Het stamcafé III

01-02-2016 07:19 3014 berichten

Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
Goodmeurning!

Is er nog koffie of moeten we al aan de borrel?

Ik hoef eigenlijk naar veel plekken niet, Frankrijk, Turkije, Spanje....... Oh en het Gardameer. Dat ook absoluut niet.
quote:elfje12 schreef op 01 februari 2016 @ 10:43:

Ik wil van de zomer op vakantie. Niet te duur, maar wel even lekker naar het buitenland. Nu nog bedenken waar naar toe.Spanje.!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 01 februari 2016 @ 10:19:

[...]

ik Ruth

Me to, alhoewel ik het karakter wat ze in Luther speelt nog veel

leuker vind...
Ik ben een vakantie aan het uitzoeken, maar ik kan niet kiezen: Denemarken/Zweden/Noorwegen of Slovenië/Kroatië.
quote:Return-of-the-Sid schreef op 01 februari 2016 @ 10:48:

Ik ben een vakantie aan het uitzoeken, maar ik kan niet kiezen: Denemarken/Zweden/Noorwegen of Slovenië/Kroatië.Slovenië/Kroatië. Zowel weer- als geldtechnisch
quote:Star schreef op 01 februari 2016 @ 10:49:

[...]

Slovenië/Kroatië. Zowel weer- als geldtechnisch Goed punt. Al vind ik weer niet zo heel belangrijk. En Scandinavië hoeft niet duur te zijn, qua onderkomen zijn we daar goedkoper uit, maar qua levensonderhoud is het daar idd net zo duur als hier (en in Noorwegen zo duur dat je ervan moet huilen)
Lé, kunnen we die toren niet alsnog kopen? Met z'n allen? Voor WOIII of de komende zombie Apocalypse?
Alle reacties Link kopieren

Ik ben een vakantie aan het uitzoeken, maar ik kan niet kiezen: Denemarken/Zweden/Noorwegen of Slovenië/Kroatië.Oh Scandinavië, daar wil ik ook heen .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Kroatië schijnt wel heel mooi te zijn en Bulgarije ook..

Maar ik ben er zelf nooit geweest dus geen eigen ervaring..
quote:Kittens schreef op 01 februari 2016 @ 09:28:

Ik ga zo sporten en daarna kom ik hier mijn huiswerk maken. Ik moet mijn onderzoeksvoorstel af hebben vandaag Ga je ons onderzoeken?

Ik ben een vakantie aan het uitzoeken, maar ik kan niet kiezen: Denemarken/Zweden/Noorwegen of Slovenië/Kroatië.

Oe, moeilijk.....

Scandinavië is wel erg duur inderdaad. Hoewel mij de landen meer trekken dan wat dan ook in het oostblok.

Daar ben ik in mijn jeugd doorheen gesleept door mijn ouders, praktisch ieder Oostblokland gezien maar ik heb er geen warme gevoelens bij, ondanks het weer.
quote:Eleonora-1 schreef op 01 februari 2016 @ 09:48:

Ik heb helemaal niks met Frankrijk maar virtueel wil ik er graag weer eens heen.

Met welke populaire vakantielanden hebben jullie niks?Eigenlijk overal waar het (veel) regent
Later is nu
quote:Return-of-the-Sid schreef op 01 februari 2016 @ 10:50:

[...]

Goed punt. Al vind ik weer niet zo heel belangrijk. En Scandinavië hoeft niet duur te zijn, qua onderkomen zijn we daar goedkoper uit, maar qua levensonderhoud is het daar idd net zo duur als hier (en in Noorwegen zo duur dat je ervan moet huilen)

Ik ben twee jaar terug naar Zweden geweest en de reis en accomodatie was echt goed te doen qua prijs.

Kinderen hier zwemmen wel graag en vonden de meren echt behoorlijk koud.
O die vuurtoren Leo!

Ik heb ook altijd gedacht dat ik in een vuurtoren of watertoren wilde wonen. In de buurt is er eentje opgeknapt en die is zo mooi geworden!

Samen eentje aaanschaffen LV: ik ben voor!
quote:Eleonora-1 schreef op 01 februari 2016 @ 10:18:

[...]

Ik las 'onthaard'....Je bent in de war met een oud forumster die heel vroeger hier in het café meeschreef. Die had een onthaarde navel. Geen idee wat zij tegenwoordig nog doet. Ze leeft in de anonimiteit
quote:Return-of-the-Sid schreef op 01 februari 2016 @ 10:52:

Lé, kunnen we die toren niet alsnog kopen? Met z'n allen? Voor WOIII of de komende zombie Apocalypse?

Liefheid, ik zou niet liever wíllen.

Serieus.

Het is een mooie plek en ondanks het afgelegen gebeuren was het er gezellig druk, alleen al omdat er tien kamers verhuurd werden.

Hoe knus zou het zijn om daar te gaan zitten 'wie ben ik' spelen en sjoelen?
Ik vond Zweden echt niet duur. Beetje uitzoeken, maar afgezien van de drank (zelf meenemen!!!) vond ik het eigenlijk heel prima. Goedkope vakantie gehad iig. Uit eten vond ik ook echt niet duur daar, al vindt dat wel voornamelijk bij de lunch plaats, ipv s avonds. En toen ik daar was was het bijna tegen de 30 graden aan de hele vakantie (maar toegeven, in het gastenboek stonden heel andere temperaturen van de jaren ervoor, toen was het 18 graden op dezelfde datum, terwijl wij puffend met 32 graden de berg op hobbelden)
Maar willen jullie de volgende keer een duidelijke routebeschrijving achterlaten in de oude kroeg? IK heb me het leplazerus gezocht naar dit etablissement. Was nog best lastig met al die dozen.

Later is nu
quote:Eleonora-1 schreef op 01 februari 2016 @ 10:56:

[...]

Liefheid, ik zou niet liever wíllen.

Serieus.

Het is een mooie plek en ondanks het afgelegen gebeuren was het er gezellig druk, alleen al omdat er tien kamers verhuurd werden.

Hoe knus zou het zijn om daar te gaan zitten 'wie ben ik' spelen en sjoelen?

Dat bedoel ik. Zombietechnisch geen probleem, die zwemmen niet. En in geval van oorlog ook lekker afgelegen. Wie gaat er nu ruzie maken in Schotland?

Beetje kneuterig haggis staan maken met z'n allen, héérlijk. En mijn meneer vindt zo'n Schotse rok vast ook heel bevrijdend.
quote:Return-of-the-Sid schreef op 01 februari 2016 @ 10:57:

Ik vond Zweden echt niet duur. Beetje uitzoeken, maar afgezien van de drank (zelf meenemen!!!) vond ik het eigenlijk heel prima. Goedkope vakantie gehad iig. Uit eten vond ik ook echt niet duur daar, al vindt dat wel voornamelijk bij de lunch plaats, ipv s avonds. En toen ik daar was was het bijna tegen de 30 graden aan de hele vakantie (maar toegeven, in het gastenboek stonden heel andere temperaturen van de jaren ervoor, toen was het 18 graden op dezelfde datum, terwijl wij puffend met 32 graden de berg op hobbelden)Ja, daar kwam ik dus te laat achter. Dus toen ik eenmaal zin in een borrel had, was er 1. niks te koop in de supermarkt en 2. de eerste alcoholtoko zat 60 km verderop.
quote:Zelatrice schreef op 01 februari 2016 @ 10:38:

[...]

Ook goed, ik vind alles best.

(Behalve dat ik best wel een 'geenzininmensenbui' heb,

niet handig op werk, en in een cafe ook niet trouwens.

Wat doen we eraan?)

Het schijnt dat vrouwen hier socialer van worden?

Tot een bepaald punt dan..

Zou dit de vermiste niet nader te noemen forumster kunnen zijn?
Later is nu
quote:Star schreef op 01 februari 2016 @ 11:01:

[...]

Ja, daar kwam ik dus te laat achter. Dus toen ik eenmaal zin in een borrel had, was er 1. niks te koop in de supermarkt en 2. de eerste alcoholtoko zat 60 km verderop. in de supermarkt is wel bier ed verkrijgbaar tot 3% ofzo. En idd anders naar de slijter. Ik was blij met mijn wijn in de kofferbak, dichtstbijzijnde dorp idd 100 km rijden. En dat is vér in Zweden.
quote:Dreamer schreef op 01 februari 2016 @ 10:58:

Maar willen jullie de volgende keer een duidelijke routebeschrijving achterlaten in de oude kroeg? IK heb me het leplazerus gezocht naar dit etablissement. Was nog best lastig met al die dozen.

[afbeelding]

O fijn!

Je bent er!

Ik werd al helemaal gek dat ik de afwasmachinetabletten (3 x woordwaarde) en de servetten niet hier had.

Heb jij toevállig de snelkookpan ook bij je?

En de dvd van de opening van het eerste café?
Ik wil heel graag naar Scandinavië, liefst naar Noorwegen. Maar dat is niet goedkoop. Dit jaar wil ik het niet te duur maken, maar gewoon even lekker eruit. Mss Spanje idd.
Koffie verkeerd graag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven