Het Stamcafé XI
donderdag 21 april 2016 om 20:39
Deel elf van ons heerlijke café!
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
donderdag 28 april 2016 om 13:22
donderdag 28 april 2016 om 13:46
Het was droog en zonnig en nu tijdens onze lunch in een havencafé een stortbui. Hopelijk snel droog dan gaan we verder fietsen.
Morgen zijn we helemaal een flinke fietstocht van plan dus hopelijk dan ook droog...
Yasmijn heb je geen sperziebonen oid in de diepvries?Dan zou ik die door de nasi gooien.
Morgen zijn we helemaal een flinke fietstocht van plan dus hopelijk dan ook droog...
Yasmijn heb je geen sperziebonen oid in de diepvries?Dan zou ik die door de nasi gooien.
donderdag 28 april 2016 om 13:47
Hier idem Yas. Maar ik moet zo de deur uit. Zoons epilepsie doet raar, dus we gaan naar de kliniek.
Ik begrijp ook dat ze het meteen even over mijn terugval en het weer oppakken m'n revalidatie willen hebben, kreeg net bericht dat de psycholoog aanschuift. Sinds m'n diagnose stel ik de revalidatie uit. Rommel vrolijk verder. Struisvogelpolitiek.
Blègh!!!
Ik begrijp ook dat ze het meteen even over mijn terugval en het weer oppakken m'n revalidatie willen hebben, kreeg net bericht dat de psycholoog aanschuift. Sinds m'n diagnose stel ik de revalidatie uit. Rommel vrolijk verder. Struisvogelpolitiek.
Blègh!!!
donderdag 28 april 2016 om 13:57
quote:yasmijn schreef op 28 april 2016 @ 13:22:
Ik ben niet vooruit te branden.
Zit nog in huispak, heb al wel tafels en wc schoongemaakt en de afwasmachine aangezet.
Ik moet zo toch echt naar AH, heb nog kippendijtjes liggen dus daar maak ik maar nasi van, die moeten op vandaag.
Moet groente halen die erin moet.
Bleughh, geen zin.Ik had dat gisteren. Vrijwel niks uitgevoerd en dat beviel prima.
Ik ben niet vooruit te branden.
Zit nog in huispak, heb al wel tafels en wc schoongemaakt en de afwasmachine aangezet.
Ik moet zo toch echt naar AH, heb nog kippendijtjes liggen dus daar maak ik maar nasi van, die moeten op vandaag.
Moet groente halen die erin moet.
Bleughh, geen zin.Ik had dat gisteren. Vrijwel niks uitgevoerd en dat beviel prima.
Oh dear, how sad, never mind.
donderdag 28 april 2016 om 14:09
donderdag 28 april 2016 om 14:36
donderdag 28 april 2016 om 14:47
Courgette, geitenkaas 30+ en oude kaas, aardappel. Sjalotje erbij. Moet op en het regent hagelt en het is glad.
Kwark met gepureerde appel. Vier potten jam: rabarber, bramen, gember, blauwe pruimen.
Ik ga het nu doen. Dan opruimen en verspenen. Dat is jonge planten overzetten in grotere pot.
Have fun! Ik heb de was al gedaan. Die ruikt lekker.
Prettig weekeinde!!!
Kwark met gepureerde appel. Vier potten jam: rabarber, bramen, gember, blauwe pruimen.
Ik ga het nu doen. Dan opruimen en verspenen. Dat is jonge planten overzetten in grotere pot.
Have fun! Ik heb de was al gedaan. Die ruikt lekker.
Prettig weekeinde!!!
donderdag 28 april 2016 om 15:01
donderdag 28 april 2016 om 15:02
Wat leuk. Theerecepten voor slow thee/ http://www.pickwick.nl/Pa ... a-Iced%20Tea-Recepten.pdf
Is wel ijskoud.
courgette-abrikozencake-met-kokosroom
http://www.ah.nl/allerhan ... rikozencake-met-kokosroom
Is wel ijskoud.
courgette-abrikozencake-met-kokosroom
http://www.ah.nl/allerhan ... rikozencake-met-kokosroom