Het Stamcafé IV

07-02-2016 00:56 3028 berichten

Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.

Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 11 februari 2016 @ 21:33:

[...]

Mannen zijn net kinderen hè, soms moet je ze wat vrijheid gunnen.als een kind zo blij ben ik.
very metal
quote:hatsetats schreef op 11 februari 2016 @ 21:39:

Pffff heftige dag achter de rug. Gaat niet goed met mn pa. Gaat niet lang meer meer duren denken we. En hopen we.
very metal

Pffff heftige dag achter de rug. Gaat niet goed met mn pa. Gaat niet lang meer meer duren denken we. En hopen we.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
O, en:

Lesbiennevolfleurigeruikers, de rapporten zijn af!

Pffffffffffffffffffffffff. Het was echt nachtwerk afgelopen week.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Pffff heftige dag achter de rug. Gaat niet goed met mn pa. Gaat niet lang meer meer duren denken we. En hopen we. Zo stom dat je dan dus geen invloed hebt. Gaat niet goed met mijn ma (opgemomen) en niet goed met schoonpa. Ik begrijp hoe je er mee bezig bent.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:feow schreef op 11 februari 2016 @ 22:05:

O, en:

Lesbiennevolfleurigeruikers, de rapporten zijn af!

Pffffffffffffffffffffffff. Het was echt nachtwerk afgelopen week.

O wat fijn!!!

Ik moet morgen 3 OPP's schrijven waarvan 2 nieuw. Leuk dat mijn duo er per direct mee gestopt is, maar nu zit ik haar werk er dus ook nog bij te doen.

En dan nog 100 andere dingen die ik moet doen.
quote:-KING- schreef op 11 februari 2016 @ 21:56:

[...]

zo lekker, die vrijheid om patat te halen hoe lang ik maar wil.zonder hoofdletters... kan ik een kamer in jouw kasteel boeken voor valentijn van man en mij. of doe je niet aan ? heb je de inkomsten niet nodig ensooo?
quote:Peacy schreef op 11 februari 2016 @ 21:30:

[...]

Aah oke! Jup. Ga ik doenMijn kroeg activiteiten-prograama kreeg geen animo. Fijn dat jij en co meespeeelden, maar we kunnen denk ik nu onze bips weer op een barkruk parkeren.
quote:Oudblond schreef op 11 februari 2016 @ 22:10:

[...]

zonder hoofdletters... kan ik een kamer in jouw kasteel boeken voor valentijn van man en mij. of doe je niet aan ? heb je de inkomsten niet nodig ensooo?inkomsten heb ik niet nodig, je mag gewoon komen logeren. ik heb the vampiredungeon nog vrij, is dat wat?
very metal
quote:-KING- schreef op 11 februari 2016 @ 22:17:

[...]

inkomsten heb ik niet nodig, je mag gewoon komen logeren. ik heb the vampiredungeon nog vrij, is dat wat?Top!! Za en zo?? Ik ga meteen het 'ik hou van je' kaartje voor man maken met jouw adres voor het weekendje. Top KING! merci!
ow shit sorry KING teveel hoofdlettergebruik. geldt je aanbod nog wel nu?
quote:Oudblond schreef op 11 februari 2016 @ 22:15:

[...]

Mijn kroeg activiteiten-prograama kreeg geen animo. Fijn dat jij en co meespeeelden, maar we kunnen denk ik nu onze bips weer op een barkruk parkeren.Ik had animo! Maar ik werd uit de bar getrokken door zoon...
quote:-KING- schreef op 11 februari 2016 @ 22:17:

[...]

inkomsten heb ik niet nodig, je mag gewoon komen logeren. ik heb the vampiredungeon nog vrij, is dat wat?Ik geef werkelijk niks om Valentijn, maar die vampiredungeon klinkt wel heel aantrekkelijk. Nu bezet natuurlijk. Heb je nog iets anders? Geen weerwolven hoor, die stinken zo.
quote:Oudblond schreef op 11 februari 2016 @ 22:22:

ow shit sorry KING teveel hoofdlettergebruik. geldt je aanbod nog wel nu?voor deze keer zal ik het door de vingers zien.
very metal
quote:Kittens schreef op 11 februari 2016 @ 22:25:

[...]

Ik geef werkelijk niks om Valentijn, maar die vampiredungeon klinkt wel heel aantrekkelijk. Nu bezet natuurlijk. Heb je nog iets anders? Geen weerwolven hoor, die stinken zo.de zombiezolder? de satansvertrekken? of gewoon de ranzige sekskelder.
very metal
Tja, de zombiezolder klinkt zo ehh doods (alhoewel ik wel liefhebber ben van zombie films en series). Doe die kelder dan maar.
het hele kasteel is vrij doods.

ik zal een bedje voor je neerzetten in de kelder.
very metal
quote:-KING- schreef op 11 februari 2016 @ 22:38:

het hele kasteel is vrij doods.

ik zal een bedje voor je neerzetten in de kelder.Mja, das waar. Het is meer het geluid waar ik op afknap. Ik hoop dat ik hoofdzakelijk zelf degene ben die het geluid maakt in de kelder.
quote:Kittens schreef op 11 februari 2016 @ 22:41:

[...]

Mja, das waar. Het is meer het geluid waar ik op afknap. Ik hoop dat ik hoofdzakelijk zelf degene ben die het geluid maakt in de kelder.je weet nooit wat je tegenkomt beneden.
very metal

Pffff heftige dag achter de rug. Gaat niet goed met mn pa. Gaat niet lang meer meer duren denken we. En hopen we.Sterkte!
Maar King, wij zouden toch een weekendje weggaan?
quote:-KING- schreef op 11 februari 2016 @ 22:53:

[...]

je weet nooit wat je tegenkomt beneden.Ik hoop wat lekkers tegen te komen.
quote:Moiren_ schreef op 11 februari 2016 @ 22:57:

Maar King, wij zouden toch een weekendje weggaan?jou neem ik mee naar Transsylvanië.(kijk, hoofdletter)
very metal
quote:Kittens schreef op 11 februari 2016 @ 22:59:

[...]

Ik hoop wat lekkers tegen te komen.wat vind je lekker?
very metal
quote:-KING- schreef op 11 februari 2016 @ 23:02:

[...]

jou neem ik mee naar Transsylvanië.(kijk, hoofdletter)Oh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven