Het stamcafé VI

26-02-2016 20:32 3019 berichten
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.

Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:

Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!

Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.

Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Alle reacties Link kopieren
Ohwwww daar zijn de bordjes!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Oudblond schreef op 09 maart 2016 @ 21:05:

[...]

Ik heb een beetje meegekregen van onze forumqueen dat er subforumpjes zijn en achter de schermen overleggen *zoooo vermoeiend vergaderen, dus ik heb me er niet in verdiept*. En het schijnt dat er een aantal opties zijn waarvan er 1 op 1 staat. Blijkbaar wordt de verhuizing ook al voorbereid. Maar waarschijnlijk hebben alle Stammers morgen gewoon een pb waarin hun verhuistaak staat. De kroegbazen geloven in de rondvraag, maar gelukkig niet in het poldermodel. Ik ben gerust in een goede nieuwe locatie en een chaotische verhuizing: het koffiezetapparaat gaat weer achterblijven in de bergen en de keuken in het nieuwe onderkomen....Niks meegekregen van een vergadering!
Voor tijdens het aftellen straks

quote:ZombieQueen schreef op 09 maart 2016 @ 21:00:

Avond! avond
very metal
10.000 euro!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 09 maart 2016 @ 21:03:

[...]

Nouschi. Nouschi, Nouschi, Nouschi. Het spijt me, het spijt me.... maar blond he en oud he, dan gebeuren dit soort onvergefelijke ondoordachtzaamheden. Verhuis je ondanks mijn blunders mee naar de nieuw stamkroeg, please!!!!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik duik ook even de kast in.
Er komt ook nog een schilderij.
quote:Oudblond schreef op 09 maart 2016 @ 21:05:

[...]

Ik heb een beetje meegekregen van onze forumqueen dat er subforumpjes zijn en achter de schermen overleggen *zoooo vermoeiend vergaderen, dus ik heb me er niet in verdiept*. En het schijnt dat er een aantal opties zijn waarvan er 1 op 1 staat. Blijkbaar wordt de verhuizing ook al voorbereid. Maar waarschijnlijk hebben alle Stammers morgen gewoon een pb waarin hun verhuistaak staat. De kroegbazen geloven in de rondvraag, maar gelukkig niet in het poldermodel. Ik ben gerust in een goede nieuwe locatie en een chaotische verhuizing: het koffiezetapparaat gaat weer achterblijven in de bergen en de keuken in het nieuwe onderkomen....*pakt het koffiezetapparaat vast in*
quote:SaveTheDay schreef op 09 maart 2016 @ 21:08:

Voor tijdens het aftellen straks

[afbeelding]Waar heb je die vandaan?
Dank je Save! Zoveel lekkers, zoveel te genieten. Ik hou het nog wel een uurtje uit op deze manier!
De schilder is familie van de 18de eeuwse schilder Louis de moni. Het kan niet op vanavond.
*gooit alle drank in een koffer*
Of gaat het verhuizen zo?

quote:ZombieQueen schreef op 09 maart 2016 @ 21:00:

Avond! Hello
quote:Oudblond schreef op 09 maart 2016 @ 21:10:

Dank je Save! Zoveel lekkers, zoveel te genieten. Ik hou het nog wel een uurtje uit op deze manier!Uurtje? Dan zitten we toch allang in het nieuwe cafe!
Kunnen jullie niet iets van een terras bij de kroeg regelen? Ik vind t wel lekker om effe te zitten terwijl ik buiten sta te roken.
quote:Peacy schreef op 09 maart 2016 @ 21:11:

*gooit alle drank in een koffer*Wacht! Die ene fles is bijna leeg, laat mij die maar effe opmaken, scheelt weer wat gesjouw!
quote:Peacy schreef op 09 maart 2016 @ 21:10:

[...]

Waar heb je die vandaan?

Achterste plank vd kroeg

...
quote:Nicotientje schreef op 09 maart 2016 @ 21:12:

[...]

Wacht! Die ene fles is bijna leeg, laat mij die maar effe opmaken, scheelt weer wat gesjouw!

Prima! Alsjeblieft *geeft fles*

Nog liefhebbers?
quote:Nouschi schreef op 09 maart 2016 @ 21:06:

Leo, kun jij voor mij uitzoeken/navragen of er een derde serie 'dokter Deen' komt.

Ja, ik vraag het Oren Schrijver wel even.

Kom bij je terug.
quote:SaveTheDay schreef op 09 maart 2016 @ 21:10:

[...]

*pakt het koffiezetapparaat vast in**voelt zich niet geroepen om de nieuwe keuken te soppen, maar verzamelt de verloren gelopen Stammers van de bovenverdieping en bereid hen voor op de verhuizing*
Ook de restjes mee nemen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven