Het stamcafé VI
vrijdag 26 februari 2016 om 20:32
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.
Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:
Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!
Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.
Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:
Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!
Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.
Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
woensdag 9 maart 2016 om 01:45
quote:Eleonora-1 schreef op 09 maart 2016 @ 01:29:
Heeft iemand LenyVolmetport onlangs nog gespot? Of is ze weer verdwaald op weg naar hier?
Volgende kroeg wat minder exotisch hoor.
Ik stel Dedemsvaart voor.
Of Grolloo.
Niet opgelet ben zelf ook niet heel actief geweest.
Ik mis die pom dinges struik ook al een tijd.
Heeft iemand LenyVolmetport onlangs nog gespot? Of is ze weer verdwaald op weg naar hier?
Of Grolloo.
Niet opgelet ben zelf ook niet heel actief geweest.
Ik mis die pom dinges struik ook al een tijd.
woensdag 9 maart 2016 om 01:56
quote:ZombieQueen schreef op 08 maart 2016 @ 23:50:
[...]
Ik weet sinds kort dat er een Viva forum is. Ik kende de Viva alleen van het blad. Ik kwam hier terecht na een rondje problemen googlen. Heb een tijdje mee gelezen en ben sinds vanavond begonnen met schrijven.
Ik heb een beetje onder een steen geleefd.
Hee wat grappig. Ik ben op precies dezelfde manier hier terecht gekomen. Ik heb ook een beetje onder een steen geleefd. Ik zeg altijd dat ik van onder mijn rotsblok vandaan ben gekomen, waar ik een tijdje vertoefde. Soms kruip ik ook weer terug hoor. Ik doe pas sinds een paar maanden aan facebook en twitter snap ik ook niet veel van. Maar heb genoeg problemen en ik kwam met googelen ook uit op dit forum, 1,5 jaar geleden nu. Je bent zo verslaafd hoor! Ik heb je gewaarschuwd. O en welkom natuurlijk.
Ik ben in slaap gevallen om half negen ofzo en net wakker geworden om niet meer te kunnen slapen, grr! Wat heb ik daar nou aan?! Ik dacht, nou lekker vroeg naar bed. Zit ik weer wakker te wezen nu. Nou doe mij maar een slaapmutsje dan. Wat is het trouwens koud, ik dacht dat het al lente was? Ik vind de winter best leuk, als het maar niet gaat vriezen. Gewoon bewolkt met een beetje regen en rond de 5 graden graag.
[...]
Ik weet sinds kort dat er een Viva forum is. Ik kende de Viva alleen van het blad. Ik kwam hier terecht na een rondje problemen googlen. Heb een tijdje mee gelezen en ben sinds vanavond begonnen met schrijven.
Ik heb een beetje onder een steen geleefd.
Hee wat grappig. Ik ben op precies dezelfde manier hier terecht gekomen. Ik heb ook een beetje onder een steen geleefd. Ik zeg altijd dat ik van onder mijn rotsblok vandaan ben gekomen, waar ik een tijdje vertoefde. Soms kruip ik ook weer terug hoor. Ik doe pas sinds een paar maanden aan facebook en twitter snap ik ook niet veel van. Maar heb genoeg problemen en ik kwam met googelen ook uit op dit forum, 1,5 jaar geleden nu. Je bent zo verslaafd hoor! Ik heb je gewaarschuwd. O en welkom natuurlijk.
Ik ben in slaap gevallen om half negen ofzo en net wakker geworden om niet meer te kunnen slapen, grr! Wat heb ik daar nou aan?! Ik dacht, nou lekker vroeg naar bed. Zit ik weer wakker te wezen nu. Nou doe mij maar een slaapmutsje dan. Wat is het trouwens koud, ik dacht dat het al lente was? Ik vind de winter best leuk, als het maar niet gaat vriezen. Gewoon bewolkt met een beetje regen en rond de 5 graden graag.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
woensdag 9 maart 2016 om 01:57
quote:Eleonora-1 schreef op 09 maart 2016 @ 01:29:
Of Grolloo.
In Zandvoort heb je een leuke kroeg. Weet de naam zo even niet meer. Iets met 'huiskamer' of ze noemen zich de leukste huiskamer van Zandvoort, ik weet het niet meer. Ennieway, die staat vol met clown popjes, echt nokkie vol. Word gerund door een echtpaar die minstens 70 jaar zijn. En er loopt een teckel over de bar. Serieus, maar wel de gezelligste kroeg waar ik ooit ben geweest.
Of Grolloo.
In Zandvoort heb je een leuke kroeg. Weet de naam zo even niet meer. Iets met 'huiskamer' of ze noemen zich de leukste huiskamer van Zandvoort, ik weet het niet meer. Ennieway, die staat vol met clown popjes, echt nokkie vol. Word gerund door een echtpaar die minstens 70 jaar zijn. En er loopt een teckel over de bar. Serieus, maar wel de gezelligste kroeg waar ik ooit ben geweest.
woensdag 9 maart 2016 om 02:00
quote:Sapsorrow schreef op 09 maart 2016 @ 01:56:
[...]
Ik had een DIY met mijn haar gedaan en te koppig voor een kapper natuurlijk. En zo kwam ik hier terecht.
En thanks, een heerlijk warm welkom hier.
[...]
Ik had een DIY met mijn haar gedaan en te koppig voor een kapper natuurlijk. En zo kwam ik hier terecht.
En thanks, een heerlijk warm welkom hier.
woensdag 9 maart 2016 om 07:27
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 09 maart 2016 @ 06:49:
Misschien kan Yas een mooi kroegje in Thailand aanbevelen
Yas gaan we een beetje negeren als ze uitgevlogen en teruggekeerd is.
Die heeft wekenlang allerlei ooguitstekende foto's geappt en gefacebooked, die moet even terug in de harde, alledaagse realiteit.
Wat dat betreft is een kroeg in de Oekraïne een idee...
Misschien kan Yas een mooi kroegje in Thailand aanbevelen
Yas gaan we een beetje negeren als ze uitgevlogen en teruggekeerd is.
Die heeft wekenlang allerlei ooguitstekende foto's geappt en gefacebooked, die moet even terug in de harde, alledaagse realiteit.
Wat dat betreft is een kroeg in de Oekraïne een idee...
woensdag 9 maart 2016 om 07:29
woensdag 9 maart 2016 om 07:34
Ik moet werken. Veel lessen vandaag en veel nakijkwerk en dan ook nog gesprekken met studentengroepjes, waarvan één met studenten die het niet eens zijn met een onvoldoende. Maar ik vind dat huillie huillie van hun kant, dus dat zal wel gezellig worden.
Gelukkig is na vandaag mijn werkweek alweer voorbij. Ik deeltijdwerk.
Gelukkig is na vandaag mijn werkweek alweer voorbij. Ik deeltijdwerk.
woensdag 9 maart 2016 om 07:45
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 09 maart 2016 @ 07:29:
Oeh! Beetje jaloers Leo?
Maar om ons nou allemaal te verbannen naar een naar oord alleen om Yas een lesje te leren is misschien een beetje te?
Je zou ook kunnen overwegen om haar een ban te geven voor het stamcafé voor een paar weken? Dan kan ze zich ook weer wat gaan concentreren op haar werk enzo
Eh Woll, als we een beetje doorpraten hier dan is die strafkroeg met een paar dagen weer verleden tijd.
Doen we deze
En de keuken....
*handenwrijft vergenoegd*
Oeh! Beetje jaloers Leo?
Maar om ons nou allemaal te verbannen naar een naar oord alleen om Yas een lesje te leren is misschien een beetje te?
Je zou ook kunnen overwegen om haar een ban te geven voor het stamcafé voor een paar weken? Dan kan ze zich ook weer wat gaan concentreren op haar werk enzo
Eh Woll, als we een beetje doorpraten hier dan is die strafkroeg met een paar dagen weer verleden tijd.
Doen we deze
En de keuken....
*handenwrijft vergenoegd*