Het Stamcafé XI

21-04-2016 20:39 3023 berichten
Deel elf van ons heerlijke café!

We zijn in Barcelona neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 25 april 2016 @ 07:57:

[...]

Ik begin om 0700 hrs. 9 uur per dag. 4 keer 9.

Krabben geblazen vanmorgen!

4 dagen is wel fijn maar ik zou niet tegen dat vroeg opstaan kunnen. Gelukkig hoef ik dat bijna nooit .

Tenminste nu, de roosters gaan veranderen dus dan zal ik ook wel vaker vroeg op moeten ben ik bang.
quote:Eleonora-1 schreef op 25 april 2016 @ 07:26:

[...]

Spookhuis bouwen

Hutten maken van dekens en lakens en dan picknicken.

Iets bakken.

Bioscoopje spelen.

Een modeshow van de poppen organiseren

Naar een overdekte speeltuin

Zwemmen

Verkleden en dan een toneelstuk maken + dat filmen

Iets van je gading?Mooie herinneringen aan ons tuintheater Ik heb ooit een podium gebouwd voor de kinderen. Achter in de tuin, onder een overkapping met oude dakpannen: een paar pallets, overvloedig veel kleurrijke organza gordijnen, tig plastic kinderstoeltjes voor het publiek, losgeknipte slierten van zo'n retro-vliegending voor een maximaal kitscheffect ...

Verkleedkisten erbij en klaar ben je.

Was bovendien een kleurrijk uitzicht in de winter
Ik ben zó godvergeten klaar met die kutmoestuintjes! Hele keuken wéér onder de aarde
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Moet je ook buiten doen, Nousch.

Ik heb hier op dit moment zelfgemaakte 'moestuintjes'. Halve pleerolletjes met aarde. Die kunnen ook als de plantjes groot genoeg zijn, zó met papiertje en al in een grotere pot of de tuin.
quote:yette schreef op 25 april 2016 @ 09:44:

Moet je ook buiten doen, Nousch.

Ik heb hier op dit moment zelfgemaakte 'moestuintjes'. Halve pleerolletjes met aarde. Die kunnen ook als de plantjes groot genoeg zijn, zó met papiertje en al in een grotere pot of de tuin.Dat heb ik al 100 keer aan dochter verteld
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Haha, sorry zo herkenbaar.
quote:Nouschi schreef op 25 april 2016 @ 09:49:

[...]

Dat heb ik al 100 keer aan dochter verteld Heb je ook verteld waar de stofzuiger staat?
quote:yette schreef op 25 april 2016 @ 09:52:

[...]

Heb je ook verteld waar de stofzuiger staat?Ja gisteren heeft ze alles gezogen en gedweild, vandaag ben ik kutmama en domkop Die zit voorlopig op haar kamer!!
quote:Eleonora-1 schreef op 25 april 2016 @ 07:14:

[...]

Hele lijst zitten typen, ineens wég posting!

Grrrrrr...

Laat even weten waar je van houdt, dan maak ik een personal list voor je.

Natuurlijk is het dan een persoonlijke selectie maar wie weet kun je je vinden in mijn suggesties.

Ach wat zonde! Ga ik doen, ik stuur je later vandaag een PB!

Lief dat je dat wil doen
quote:Nouschi schreef op 25 april 2016 @ 09:56:

[...]

vandaag ben ik kutmama en domkop
very metal
waarom staat de muziek nog niet aan?
very metal
quote:Nouschi schreef op 25 april 2016 @ 09:56:

[...]

Ja gisteren heeft ze alles gezogen en gedweild, vandaag ben ik kutmama en domkop Die zit voorlopig op haar kamer!!Unk
Honger!!! Wordt er brunch geserveerd in een Spaanse kroeg? Ochtendje onderzoeken gehad *Lees: prikken, trekken, duwen en wringen. Alles op nuchtere maag en met bedenkelijke gezichten als resultaat*. En nu ben ik moe en hongerig. Het zal een boterham en een kom yoghurt worden, voor meer heb ik geen puf. Maar tijd genoeg om te slapen: ik heb nog een weekje 'vakantie' voorgeschreven gekregen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Alsjeblieft! Sterkte met je gedwongen vakantie...
The owls are not what they seem
quote:Oudblond schreef op 25 april 2016 @ 11:09:

Honger!!! Wordt er brunch geserveerd in een Spaanse kroeg? Ochtendje onderzoeken gehad *Lees: prikken, trekken, duwen en wringen. Alles op nuchtere maag en met bedenkelijke gezichten als resultaat*. En nu ben ik moe en hongerig. Het zal een boterham en een kom yoghurt worden, voor meer heb ik geen puf. Maar tijd genoeg om te slapen: ik heb nog een weekje 'vakantie' voorgeschreven gekregen.

gaat het al iets beter met je?

Ontbijt voor Blondje

Nou beetje dooreten Blond

stoppen met praten nou en vreet al die cake en shit van hierboven op.
very metal
quote:-KING- schreef op 25 april 2016 @ 10:25:

waarom staat de muziek nog niet aan?Gaaaaap. Daar word ik niet wakker van hoor.

Blondje! Hoeist verder? Honger is een goed teken toch? Ik ben blij dat je verplicht vakantie heb, anders zou je vast veel te snel te veel doen.

Xxxx
Lieverds zijn jullie allemaal! Dat vind ik meestal van mensen die me lekkers voorschotelen

Ik heb veel minder pijn en eten gaat prima, dus het gaat best wel goed al denken de artsen daar iets genuanceerder over. Nog minstens een week rust nemen, starten met fysio om mijn gewrichten weer aan de praat te krijgen en bunkeren om volgende week die weegschaal wat hoger te zien gaan. Eigenlijk geen slecht leven als ik het zo lees
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Er is naar mij gehengeld.....

Maar ik wil niet.

Mijn grote, lieve, vrolijke, superzachte, relaxte kater Kootje de Beer ligt in het ziekenhuis.

Hij heeft blaasgruis.

Hij moet drie dagen blijven, krijgt een katheter en daarna spoelt men iedere dag zijn blaas tot hij zelf weer kan plassen.

En daarna levenslang speciaal voer.

Ik denk dat ik toch maar de prostitutie in ga jongens en letterlijk een 'ouwe hoer' word.
Jamaar als die geldslaaf uit vissen is, hoef je toch de prostitutie niet in?

Lekker geyl met hem naar de dierenspeciaalzaak!
quote:Kittens schreef op 25 april 2016 @ 11:16:

[...]

Gaaaaap. Daar word ik niet wakker van hoor.waar word jij wakker van?
very metal
Beterschap voor je lieve kater Leo.

Dat voer is mega duur. Maar het helpt wel.
quote:Eleonora-1 schreef op 25 april 2016 @ 11:34:

Er is naar mij gehengeld.....

Maar ik wil niet.

doe toch niet zo kinderachtig!
very metal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven