 schreef op 01 februari 2016 @ 11:10:

[...]

[afbeelding]

Kijkes poes....heerlijk, heb je een rietje? Dan kan ik mijn hoofd op tafel laten liggen.
quote:Return-of-the-Sid schreef op 01 februari 2016 @ 11:11:

[...]

Vorig jaar een rondreis geboekt, vond ik ideaal. Wil ik ook nog een keer in Engeland doen.Wij gaan een rondje Schotland doen aankomende zomer.
Pffff ik kan nog steeds niet op gang komen en ik moet nog zoveel doen van mezelf vandaag..
quote:Return-of-the-Sid schreef op 01 februari 2016 @ 11:11:

[...]

Vorig jaar een rondreis geboekt, vond ik ideaal. Wil ik ook nog een keer in Engeland doen.

Kamperen wil de heer des huizes niet aan. Plan is cottages.

Zweden heb ik toen bij Bureau Scanbrit geboekt, kon je naar eigen wens reis laten samenstellen. Nu UK en IRL doe ik wel zelf denk ik. Ga wel even een beetje spieken bij BBI travel enzo voor leuke rondjes.
quote:Star schreef op 01 februari 2016 @ 11:16:

[...]

Kamperen wil de heer des huizes niet aan. Plan is cottages.

Zweden heb ik toen bij Bureau Scanbrit geboekt, kon je naar eigen wens reis laten samenstellen. Nu UK en IRL doe ik wel zelf denk ik. Ga wel even een beetje spieken bij BBI travel enzo voor leuke rondjes.Ja, wij bij Pharos, in Zweden kwamen we toen veel mensen tegen die nagenoeg dezelfde reis bij Scanbrit hadden geboekt. Pharos heeft zo'n reis ook in Engeland, of Schotland, of Ierland, maar die vond ik beheurlijk prijzig. Ging dan om stacaravans.
Dit lijkt me zo vet gaaf cool fantistisch:

http://www.bbi-travel.nl/hurtigruten
Wat een prachtige old English inn! Ik kom een koffie halen.
quote:Return-of-the-Sid schreef op 01 februari 2016 @ 11:18:

[...]

Ja, wij bij Pharos, in Zweden kwamen we toen veel mensen tegen die nagenoeg dezelfde reis bij Scanbrit hadden geboekt. Pharos heeft zo'n reis ook in Engeland, of Schotland, of Ierland, maar die vond ik beheurlijk prijzig. Ging dan om stacaravans.Ja en heb wel eens dingen over de accomodaties van Pharos gelezen, daar werd ik niet al te vrolijk van.
Engeland is prachtig! Daar wil ik ook nog een keer heen. Liefst zuid-west Engeland.
quote:Star schreef op 01 februari 2016 @ 11:19:

[...]

Ja en heb wel eens dingen over de accomodaties van Pharos gelezen, daar werd ik niet al te vrolijk van.

In Zweden waren de accomodaties echt heel goed, gewoon van die rode huisjes met voldoende bedden, vaatwasser, heel Ikea ook qua inrichting. Stacaravans daar twijfelde ik ook een beetje over.

Overigens ook met pharos naar Oostenrijk geweest en dat was wel 'opmerkelijk', goed, maar niet geheel volgens de folder. (Helemaal niet)
quote:Dreamer schreef op 01 februari 2016 @ 11:11:

[...]

De dvd van de opening zou Corona meenemen, toch? Daar had Yasmijn nog op aangedrongen, want hij zou over de multimediale aanpak gaan ofzo. Geen idee, geen verstand van.

Kittens had zich al ontfermd over de snelkookpan, zei ze. Servetten en vaatwasmachinetabletten zitten in de onderste doos. Glazen hebben jullie natuurlijk niet gemist. Weer zo uit de fles gedronken zeker?

Ow? Was dat toch die dvd waar Leo "My opening" op had geschreven?

Ik dacht dat een of andere ranzige homevideo was. Die heb ik laten liggen.
quote:MalleBabbe1 schreef op 01 februari 2016 @ 11:15:

Pffff ik kan nog steeds niet op gang komen en ik moet nog zoveel doen van mezelf vandaag..

Hetzelfde hier, zit op mn werk echt nog half te slapen, niet handig want wel een beetje druk...

Het is echt langzaamaandag vandaag...
quote:MalleBabbe1 schreef op 01 februari 2016 @ 11:15:

Pffff ik kan nog steeds niet op gang komen en ik moet nog zoveel doen van mezelf vandaag.. Hier nog een. Moet thuis nog van alles doen, van mezelf. Maar kom ook niet op gang.
Ik was al wel een half uur op mijn werk toen school belde dat ik kind moest komen halen
quote:Star schreef op 01 februari 2016 @ 11:53:

Ik was al wel een half uur op mijn werk toen school belde dat ik kind moest komen halen Ah, ziek? Wat sneu!
Ja, ik heb m, die snelkookpan. Kom m even droppen en dan ben ik weer weg.

Sjeesus wat is dat ding zwaar zeg! Tijd voor een ander modelletje zou ik denken. Ik ga dat ding straks niet weer helemaal naar Frankrijk slepen hoor!

Wij zijn een aantal jaar geleden twee weken in Schotland geweest. In de voorjaarsvakantie. Gewapend met ANWB-jassen tegen de bittere koude, regenponcho's, bergschoenen en al wat meer nodig is voor een vakantie in de Highlands. Dochter was net een jaar, die zat in een rugdrager met speciaal regenscherm boven haar hoofd.

Was het me toch een partij warm! 's Nachts vroor het, maar overdag was het gewoon 14 dagen lang boven de 20 graden, blauwe luchten en een stralend zonnetje. De ANWB-jassen hebben we 1 dag aangehad, toen we een tocht in de Cairngorms maakten, waar nog een berg sneeuw lag.

De bloedjes hebben het er nog over als men begint over het altijd slechte weer in Schotland, niks van waar. In Schotland schijnt altijd de zon
Nou, maakt me niet uit waar we de volgende keer heengaan, als ze maar rechts rijden.. dit was toch wel een dingetje, zeg maar.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven