Het stamcafé VIII
vrijdag 18 maart 2016 om 18:13
Deel acht van ons heerlijke café!
Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.
Virtueel kan tenslotte alles.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.
Virtueel kan tenslotte alles.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
zaterdag 26 maart 2016 om 16:50
quote:Dana schreef op 26 maart 2016 @ 16:44:
De niet-moslims kunnen er ook wat van, hoor. Het Westen heeft tonnen boter op het hoofd.
Universiteit Mosul op klaarlichte dag gebombardeerd ongelofelijk dit, zo wordt er nooit iets opgelost en alleen maar meer haat gecreëerd
De niet-moslims kunnen er ook wat van, hoor. Het Westen heeft tonnen boter op het hoofd.
Universiteit Mosul op klaarlichte dag gebombardeerd ongelofelijk dit, zo wordt er nooit iets opgelost en alleen maar meer haat gecreëerd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 26 maart 2016 om 16:50
quote:Dana schreef op 26 maart 2016 @ 16:44:
Universiteit Mosul op klaarlichte dag gebombardeerd\
Dat ook ja, maar zo gek: daar hoor je dan helemaal niks over. Er wordt een heel vies spelletje gespeeld, zoals gewoonlijk trouwens.
Universiteit Mosul op klaarlichte dag gebombardeerd\
Dat ook ja, maar zo gek: daar hoor je dan helemaal niks over. Er wordt een heel vies spelletje gespeeld, zoals gewoonlijk trouwens.
zaterdag 26 maart 2016 om 17:02
Ik ben helemaal in de ei-stemming. Nee, niet voor de zwanger pijler.
Maar kom hier toevallig op uit. Kijk zelf maar: https://www.youtube.com/watch?v=xM85rqwpSws
Ik heb waarschijnlijk onbedoeld het verentopic verpest. VIVAveer of Kippenveer is voor mij ongeveer gelijk.
Wie het op wil halen en de oorspronkelijke richting op te sturen .... Ga je gang.
Maar kom hier toevallig op uit. Kijk zelf maar: https://www.youtube.com/watch?v=xM85rqwpSws
Ik heb waarschijnlijk onbedoeld het verentopic verpest. VIVAveer of Kippenveer is voor mij ongeveer gelijk.
Wie het op wil halen en de oorspronkelijke richting op te sturen .... Ga je gang.
zaterdag 26 maart 2016 om 19:24
Dag Stammers en mieters! Ik ben weer thuis, andere verwegzus is vanavond en morgen bij moeder. Ik lees hier allemaal nare nieuwsberichten. Ik pas even wat het komt veel te hard binnen. Is KING er . Oh nee, die is 600 paaseieren aan het verstoppen. Ik lust nog wel zo'n stevig borrel als vanacht. Wie schenkt er?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 26 maart 2016 om 19:29
Oh gelukkig ben je er! Vanacht voelde ik me zo allenig dat ik het koffiezetappartaat schoon ben gaan maken. KING schonk eerst nog wel een heerlijke borrel. Zouden de uitnodigingen voor de meet in de vivapost verloren zijn gegaan?
Gefeliciteerd met je dochter. Ze zal wel apetrots zijn met deze mijlpaal!
Gefeliciteerd met je dochter. Ze zal wel apetrots zijn met deze mijlpaal!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras