Het stamcafé XII

01-05-2016 14:29 3013 berichten
Deel twaalf alweer van onze oergezellige kroeg! Dit keer bevinden we ons in Dublin.

We stellen het nog steeds op prijs als iemand wil komen zuigen, mits stof.

Lieve groetjes van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek.
Ik denk dat ik nog wel om kan gaan met nog minder inkomen, maar man niet. Nu vul ik nog aan met mijn spaargeld, maar dat kan ik volgende maand niet meer en dan gaat hij het ook voelen. Hij weet het maar houdt er totaal geen rekening mee.
quote:Kittens schreef op 09 mei 2016 @ 17:06:

[...]

Het hebben van geen baan en geen inkomen (uitkering stopt) geeft me meer stress. Bovendien merk ik dat ik de structuur van een baan nodig heb.

Het is een baan van maar 4 dagdelen (16 uur). En iets wat me heel leuk lijkt. Dat scheelt ook.Nou ik ga vast duimen. Is het iets met foto's?
quote:Kittens schreef op 09 mei 2016 @ 17:09:

Ik denk dat ik nog wel om kan gaan met nog minder inkomen, maar man niet. Nu vul ik nog aan met mijn spaargeld, maar dat kan ik volgende maand niet meer en dan gaat hij het ook voelen. Hij weet het maar houdt er totaal geen rekening mee.Lastig is dat. Waarom kan je man daar niet mee omgaan? Leven jullie erg luxe of zo?
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 mei 2016 @ 17:10:

[...]

Nou ik ga vast duimen. Is het iets met foto's?

Nee, al zou ik dat ook wel willen!

Therapeutisch groepsleider in een revalidatiecentrum. Voor kinderen van 0 tot 4 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook duimen, Kittens!
quote:Kittens schreef op 09 mei 2016 @ 17:13:

[...]

Nee, al zou ik dat ook wel willen!

Therapeutisch groepsleider in een revalidatiecentrum. Voor kinderen van 0 tot 4 jaar.Oh wat leuk! Nou ga ik helemaal duimen . Hoewel ik ook vind dat je best iets zou moeten kunnen met je foto's, ze zijn echt heel goed.
quote:BridgetteDubois schreef op 09 mei 2016 @ 17:11:

[...]

Lastig is dat. Waarom kan je man daar niet mee omgaan? Leven jullie erg luxe of zo?Absoluut niet, maar hij is erg makkelijk met het uitgeven van geld en hij is tot nu toe niet zuiniger aan gaan doen. Voel me echt de zunige Zeeuw thuis.
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 mei 2016 @ 17:15:

[...]

Oh wat leuk! Nou ga ik helemaal duimen . Hoewel ik ook vind dat je best iets zou moeten kunnen met je foto's, ze zijn echt heel goed.Dank je voor het duimen en het compliment
quote:yette schreef op 09 mei 2016 @ 17:14:

Ik ga ook duimen, Kittens!Dank je! Ik hoop dat 't helpt
Kittens, ik ga ook voor je duimen!
Hier een goede dag gehad. Twee afspraken, en bij allebei viel de gang van zaken / uitkomst me mee.
Over revalidatie gesproken: ik was vandaag met zoon naar Klimmendaal voor controle en ze willen hem nooit meer zien . Ze zien net als wij (en school, en de psych) geen enkele aanwijzing voor NAH dus de aanmelding voor Brein Support is ook van de baan. Lekker hoor.
Fijn LV!
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 mei 2016 @ 17:25:

Over revalidatie gesproken: ik was vandaag met zoon naar Klimmendaal voor controle en ze willen hem nooit meer zien . Ze zien net als wij (en school, en de psych) geen enkele aanwijzing voor NAH dus de aanmelding voor Brein Support is ook van de baan. Lekker hoor.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wat fijn LV

Over revalidatie gesproken: ik was vandaag met zoon naar Klimmendaal voor controle en ze willen hem nooit meer zien . Ze zien net als wij (en school, en de psych) geen enkele aanwijzing voor NAH dus de aanmelding voor Brein Support is ook van de baan. Lekker hoor.Yes!!!!
Proost LV
Gefeliciteerd LV met dit supernieuws
Huts!
Jeej, LV!
Life is short. Eat dessert first.
Goed nieuws LV!
Bella, hoe gaat het met je truckdriver?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
LV

Gek is dat, ik moet toch een brokje wegslikken.

Voel nóg de letters door het beeldscherm hier me bij de strot grijpen bij je 'geknakte eitje' (of zoiets, ik werd bij de strot gegrepen weet je).
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Mijn man heeft zich net in het feestgedruis gestort,ik ben een oud wief vort dus ik kijk op tv (tot ik het beu ben en/of Game of thrones begint )
quote:rosanna08 schreef op 09 mei 2016 @ 18:15:

Bella, hoe gaat het met je truckdriver?

Binnenkort ga ik een hele dag mee op de truck en we gaan nog eten samen.

Maar hoe is het met jou lieverd.

Beetje rustiger?
Huts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven