Het Stamcafé XI

21-04-2016 20:39 3023 berichten
Deel elf van ons heerlijke café!

We zijn in Barcelona neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
Oke
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Hats, ik lees er niets negatiefs over jou in. Ik ben niet zo goed in uitleggen.
Van de week zei iemand 'ik vond je leuker toen je nog een wijntje dronk'. En die werd boos toen ik antwoorde 'Jij bent ook niet zo leuk als ik dacht toen ik dronken was'.
quote:hatsetats schreef op 24 april 2016 @ 16:09:

Van de week zei iemand 'ik vond je leuker toen je nog een wijntje dronk'. En die werd boos toen ik antwoorde 'Jij bent ook niet zo leuk als ik dacht toen ik dronken was'.

Kijk, dáár zie ik wel duidelijk sneren in

Iemand die gezelligheid en drank niet los van elkaar kan zien?
quote:hatsetats schreef op 24 april 2016 @ 16:09:

Van de week zei iemand 'ik vond je leuker toen je nog een wijntje dronk'. En die werd boos toen ik antwoorde 'Jij bent ook niet zo leuk als ik dacht toen ik dronken was'.Dat zijn wel sneren, idd.
Tot nog toe boeit Bates Motel wel.
Gezellig hier
quote:Star schreef op 24 april 2016 @ 16:38:

Gezellig hier Neem een Guinnes, lassie
dacht ook even dat ik op napraat beland was, gelukkig hoorde ik Yasmijn toen net iemand een biertje aanbieden
quote:dolfje schreef op 24 april 2016 @ 10:19:

[...]

Gado gado

Hier,ik doe er alleen nooit tahoe in.Dank je!
quote:yasmijn schreef op 24 april 2016 @ 16:42:

[...]

Neem een Guinnes, lassie Dat aanpassen kan te ver gaan. Gore bruine drab.
quote:Nicotientje schreef op 24 april 2016 @ 16:52:

dacht ook even dat ik op napraat beland was, gelukkig hoorde ik Yasmijn toen net iemand een biertje aanbieden Ik kom daar net vandaan. Resultaat: 1 onder de negeer. Wat een mafklapperij daar.
quote:Star schreef op 24 april 2016 @ 16:56:

[...]

Dat aanpassen kan te ver gaan. Gore bruine drab.Irish Red? Maar ik hou wel van Guinness.
quote:BridgetteDubois schreef op 24 april 2016 @ 14:40:

[...]

Wij eten sowieso elke week een keer broccoli. Zoals Hats al zei, dat is iets wat allebei de kinderen heerlijk vinden en daar eten ze heel veel van.Dat vond mijn moeder vroeger ook, toen het nog vrij nieuw was. Ik heb er nu een trauma van.
quote:Star schreef op 24 april 2016 @ 17:07:

[...]

Dat vond mijn moeder vroeger ook, toen het nog vrij nieuw was. Ik heb er nu een trauma van.Valt hier wel mee denk ik. Als we iets anders eten roepen ze "ik wil broccoooooliiiiii".
Ik zie niks in de combi brocolli en bier......
quote:Star schreef op 24 april 2016 @ 17:07:

[...]

Dat vond mijn moeder vroeger ook, toen het nog vrij nieuw was. Ik heb er nu een trauma van.Jullie hebben haar toen niet verteld dat niet jullie lievelingseten was?
quote:Nicotientje schreef op 24 april 2016 @ 17:10:

Ik zie niks in de combi brocolli en bier......Brocollichips met kruiden en bier kan best.
quote:Nonny schreef op 24 april 2016 @ 15:31:

[...]

Mooi gezegd!Nog een per ongelukje? Zelfs een ezel....
quote:Goede-Fee schreef op 24 april 2016 @ 17:11:

[...]

Jullie hebben haar toen niet verteld dat niet jullie lievelingseten was?O jawel hoor, maar we hadden niet zoveel te willen verder
Ik kan geen viezere groente verzinnen dan broccoli
quote:Star schreef op 24 april 2016 @ 17:13:

[...]

O jawel hoor, maar we hadden niet zoveel te willen verder Dan heb ik je reactie op BD verkeerd begrepen denk ik.
Witlof, courgette. Echt veel viezer. Brrr. En doperwten. Daar heb ik een traumaatje van.
quote:hatsetats schreef op 24 april 2016 @ 17:13:

Ik kan geen viezere groente verzinnen dan broccoliIk vind broccoli heerlijk, sperziebonen vind ik dan weer echt helemaal niks.
quote:BridgetteDubois schreef op 24 april 2016 @ 17:07:

[...]

Valt hier wel mee denk ik. Als we iets anders eten roepen ze "ik wil broccoooooliiiiii". Zo erg is het hier nog niet, maar vooral zoon is er wel heel dol op. Als ik het hem iedere dag voor zou zetten zou hij dat absoluut geen straf vinden. Voor noodgevallen (als ik ineens koolraap wil eten ofzo) heb ik dus altijd een zak broccoli in de vriezer liggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven