Het Stamcafé VII

09-03-2016 21:31 3008 berichten
Deel zeven alweer van ons topcafé!

Ditmaal zitten we lekker luxe in een mansion in het zuiden van Noord Amerika.

Stofzuigen mag. Graag zelfs. Anderzins zuigen graag elders. Ruzie en vetes houden we ook graag buiten de deur.

Klets mee met o.a. LV, Star, Yas en Lé!

quote:tattou schreef op 12 maart 2016 @ 00:57:

[...]

Dat was echt geweldig, echt die massa vrouwen die alles meezongen. Normaal gesproken heb ik niet zoveel met vrouwen en masse (waarom zit je dan op het Viva-forum zie ik mensen nu denken haha). Maar daar? Geweldig vond ik dat concert. Een wij-gevoel ofzo.Ik had toen mijn ouwe Doe Maar t-shirt nog, uit 1982. Met de handtekening van Ernst er op, dus het kreng was sinds die tijd nooit meer gewassen. Alle dames waren stikjaloers
quote:tattou schreef op 12 maart 2016 @ 00:59:

En dat ska/reggae deuntje, dat gaat nooit meer over, dat zit er in gebakken bij mij, voor altijd

RadeloosOooohhhhh Radeloos, dat vind ik zo'n mooi nummer!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 maart 2016 @ 00:59:

[...]

Ik had toen mijn ouwe Doe Maar t-shirt nog, uit 1982. Met de handtekening van Ernst er op, dus het kreng was sinds die tijd nooit meer gewassen. Alle dames waren stikjaloers
Best een toepasselijke tekst voor dit topic haha

Zit in de kroeg tot 's morgens vroeg en,

Lul maar wat mee met iedereen.
Ik zit me trouwens nu al suf te peinzen wat ik aan moet, in juni. Ik denk dat ik maar een paar kringloopwinkels af ga stropen, voor zuurstok roze en groene meuk.
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 maart 2016 @ 00:59:

[...]

Ik had toen mijn ouwe Doe Maar t-shirt nog, uit 1982. Met de handtekening van Ernst er op, dus het kreng was sinds die tijd nooit meer gewassen. Alle dames waren stikjaloers Dan stond jij niet in mijn buurt of het was een andere dag ^^.
Ik zwijmelde bij David Cassidy.

Nooit een handtekening van gehad trouwens.
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 maart 2016 @ 01:02:

Ik zit me trouwens nu al suf te peinzen wat ik aan moet, in juni. Ik denk dat ik maar een paar kringloopwinkels af ga stropen, voor zuurstok roze en groene meuk.Large zal ook wel wat hebben.
quote:Moiren_ schreef op 12 maart 2016 @ 01:03:

[...]

Large zal ook wel wat hebben.Ja het moet wel flink large zijn, inmiddels
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 maart 2016 @ 01:02:

Ik zit me trouwens nu al suf te peinzen wat ik aan moet, in juni. Ik denk dat ik maar een paar kringloopwinkels af ga stropen, voor zuurstok roze en groene meuk.

Zweetbandjes, veel zweetbandjes!

En een spijkerjasje met buttons, veel buttons ook hahaha.

quote:Jonari schreef op 12 maart 2016 @ 01:03:

Nooit een handtekening van gehad trouwens.Met een handtekening kan je niks, ik heb er eentje van Herman Brood. Die ligt ergens op zolder geloof ik.
Zuurstokroze?

Heb wel een hemd in die kleur en als het large (extra ofzo) moet zijn, zelfs jouw maat
quote:Jonari schreef op 12 maart 2016 @ 01:03:

Nooit een handtekening van gehad trouwens.Joh, ik heb nog bij Ernst voor de deur gelegen. En nog binnen gelaten ook, omdat het zulk kutweer was. En zijn toenmalige vriendin bracht ons met de auto naar het station, in Deurne (of all places)
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 maart 2016 @ 01:06:

[...]

Joh, ik heb nog bij Ernst voor de deur gelegen. En nog binnen gelaten ook, omdat het zulk kutweer was. En zijn toenmalige vriendin bracht ons met de auto naar het station, in Deurne (of all places) O jij bofferd
Best een leuk idee trouwens dat Doe Maar uit Brabanders en Limburgers bestond, lekker dichtbij ^^.

Nog een leuk liedje, niet heel bekend, maar ik vond het altijd zo iets duisters hebben

Winnetoe
LV, het is echt heeeeel erg koud buiten nu hoor. Ik vraag me af of je dat gaat redden met een slaapzak. Doe mij een lol en neem flink wat extra dekentjes mee, voordat je een longonsteking oploopt. Van die fleece-dekens, wegen niks. Je mag er zeker geen vuurkorf bijzetten he? Of zo'n terraskacheltje van klei, kun je die niet meenemen? Ik ben net buiten geweest en kwam rennend met ijspegels aan mijn neus weer naar binnen. Ik vind je ook stoer!

O en ik was ook 'op' Ernst-Jan. Maar vind hem nu echt helemaal niks meer. Ik had ook al die buttons. Met mijn broer samen heb ik de lp Virus nog gekocht. Wel geinig dat die fluoriscerende kleurtjes nu weer terugkomen hier en daar. Ik zie iig veel gympen die zeer doen aan je ogen.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 maart 2016 @ 01:06:

[...]

Joh, ik heb nog bij Ernst voor de deur gelegen. En nog binnen gelaten ook, omdat het zulk kutweer was. En zijn toenmalige vriendin bracht ons met de auto naar het station, in Deurne (of all places) Ooh cool
Nee duister is niet het goede woord, meer een huh-gevoel. Lekker wel.
Ik ga voor niemand meer op de stoep liggen hoor.

Maar ik bewonder jou wel LV. Stoer!
Volgens mij had ik zweetbandjes, een hoofdzweetband, beenwarmers en bretels in neon-kleuren.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Sapsorrow schreef op 12 maart 2016 @ 01:10:

LV, het is echt heeeeel erg koud buiten nu hoor. Ik vraag me af of je dat gaat redden met een slaapzak. Doe mij een lol en neem flink wat extra dekentjes mee, voordat je een longonsteking oploopt..Begin je nou weer met je gedoe dat een mens ziek wordt van een beetje kou? Niemand wordt ziek van kou, mensen worden ziek van bacteries, of virussen, of zo. Stel je voor zeg, hoe zouden die arme Eskimo's dat dan doen.
Ik kan niet eens meer overeind komen als ik op een stoep lig...
Ik vond dit nummer hun beste nummer ooit (denk ik, ik wissel nogal afhankelijk van mijn mood). Maar deze komt altijd terug.

De laatste keer

Geen idee waarom, want mijn liefdesleven is helemaal niet zo erg dramatisch, maar het is de sfeer in het liedje denk ik.
Zegge LV, wilde je m'n roze hempje nog?
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 maart 2016 @ 01:04:

[...]

Ja het moet wel flink large zijn, inmiddels Je weet wat ik bedoel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven