Het Stamcafé VII
zaterdag 12 maart 2016 om 00:37
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 maart 2016 @ 00:29:
Ik zit Doe Maar te luisteren, hele ouwe meuk. En over een paar uur dien ik in de trein te zitten, om bij het Burgerweeshuis voor de deur te gaan liggen ter verkrijging van kaartjes voor de try out van voornoemde band. En ik ben al zo moe van 40 uur wassen
Ik denk dat ik maar wakker blijf en nog een pot koffie zet.
Kun je niet online bestellen?
Wat vreselijk!
Ik zit Doe Maar te luisteren, hele ouwe meuk. En over een paar uur dien ik in de trein te zitten, om bij het Burgerweeshuis voor de deur te gaan liggen ter verkrijging van kaartjes voor de try out van voornoemde band. En ik ben al zo moe van 40 uur wassen
Ik denk dat ik maar wakker blijf en nog een pot koffie zet.
Kun je niet online bestellen?
Wat vreselijk!
zaterdag 12 maart 2016 om 00:39
zaterdag 12 maart 2016 om 00:41
zaterdag 12 maart 2016 om 00:41
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 maart 2016 @ 00:39:
[...]
Neeeeeeee leuk juist! Die kaartjes voor de Ziggo hebben we wel besteld, maar dat was saai. Gewoon lekker ouderwetsch voor de deur liggen, wat wil een Oudgediende Fan nou nog meer?
Ik benijd je niet heur.
Moet er niet aan denken. Weet je wel hoe koud het is op de stoep?
[...]
Neeeeeeee leuk juist! Die kaartjes voor de Ziggo hebben we wel besteld, maar dat was saai. Gewoon lekker ouderwetsch voor de deur liggen, wat wil een Oudgediende Fan nou nog meer?
Ik benijd je niet heur.
Moet er niet aan denken. Weet je wel hoe koud het is op de stoep?
zaterdag 12 maart 2016 om 00:44
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 maart 2016 @ 00:39:
[...]
Ehhhh....lekker warm vanuit z'n nest kaarten bestellen.
Online!
[...]
Ehhhh....lekker warm vanuit z'n nest kaarten bestellen.
Online!
zaterdag 12 maart 2016 om 00:46
quote:tattou schreef op 12 maart 2016 @ 00:45:
De naamvallen dan nog maar eens (3e naamval trouwens):
De Bom
Mit-nach-nachst-nebst-sammt-bei-selt-von-Zu-zuwieder-entgegen-ausser-aus
(ik had ze anders in mijn hoofd zitten trouwens, was best verwarrend toen).Dat was dus het enige Duitse rijtje dat ik onthouden kon in de tweede
De naamvallen dan nog maar eens (3e naamval trouwens):
De Bom
Mit-nach-nachst-nebst-sammt-bei-selt-von-Zu-zuwieder-entgegen-ausser-aus
(ik had ze anders in mijn hoofd zitten trouwens, was best verwarrend toen).Dat was dus het enige Duitse rijtje dat ik onthouden kon in de tweede
zaterdag 12 maart 2016 om 00:52
quote:tattou schreef op 12 maart 2016 @ 00:48:
Was, niet meer, vind ik dan, ik was echt van de Henny-kant .Ik was van geen enkele kant, maar toen had ik ineens een erotische droom over Ernst (ik was dertien en in mijn droom gingen we echt all the way ) en toen waren de rapen dus gaar. Jarenlang misselijkmakend verliefd geweest op die man en ik zou hem nog steeds zonder pardon doen als ik de kans kreeg.
Was, niet meer, vind ik dan, ik was echt van de Henny-kant .Ik was van geen enkele kant, maar toen had ik ineens een erotische droom over Ernst (ik was dertien en in mijn droom gingen we echt all the way ) en toen waren de rapen dus gaar. Jarenlang misselijkmakend verliefd geweest op die man en ik zou hem nog steeds zonder pardon doen als ik de kans kreeg.
zaterdag 12 maart 2016 om 00:57
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 maart 2016 @ 00:53:
[...]
Jaaaahhhhhh, daar was ik ook! Was zo leuk!Dat was echt geweldig, echt die massa vrouwen die alles meezongen. Normaal gesproken heb ik niet zoveel met vrouwen en masse (waarom zit je dan op het Viva-forum zie ik mensen nu denken haha). Maar daar? Geweldig vond ik dat concert. Een wij-gevoel ofzo.
[...]
Jaaaahhhhhh, daar was ik ook! Was zo leuk!Dat was echt geweldig, echt die massa vrouwen die alles meezongen. Normaal gesproken heb ik niet zoveel met vrouwen en masse (waarom zit je dan op het Viva-forum zie ik mensen nu denken haha). Maar daar? Geweldig vond ik dat concert. Een wij-gevoel ofzo.