Het stamcafé XII

01-05-2016 14:29 3013 berichten
Deel twaalf alweer van onze oergezellige kroeg! Dit keer bevinden we ons in Dublin.

We stellen het nog steeds op prijs als iemand wil komen zuigen, mits stof.

Lieve groetjes van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek.
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 mei 2016 @ 17:25:

Over revalidatie gesproken: ik was vandaag met zoon naar Klimmendaal voor controle en ze willen hem nooit meer zien . Ze zien net als wij (en school, en de psych) geen enkele aanwijzing voor NAH dus de aanmelding voor Brein Support is ook van de baan. Lekker hoor.Hoeraaaaaaa!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 09 mei 2016 @ 18:28:

[...]

Binnenkort ga ik een hele dag mee op de truck en we gaan nog eten samen.

Maar hoe is het met jou lieverd.

Beetje rustiger? leuk! gun je echt zo een leuke vent

Ik heb vandaag wat dingen in huis gedaan en verder rustig aan. Heb rust nu alles achter de rug is en the boys allemaal een goed huisje gaan krijgen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:BellatrixVanDetta schreef op 09 mei 2016 @ 18:28:

[...]

Binnenkort ga ik een hele dag mee op de truck en we gaan nog eten samen.

Samen op de truck, wat romantisch! En dat meen ik hoor .

Ik speel wel eens bijrijder op mijn werk, en het heeft toch wel iets zo'n vrachtwagen. En dan is die van ons nog maar een heel kleintje , en ik heb absoluut geen romantische gevoelens voor onze chauffeur .
Heb je een nieuwe man Bel?
quote:feow schreef op 09 mei 2016 @ 18:18:

LV

Gek is dat, ik moet toch een brokje wegslikken.

Voel nóg de letters door het beeldscherm hier me bij de strot grijpen bij je 'geknakte eitje' (of zoiets, ik werd bij de strot gegrepen weet je).Dat waren de woorden van de ambu-arts, die had de foto's gezien. Aangezien ik af en toe in plaatjes denk hoefde ik toen zelf de foto's niet meer te zien, brrr. We hebben toen nog wel even gelachen ook, want de ambu-arts sprak zijn blijdschap uit over hoe netjes zoon erbij lag, hij had er een hard hoofd in gehad. Waarop ik meteen grinnikte dat zoon gelukkig een nog harder hoofd had .
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 mei 2016 @ 17:25:

Over revalidatie gesproken: ik was vandaag met zoon naar Klimmendaal voor controle en ze willen hem nooit meer zien . Ze zien net als wij (en school, en de psych) geen enkele aanwijzing voor NAH dus de aanmelding voor Brein Support is ook van de baan. Lekker hoor.Mooi zo, van harte gefeliciteerd !!
Het is even opletten met al die nieuwe ava's en wat gaan jullie snel in dit café met aantal reacties, dat kan ik allemaal niet bij benen!
quote:WD-40 schreef op 09 mei 2016 @ 18:43:

Het is even opletten met al die nieuwe ava's en wat gaan jullie snel in dit café met aantal reacties, dat kan ik allemaal niet bij benen!Moet je ook niet willen joh, dat bijbenen. Gewoon binnenvallen en beginnen met ouwehoeren, net zo makkelijk.
Ik heb echt de meest fantastische vakantieplek gevonden. Alleen zitten ze tot oktober helemaal vol
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 09 mei 2016 @ 18:48:

Ik heb echt de meest fantastische vakantieplek gevonden. Alleen zitten ze tot oktober helemaal vol [afbeelding]En na oktober is het er zeker kutweer?
quote:Moirai schreef op 09 mei 2016 @ 18:48:

Ik heb echt de meest fantastische vakantieplek gevonden. Alleen zitten ze tot oktober helemaal vol [afbeelding]Vertel!
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 mei 2016 @ 18:49:

[...]

En na oktober is het er zeker kutweer?Dan heb ik geen vakantie
quote:dolfje schreef op 09 mei 2016 @ 18:49:

[...]

Vertel!

Schattig houten hutje aan de rand van het bos en bij het water. Met een vuurplaats (ik hou van vuurplaatsen) en wifi (zeer belangrijk voor de puber).

Nu moet ik dit uit mijn hoofd zetten en naar iets anders zoeken.
quote:Moirai schreef op 09 mei 2016 @ 18:59:

[...]

Dan heb ik geen vakantie Herfst vakantie?
quote:WD-40 schreef op 09 mei 2016 @ 19:00:

[...]

Herfst vakantie?Heb ik niet.
quote:Moirai schreef op 09 mei 2016 @ 19:00:

[...]

Schattig houten hutje aan de rand van het bos en bij het water. Met een vuurplaats (ik hou van vuurplaatsen) en wifi (zeer belangrijk voor de puber).

Nu moet ik dit uit mijn hoofd zetten en naar iets anders zoeken.Klinkt super Moi, jammer dat het zo lang volgeboekt is.
Goh, wat ken ik mijn meis goed. Ze had tijdens de afscheidsceremonie van haar overleden dansmaatje last van hooikoorts en vroeg zich af of dansen vandaag nog door ging.

Zelfbescherming factor 2000.
quote:Eleonora-1 schreef op 09 mei 2016 @ 18:37:

Heb je een nieuwe man Bel?Werk in uitvoering Leo!
Huts!
quote:yette schreef op 09 mei 2016 @ 19:14:

Goh, wat ken ik mijn meis goed. Ze had tijdens de afscheidsceremonie van haar overleden dansmaatje last van hooikoorts en vroeg zich af of dansen vandaag nog door ging.

Zelfbescherming factor 2000.Ach gos.
LV wat goed!

Kittens, ik ga duimen voor je. En eens met LV wat foto's betreft!
quote:Moirai schreef op 09 mei 2016 @ 19:00:

[...]

Nu moet ik dit uit mijn hoofd zetten en naar iets anders zoeken.In NL?
quote:Star schreef op 09 mei 2016 @ 19:37:

[...]

In NL?

Schotland.

Het kind vindt me een makkelijke moeder, ik weet niet of dat een goed teken is.

En ik ben die kutmuziek van hiernaast zo onwijs zat.
quote:Moirai schreef op 09 mei 2016 @ 20:06:

[...]

Schotland.

En ik ben die kutmuziek van hiernaast zo onwijs zat.Ooooooo doe me eens een link?
quote:Moirai schreef op 09 mei 2016 @ 20:06:

[...]

Schotland.

Ligt vooral aan het kind denk ik, en aan wat ie uithaalt of van plan is uit te halen .
LV, fijn!

Kittens, hebben jij en je man dan allebei geen baan?

Dag lekker afgesloten tot nog toe met een mooi stuk tonijn op het terras in de stad.

Nu een biertje in eigen tuin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven