Het Stamcafé XI

21-04-2016 20:39 3023 berichten
Deel elf van ons heerlijke café!

We zijn in Barcelona neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog een weekje vakantie gekregen van de artsen Maar ik voel me beter, veeel minder pijn en ik mag morgen starten met fysio om weer wat beweging in mijn 'linkerkantje' te krijgen en wat kracht op de bouwen. Eten gaat gelukkig weer goed, ik heb voortdurend honger en ik hoop dan ook dat de weegschaal volgende week eindelijk weer eens in stijgende lijn gaat.

Kijk je een beetje uit dat je niet helemaal de boksbal wordt? Staat zo lullig al die blauwe plekken als je een vrolijk jurkje aantrekt!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 25 april 2016 @ 16:42:

Staat zo lullig al die blauwe plekken als je een vrolijk jurkje aantrekt!Gewoon zeggen dat je tegen het keukenkastje aangelopen bent.
Oh dear, how sad, never mind.
Guttentag.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Moi Heb je het naar je zin met je date in Berlijn?
quote:Hayek schreef op 25 april 2016 @ 16:44:

[...]

Gewoon zeggen dat je tegen het keukenkastje aangelopen bent. En dat ze geen ezel is want dat keukenkastje is ze een keer of twintig tegengekomen
quote:Oudblond schreef op 25 april 2016 @ 16:47:

Moi Heb je het naar je zin met je date in Berlijn?

Date?

Ik vind het een heerlijke stad, zou er zo willen wonen.
quote:Moirai schreef op 25 april 2016 @ 17:01:

[...]

Date?

Ik vind het een heerlijke stad, zou er zo willen wonen.Wij waren er twee jaar geleden en hebben er ook erg genoten. Inderdaad een stad waar ik ook zou kunnen wonen. Date? Bij wijze van spreken: ik dacht dat ik eerder las dat het de eerste keer sinds lang was dat je zonder kind en met een volwassene met vakantie ging. Of zat ik toen te ijlen?

[...]

Date?

Ik vind het een heerlijke stad, zou er zo willen wonen.Berlijn is ook super! Fijn dat je het zo naar je zin hebt!

[...]

Date?

Ik vind het een heerlijke stad, zou er zo willen wonen.Fijn, Moi!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Oudblond schreef op 25 april 2016 @ 16:42:

Ik heb nog een weekje vakantie gekregen van de artsen Maar ik voel me beter, veeel minder pijn en ik mag morgen starten met fysio om weer wat beweging in mijn 'linkerkantje' te krijgen en wat kracht op de bouwen. Eten gaat gelukkig weer goed, ik heb voortdurend honger en ik hoop dan ook dat de weegschaal volgende week eindelijk weer eens in stijgende lijn gaat.

Kijk je een beetje uit dat je niet helemaal de boksbal wordt? Staat zo lullig al die blauwe plekken als je een vrolijk jurkje aantrekt!

Neem van mij nog maar een week erbij dan! Eten, rusten, aanlummelen. Goed voor je.

Blauwe plekken zijn stoer, eretekens die mogen gezien hoor
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Oudblond schreef op 25 april 2016 @ 17:03:

[...]

Wij waren er twee jaar geleden en hebben er ook erg genoten. Inderdaad een stad waar ik ook zou kunnen wonen. Date? Bij wijze van spreken: ik dacht dat ik eerder las dat het de eerste keer sinds lang was dat je zonder kind en met een volwassene met vakantie ging. Of zat ik toen te ijlen?Als het met een date was lag ik nu niet hier te posten
Dom van me Moi, dom! Maar ja, ik heb altijd een excuus natuurlijk: Blond en 18

[...]

Ik vind het een heerlijke stad, zou er zo willen wonen.Ja echt he,ik vind het er ook geweldig!
Ik geloof dat de locatie voor de volgende kroeg hierbij gevonden is: Voor minder dan Berlijn gaan we niet meer aan de wijn!
Ik wil niet naar Berlijn.
Ik heb zin om lekker te rellen in Turkije ofzo
quote:Star schreef op 25 april 2016 @ 17:46:

Ik heb zin om lekker te rellen in Turkije ofzo Lijkt me iets te makkelijk en dus niet heel bevredigend.
Het loopt me ineens een beetje dun door de broek voor vanavond... Maarja, ik heb al gezegd dat ik kom dus afzeggen is geen optie.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Oudblond schreef op 25 april 2016 @ 17:41:

Ik geloof dat de locatie voor de volgende kroeg hierbij gevonden is: Voor minder dan Berlijn gaan we niet meer aan de wijn!In Berlijn drinken we ons bier met veel plezier
quote:Oudblond schreef op 25 april 2016 @ 17:47:

[...]

Lijkt me iets te makkelijk en dus niet heel bevredigend. O jawel hoor, heerlijk als ze makkelijk happen.
quote:Star schreef op 25 april 2016 @ 17:57:

[...]

O jawel hoor, heerlijk als ze makkelijk happen.Oh je gaat voor de makkelijk en snel. Topicje openen op actueel? Als je net op het randje blijft sneuvelt iedereen rond je
quote:Oudblond schreef op 25 april 2016 @ 18:00:

[...]

Oh je gaat voor de makkelijk en snel. Topicje openen op actueel? Als je net op het randje blijft sneuvelt iedereen rond je Nee want op actueel krijg ik rode vlekken. Staat me niet zo, rood.
quote:dolfje schreef op 25 april 2016 @ 17:38:

[...]

Ja echt he,ik vind het er ook geweldig!

Maar wat is de wijn duur!

Vanmorgen zomaar op een oude begraafplaats terecht gekomen en vanmiddag een nog oudere. Vind ik fijn

En de hele middag door Prenzlauerberg gestruind.
Valt het weer een beetje mee?
Het is waterkoud, vanmiddag even hagel, soms een zonnetje.

Morgen en overmorgen geven ze erg slecht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven