Het Stamcafé VII

09-03-2016 21:31 3008 berichten
Deel zeven alweer van ons topcafé!

Ditmaal zitten we lekker luxe in een mansion in het zuiden van Noord Amerika.

Stofzuigen mag. Graag zelfs. Anderzins zuigen graag elders. Ruzie en vetes houden we ook graag buiten de deur.

Klets mee met o.a. LV, Star, Yas en Lé!

Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 17 maart 2016 @ 19:17:

Ik ben aan het quilten.

Met donzen en wollen dekbedden.

[afbeelding] Ik ga er ook aan beginnen! Goede tip Leo, kwam van Herman zeker die er voor wil zorgen dat je blijft zitten?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik ben sjaals aan het maken jongens!
Ik ga niet mee.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik ook niet.

IJs in maart. Nee.
quote:Star schreef op 17 maart 2016 @ 19:32:

Ik ook niet.

IJs in maart. Nee.
Oh de poolcirkel? Is het daar koud? Of glad? Allebei zo niet mijn ding. Kinderen hier zeggen altijd: 'Oke, het is één dag glad en mijn moeder heeft weer wat.'

Liesblessure, schouderblessure etc.
Nou dat is dan weer gezellig. Moi en ik samen in een verder gapend leeg café, en Moi heeft nog een ban ook
quote:fietsie schreef op 17 maart 2016 @ 19:36:

Oh de poolcirkel? Is het daar koud? Of glad? Allebei zo niet mijn ding. Kinderen hier zeggen altijd: 'Oke, het is één dag glad en mijn moeder heeft weer wat.'

Liesblessure, schouderblessure etc.Nee hoor. Voor echte kou moet je op de Zuidpool wezen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 maart 2016 @ 19:36:

Nou dat is dan weer gezellig. Moi en ik samen in een verder gapend leeg café, en Moi heeft nog een ban ook

En dan duurt het ook eindeloos voordat die kroeg vol is en we weer naar een gezellige plek verkassen.

Gelukkig is Moi morgen alweer terug.

Nou dat is dan weer gezellig. Moi en ik samen in een verder gapend leeg café, en Moi heeft nog een ban ook Leo: *lampjesmoticondoethetniet, maar lampje dus* Kan jij je contactjes in de showbizzzz misschien zo ver krijgen dat ze een set bouwen? Moi en LV hebben hun poolcirkel bar en de rest heeft het warm? Of worden we dan een fakekroeg?
Knuffel voor Eleonora en Oudblond. En voor Moiren die er even niet bij is.

Nou dat is dan weer gezellig. Moi en ik samen in een verder gapend leeg café, en Moi heeft nog een ban ook Moiren een ban? Pfff wat hebben jullie vndaag allemaal gedaan>
quote:fietsie schreef op 17 maart 2016 @ 19:39:

Knuffel voor Eleonora en Oudblond. En voor Moiren die er even niet bij is.Lief Fietsie. Ik wist niet dat een keelontsteking zo snel de kop op kon steken. Waar ik me vanmiddag koortsig en raspig pijnlijk voelde, brandt mijn keel nu en doet zelfs speeksel doorslikken pijn. Ik probeer de hele tijd te dutten, maar dat lukt gewoon niet. En dan te bedenken dat ik eigenlijk naar HA ging om een uitbraak van mijn chronische kwaal voor te zijn.
quote:Oudblond schreef op 17 maart 2016 @ 19:43:

[...]

Lief Fietsie. Ik wist niet dat een keelontsteking zo snel de kop op kon steken. Waar ik me vanmiddag koortsig en raspig pijnlijk voelde, brandt mijn keel nu en doet zelfs speeksel doorslikken pijn. Ik probeer de hele tijd te dutten, maar dat lukt gewoon niet. En dan te bedenken dat ik eigenlijk naar HA ging om een uitbraak van mijn chronische kwaal voor te zijn.

Vervelend hoor, zeker ook omdat je niet kunt slapen, ga je je zo brak van voelen. Bah!

Ik heb een heerlijke dag gewerkt. Lekker lang buitengespeeld, was geen straf zo in het zonnetje. Lekker ook de zandbak open, kinderen waren gezellig, weinig geharrewar. Kinderen kwamen echt fijn tot leuk spel
Klinkt heerlijk Fietsie! De kinderen voelen de lente en de positiviteit denk ik.
quote:fietsie schreef op 17 maart 2016 @ 20:02:

[...]

Ik heb een heerlijke dag gewerkt. Lekker lang buitengespeeld, was geen straf zo in het zonnetje. Lekker ook de zandbak open, kinderen waren gezellig, weinig geharrewar. Kinderen kwamen echt fijn tot leuk spelDat is alleen maar de nieuwigheid hoor. Als het straks weer dag in dag uit bloedheet is vechten ze mekaar gewoon het kot weer uit.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 maart 2016 @ 20:05:

[...]

Dat is alleen maar de nieuwigheid hoor. Als het straks weer dag in dag uit bloedheet is vechten ze mekaar gewoon het kot weer uit.Dan is Fietsie einde contract
quote:Oudblond schreef op 17 maart 2016 @ 19:39:

[...]

Leo: *lampjesmoticondoethetniet, maar lampje dus* Kan jij je contactjes in de showbizzzz misschien zo ver krijgen dat ze een set bouwen? Moi en LV hebben hun poolcirkel bar en de rest heeft het warm? Of worden we dan een fakekroeg?Zo'n stroomgenerator mee en heaters. Wel oppassen voor smeltend ijs
Nou beterschap voor OB en Leo en shit zeg Moiren! Hoe heb je dat nou geregeld?

Ik ga eerst es koffie regelen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 maart 2016 @ 20:05:

[...]

Dat is alleen maar de nieuwigheid hoor. Als het straks weer dag in dag uit bloedheet is vechten ze mekaar gewoon het kot weer uit.Dat weet ik wel hoor! Daarom was het nu ook dubbel genieten. Dinsdag was het best nog koud en kleuters zijn ongeveer drie kwartier buiten bij ons. Dan komen er soms na een kwartier al kinderen piepen dat ze het koud hebben. Best lastig omdat die kinderen vaak gewoon te koud gekleed zijn. Een t-shirt met lange mouwen is geen wintertrui natuurlijk, zeker als er geen hemd of shirt onder zit en de winterjas ook niet erg warm is dan krijgen sommige kleuters het gewoon koud.
quote:Solomio schreef op 17 maart 2016 @ 19:31:

Ik ga niet mee.Nah!?
quote:Oudblond schreef op 17 maart 2016 @ 19:39:

[...]

Leo: *lampjesmoticondoethetniet, maar lampje dus* Kan jij je contactjes in de showbizzzz misschien zo ver krijgen dat ze een set bouwen? Moi en LV hebben hun poolcirkel bar en de rest heeft het warm? Of worden we dan een fakekroeg?

Nah ja, ze ging zo huilen toen ik zei dat het niet doorging en daar kan ik niet tegen maar het kan natuurlijk zo zijn dat ik de nieuwe kroeg niet open.

En dan kunnen we zomaar aan de Cote d'Azur zitten of zo.

Ik ben niet de baas tenslotte.
quote:Ikhierhuh schreef op 17 maart 2016 @ 19:42:

[...]

Moiren een ban? Pfff wat hebben jullie vndaag allemaal gedaan>

Ik niks!

Ik heb zelfs niet bekgevochten over etiquette etc.
Stil hier? Ergens anders nog iets leuks?
Als ik hier stomdronken zonder gevolgen kan worden en in een hoekje kan zitten lukt het me vast ook om zonder gevolgen ijskonijn te spelen.

Ik heb trouwens wel van een kennis van me die een poolijstrip heeft gemaakt vernomen dat het dat godsgruwelijk stikt. Pinquinpoep....
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven