Het stamcafé VI

26-02-2016 20:32 3019 berichten
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.

Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:

Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!

Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.

Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha ik moet zo lachen om de bevroren appeltaart. Dat is echt een van mijn mans grootste ergernissen als we in NL zijn. Hij is dus gek op appeltaart maar is er inmiddels van overtuigd dat Nederland geen goede appeltaart heft. Hij heeft wat dat betreft gewoon altijd pech, inderdaad half bevroren en/of klef van de magnetron.

Eh, wat is een wijsteen??
Ik zit trouwens een conference call te hosten momenteel, goed multi-tasken kan ik he!
quote:Eleonora-1 schreef op 09 maart 2016 @ 10:50:

[...]

Ga je dan mee....?

Als je mijn hand niet helemaal fijnknijpt.
Life is short. Eat dessert first.
quote:ainne schreef op 09 maart 2016 @ 11:11:

Hahahaha ik moet zo lachen om de bevroren appeltaart. Dat is echt een van mijn mans grootste ergernissen als we in NL zijn. Hij is dus gek op appeltaart maar is er inmiddels van overtuigd dat Nederland geen goede appeltaart heft. Hij heeft wat dat betreft gewoon altijd pech, inderdaad half bevroren en/of klef van de magnetron.

Eh, wat is een wijsteen??

Wijs teen.

Zoals in wijsvinger.

De teen direct naast de grote teen.
quote:doornroosje9 schreef op 09 maart 2016 @ 11:14:

[...]

Als je mijn hand niet helemaal fijnknijpt. Owkeee......
quote:Eleonora-1 schreef op 09 maart 2016 @ 11:56:

[...]

Wijs teen.

Zoals in wijsvinger.

De teen direct naast de grote teen.Ik las wij-steen!
Gistermiddag info-bijeenkomst van het UWV. Alle clichés waren vertegenwoordigd (waaronder ik als positivo) Met als hoogtepunt de dames en heren die alleen liepen te mopperen op 'ze'. Dat 'ze' er geen rekening mee hielden dat ze te oud waren of juist te jong, dat 'ze' er niet aan dachten dat ze ook hun huur moesten betalen en of 'ze' wel wisten dat ze ook hun boodschappen moesten doen. En dat 'ze' niet zo lang moestenw achten met geld uitbetalen etc etc. Om vervolgens na de bijeenkomst direct te gaan roken. Want daar is dan wel weer geld voor
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 09 maart 2016 @ 13:13:

Gistermiddag info-bijeenkomst van het UWV. Alle clichés waren vertegenwoordigd (waaronder ik als positivo) Met als hoogtepunt de dames en heren die alleen liepen te mopperen op 'ze'. Dat 'ze' er geen rekening mee hielden dat ze te oud waren of juist te jong, dat 'ze' er niet aan dachten dat ze ook hun huur moesten betalen en of 'ze' wel wisten dat ze ook hun boodschappen moesten doen. En dat 'ze' niet zo lang moestenw achten met geld uitbetalen etc etc. Om vervolgens na de bijeenkomst direct te gaan roken. Want daar is dan wel weer geld voor Ja erg is dat he. Er is altijd geld om te roken voor dat soort type's maar zeuren dat ze geen geld hebben voor andere dingen. Roken gaat voor alles.
Zo naar de tandarts. Blech.
Wil het solliciteren bij jou een beetje lukken Tass?
sterkte Moi
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
en verder, roken is een verslaving en die is niet ineens weg als je je baan verliest
quote:rosanna08 schreef op 09 maart 2016 @ 13:35:

sterkte MoiDank je. Ik heb intens meelij met mezelf. En ook nog eens pijn aan de holtes links en totaal levenloos. Ik ben zooo sielug!
quote:Moiren_ schreef op 09 maart 2016 @ 13:37:

[...]

Dank je. Ik heb intens meelij met mezelf. En ook nog eens pijn aan de holtes links en totaal levenloos. Ik ben zooo sielug!
quote:Moiren_ schreef op 09 maart 2016 @ 13:34:

Wil het solliciteren bij jou een beetje lukken Tass?Leuk dat je het vraagt. Van de week gereageerd op vacatures nog niks gehoord. Ik heb vooral gereageerd op schiphol vacatures want daar is altijd werk (horeca).
quote:rosanna08 schreef op 09 maart 2016 @ 13:38:

[...]

Dank je
quote:Moiren_ schreef op 09 maart 2016 @ 13:33:

Zo naar de tandarts. Blech.Zet hem op! Behandeling of controle?
Ik moet poetsen, maar ik heb geen zin.
quote:Ttass28 schreef op 09 maart 2016 @ 13:38:

[...]

Leuk dat je het vraagt. Van de week gereageerd op vacatures nog niks gehoord. Ik heb vooral gereageerd op schiphol vacatures want daar is altijd werk (horeca).Wel al een beetje op gesprek geweest?
quote:barbaracartland schreef op 09 maart 2016 @ 13:40:

[...]

Zet hem op! Behandeling of controle?Controle. Ik ga nu poetsen en er jankend heen fietsen
quote:Moiren_ schreef op 09 maart 2016 @ 13:42:

[...]

Controle. Ik ga nu poetsen en er jankend heen fietsen Zet hem op!
quote:Moiren_ schreef op 09 maart 2016 @ 13:41:

[...]

Wel al een beetje op gesprek geweest?Nee dat nog niet. Ik solliciteer nu veel op verschillende vacatures werk is werk ik wil ook niet kieskeurig zijn. Overal kan je wel leren en doorgroeien. Ik doe mijn best.
quote:Moiren_ schreef op 09 maart 2016 @ 13:42:

[...]

Controle. Ik ga nu poetsen en er jankend heen fietsen Succes!
Sterkte, Moi!
Life is short. Eat dessert first.
quote:barbaracartland schreef op 09 maart 2016 @ 13:40:

Ik moet poetsen, maar ik heb geen zin.Nait soez'n Barry, hup, poets'n!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven