Het Stamcafé XI
donderdag 21 april 2016 om 20:39
Deel elf van ons heerlijke café!
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
maandag 25 april 2016 om 08:30
quote:yasmijn schreef op 25 april 2016 @ 07:57:
[...]
Ik begin om 0700 hrs. 9 uur per dag. 4 keer 9.
Krabben geblazen vanmorgen!
4 dagen is wel fijn maar ik zou niet tegen dat vroeg opstaan kunnen. Gelukkig hoef ik dat bijna nooit .
Tenminste nu, de roosters gaan veranderen dus dan zal ik ook wel vaker vroeg op moeten ben ik bang.
[...]
Ik begin om 0700 hrs. 9 uur per dag. 4 keer 9.
Krabben geblazen vanmorgen!
4 dagen is wel fijn maar ik zou niet tegen dat vroeg opstaan kunnen. Gelukkig hoef ik dat bijna nooit .
Tenminste nu, de roosters gaan veranderen dus dan zal ik ook wel vaker vroeg op moeten ben ik bang.
maandag 25 april 2016 om 09:36
quote:Eleonora-1 schreef op 25 april 2016 @ 07:26:
[...]
Spookhuis bouwen
Hutten maken van dekens en lakens en dan picknicken.
Iets bakken.
Bioscoopje spelen.
Een modeshow van de poppen organiseren
Naar een overdekte speeltuin
Zwemmen
Verkleden en dan een toneelstuk maken + dat filmen
Iets van je gading?Mooie herinneringen aan ons tuintheater Ik heb ooit een podium gebouwd voor de kinderen. Achter in de tuin, onder een overkapping met oude dakpannen: een paar pallets, overvloedig veel kleurrijke organza gordijnen, tig plastic kinderstoeltjes voor het publiek, losgeknipte slierten van zo'n retro-vliegending voor een maximaal kitscheffect ...
Verkleedkisten erbij en klaar ben je.
Was bovendien een kleurrijk uitzicht in de winter
[...]
Spookhuis bouwen
Hutten maken van dekens en lakens en dan picknicken.
Iets bakken.
Bioscoopje spelen.
Een modeshow van de poppen organiseren
Naar een overdekte speeltuin
Zwemmen
Verkleden en dan een toneelstuk maken + dat filmen
Iets van je gading?Mooie herinneringen aan ons tuintheater Ik heb ooit een podium gebouwd voor de kinderen. Achter in de tuin, onder een overkapping met oude dakpannen: een paar pallets, overvloedig veel kleurrijke organza gordijnen, tig plastic kinderstoeltjes voor het publiek, losgeknipte slierten van zo'n retro-vliegending voor een maximaal kitscheffect ...
Verkleedkisten erbij en klaar ben je.
Was bovendien een kleurrijk uitzicht in de winter
maandag 25 april 2016 om 09:49
quote:yette schreef op 25 april 2016 @ 09:44:
Moet je ook buiten doen, Nousch.
Ik heb hier op dit moment zelfgemaakte 'moestuintjes'. Halve pleerolletjes met aarde. Die kunnen ook als de plantjes groot genoeg zijn, zó met papiertje en al in een grotere pot of de tuin.Dat heb ik al 100 keer aan dochter verteld
Moet je ook buiten doen, Nousch.
Ik heb hier op dit moment zelfgemaakte 'moestuintjes'. Halve pleerolletjes met aarde. Die kunnen ook als de plantjes groot genoeg zijn, zó met papiertje en al in een grotere pot of de tuin.Dat heb ik al 100 keer aan dochter verteld
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 25 april 2016 om 09:56
quote:yette schreef op 25 april 2016 @ 09:52:
[...]
Heb je ook verteld waar de stofzuiger staat?Ja gisteren heeft ze alles gezogen en gedweild, vandaag ben ik kutmama en domkop Die zit voorlopig op haar kamer!!
[...]
Heb je ook verteld waar de stofzuiger staat?Ja gisteren heeft ze alles gezogen en gedweild, vandaag ben ik kutmama en domkop Die zit voorlopig op haar kamer!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 25 april 2016 om 10:04
quote:Eleonora-1 schreef op 25 april 2016 @ 07:14:
[...]
Hele lijst zitten typen, ineens wég posting!
Grrrrrr...
Laat even weten waar je van houdt, dan maak ik een personal list voor je.
Natuurlijk is het dan een persoonlijke selectie maar wie weet kun je je vinden in mijn suggesties.
Ach wat zonde! Ga ik doen, ik stuur je later vandaag een PB!
Lief dat je dat wil doen
[...]
Hele lijst zitten typen, ineens wég posting!
Grrrrrr...
Laat even weten waar je van houdt, dan maak ik een personal list voor je.
Natuurlijk is het dan een persoonlijke selectie maar wie weet kun je je vinden in mijn suggesties.
Ach wat zonde! Ga ik doen, ik stuur je later vandaag een PB!
Lief dat je dat wil doen
maandag 25 april 2016 om 11:09
Honger!!! Wordt er brunch geserveerd in een Spaanse kroeg? Ochtendje onderzoeken gehad *Lees: prikken, trekken, duwen en wringen. Alles op nuchtere maag en met bedenkelijke gezichten als resultaat*. En nu ben ik moe en hongerig. Het zal een boterham en een kom yoghurt worden, voor meer heb ik geen puf. Maar tijd genoeg om te slapen: ik heb nog een weekje 'vakantie' voorgeschreven gekregen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 25 april 2016 om 11:13
quote:Oudblond schreef op 25 april 2016 @ 11:09:
Honger!!! Wordt er brunch geserveerd in een Spaanse kroeg? Ochtendje onderzoeken gehad *Lees: prikken, trekken, duwen en wringen. Alles op nuchtere maag en met bedenkelijke gezichten als resultaat*. En nu ben ik moe en hongerig. Het zal een boterham en een kom yoghurt worden, voor meer heb ik geen puf. Maar tijd genoeg om te slapen: ik heb nog een weekje 'vakantie' voorgeschreven gekregen.
gaat het al iets beter met je?
Ontbijt voor Blondje
gaat het al iets beter met je?
Ontbijt voor Blondje
maandag 25 april 2016 om 11:16
stoppen met praten nou en vreet al die cake en shit van hierboven op.
stoppen met praten nou en vreet al die cake en shit van hierboven op.
very metal
maandag 25 april 2016 om 11:18
Blondje! Hoeist verder? Honger is een goed teken toch? Ik ben blij dat je verplicht vakantie heb, anders zou je vast veel te snel te veel doen.
Xxxx
Blondje! Hoeist verder? Honger is een goed teken toch? Ik ben blij dat je verplicht vakantie heb, anders zou je vast veel te snel te veel doen.
Xxxx
maandag 25 april 2016 om 11:23
Lieverds zijn jullie allemaal! Dat vind ik meestal van mensen die me lekkers voorschotelen
Ik heb veel minder pijn en eten gaat prima, dus het gaat best wel goed al denken de artsen daar iets genuanceerder over. Nog minstens een week rust nemen, starten met fysio om mijn gewrichten weer aan de praat te krijgen en bunkeren om volgende week die weegschaal wat hoger te zien gaan. Eigenlijk geen slecht leven als ik het zo lees
Ik heb veel minder pijn en eten gaat prima, dus het gaat best wel goed al denken de artsen daar iets genuanceerder over. Nog minstens een week rust nemen, starten met fysio om mijn gewrichten weer aan de praat te krijgen en bunkeren om volgende week die weegschaal wat hoger te zien gaan. Eigenlijk geen slecht leven als ik het zo lees
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 25 april 2016 om 11:34
Er is naar mij gehengeld.....
Maar ik wil niet.
Mijn grote, lieve, vrolijke, superzachte, relaxte kater Kootje de Beer ligt in het ziekenhuis.
Hij heeft blaasgruis.
Hij moet drie dagen blijven, krijgt een katheter en daarna spoelt men iedere dag zijn blaas tot hij zelf weer kan plassen.
En daarna levenslang speciaal voer.
Ik denk dat ik toch maar de prostitutie in ga jongens en letterlijk een 'ouwe hoer' word.
Maar ik wil niet.
Mijn grote, lieve, vrolijke, superzachte, relaxte kater Kootje de Beer ligt in het ziekenhuis.
Hij heeft blaasgruis.
Hij moet drie dagen blijven, krijgt een katheter en daarna spoelt men iedere dag zijn blaas tot hij zelf weer kan plassen.
En daarna levenslang speciaal voer.
Ik denk dat ik toch maar de prostitutie in ga jongens en letterlijk een 'ouwe hoer' word.