Het Stamcafé VII

09-03-2016 21:31 3008 berichten
Deel zeven alweer van ons topcafé!

Ditmaal zitten we lekker luxe in een mansion in het zuiden van Noord Amerika.

Stofzuigen mag. Graag zelfs. Anderzins zuigen graag elders. Ruzie en vetes houden we ook graag buiten de deur.

Klets mee met o.a. LV, Star, Yas en Lé!

quote:Lady_Voldemort schreef op 12 maart 2016 @ 01:04:

[...]

Ja het moet wel flink large zijn, inmiddels
quote:Jonari schreef op 12 maart 2016 @ 01:15:

Ik kan niet eens meer overeind komen als ik op een stoep lig...LV helpt je wel overeind, ik zou dat ook doen, maar ik ga daar niet liggen ^^
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 maart 2016 @ 01:15:

[...]

Begin je nou weer met je gedoe dat een mens ziek wordt van een beetje kou? Niemand wordt ziek van kou, mensen worden ziek van bacteries, of virussen, of zo. Stel je voor zeg, hoe zouden die arme Eskimo's dat dan doen.Dat klopt dus niet. Ga meer eens de hele nacht in je hempje in de kou in de tuin staan. Wedden dat je je niet lekker voelt de dag erna?
Alle reacties Link kopieren
LV heeft wel gelijk.

Kou word je niet ziek van. Virussen en bacteriën wel.
quote:Jonari schreef op 12 maart 2016 @ 01:22:

LV heeft wel gelijk.

Kou word je niet ziek van. Virussen en bacteriën wel.Van kou wordt je wel degelijk ziek, of je gaat eraan dood.
quote:Sapsorrow schreef op 12 maart 2016 @ 01:13:

Volgens mij had ik zweetbandjes, een hoofdzweetband, beenwarmers en bretels in neon-kleuren.

Ik had een stuk of 150 buttons, een hoofdzweetband, twee polszweetbandjes, een stuk of 5 t-shirts (dat ik af en toe eens wat schoons aan kon trekken), zuurstokgroene schoenen met zuurstokroze veters, roze en groene sokken, een zelfgebreide roze-groene sjaal en zo nog wat pruttel.

Mijn leraar Nederlands noemde me een kerstboom. Om hem te pesten heb ik toen ook nog een roze en een groene kerstbal in mijn oren gehangen, en gekleurde knipperlichtjes om mijn nek (ik zat in de klas toevallig vlak naast een stopcontact). Voor straf moest ik toen ter plekke een spreekbeurt houden en die deed ik dus over Doe Maar. Dank zij mijn Sony Walkman en mijn Doe Maar plakboek (dat ik altijd bij me droeg) heb ik die spreekbeurt weten uit te breiden tot een presentatie van een uur, tot groot verdriet van de betreffende leraar
Maar heel even iets anders hoor, tussen de Doe en de Maar door ^^

PRINCE!

Die kan ik toch niet verwaarlozen.
quote:tattou schreef op 12 maart 2016 @ 01:23:

[...]

Van kou wordt je wel degelijk ziek, of je gaat eraan dood.http://www.kennislink.nl/ ... leden-anders-word-je-ziek

[...]

Van kou wordt je wel degelijk ziek, of je gaat eraan dood.Oh nou ja, als jullie me dan morgen niet meer lezen weten jullie in ieder geval wat voor stront er aan de knikker is

[...]

Van kou wordt je wel degelijk ziek, of je gaat eraan dood.

Je gaat dood van kou?

Welnee.
Je wordt niet ziek van kou, maar als je weerstand verminderd is doordat je al een virus bij je draagt kan kou wel net het laatste zetje geven,
quote:Jonari schreef op 12 maart 2016 @ 01:26:

[...]

Je gaat dood van kou?

Welnee.Dood van kou kan natuurlijk wel. Als het maar koud genoeg is
Ik zit ondertussen ook een boodschappenbriefje te maken, dat is best een gekke combinatie.
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 maart 2016 @ 01:26:

[...]

Oh nou ja, als jullie me dan morgen niet meer lezen weten jullie in ieder geval wat voor stront er aan de knikker is Je deed het voor Ernst!
Fijne nacht nog iedereen, ik ga denk ik maar slapen.
quote:Jonari schreef op 12 maart 2016 @ 01:26:

[...]

Je gaat dood van kou?

Welnee.Longontsteking? Bevriezing? Etc. Jawel hoor. Het zijn geen virussen nee, dat niet.
quote:Moiren_ schreef op 12 maart 2016 @ 01:27:

Je wordt niet ziek van kou, maar als je weerstand verminderd is doordat je al een virus bij je draagt kan kou wel net het laatste zetje geven,Met mijn weerstand is niks mis. Ik heb weken doorgebracht tussen de doodzieke/rochelende/diarrerende collega's en geen centje pijn. En ik ga er van uit dat dat morgenochtend niet ineens anders is. En mocht dat wel zo zijn, dan ben ik in juni vast wel weer beter
quote:Moiren_ schreef op 12 maart 2016 @ 01:28:

[...]

Dood van kou kan natuurlijk wel. Als het maar koud genoeg is

Ja

Je hebt gelijk, maar hier in Nederland ga je niet gauw dood van de kou.
Dat is trouwens grappig, het schijnt (helemaal niet grappig trouwens, maar het feitje is grappig) dat er meer mensen overlijden door kou dan door hitte. Ik dacht altijd dat het andersom was.
quote:Jonari schreef op 12 maart 2016 @ 01:32:

[...]

Ja

Je hebt gelijk, maar hier in Nederland ga je niet gauw dood van de kou.Klopt hier niet, omdat niet veel mensen hier op straat leven.
Nou ja kinders hoe het is is het, maar ik ga nog een paar uurtjes slapen. Mochten jullie morgen om vijf uur 's middags nog niks van me gehoord hebben ben ik waarschijnlijk doodgevroren, op de stoep van het Burgerweeshuis. Ik zou het dan wel op prijs stellen als er iemand een In Memoriam Topic opent, met als titel "Ze Deed Het Met Voor Ernst.

Welterusten, en ik zie jullie in het hiernamaals.
En het is hier niet koud genoeg. Maar kou is gevaarlijk, erg gevaarlijk, dat is iets wat weinig mensen beseffen. Omdat we het nooit meemaken.
We openen zeker een topic dan ter nagedachtenis dan.

Succes morgen!
Anders neem je twee warme kruiken mee, voor elke bil eentje. Ik denk wel dat je dood kunt gaan aan urenlang stilzitten in de vrieskou. Nou is het 3 graden maar je kunt best snel onderkoeld raken in 3 graden. Als je stilzit en het waait bv wel. Ik weet wel, je krijgt eerst een fase dat je heel hard moet klappertanden. En het is niet goed als je stopt met klappertanden. Dan gaat de volgende fase in.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 maart 2016 @ 01:39:

Nou ja kinders hoe het is is het, maar ik ga nog een paar uurtjes slapen. Mochten jullie morgen om vijf uur 's middags nog niks van me gehoord hebben ben ik waarschijnlijk doodgevroren, op de stoep van het Burgerweeshuis. Ik zou het dan wel op prijs stellen als er iemand een In Memoriam Topic opent, met als titel "Ze Deed Het Met Voor Ernst.

Welterusten, en ik zie jullie in het hiernamaals.Het is nu, op dit tijdstip, zo ongeveer het koudst van de nacht dus als je die Met die je doorgestreept hebt wil halen zou ik opschieten ^^.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven