Het stamcafé XII

01-05-2016 14:29 3013 berichten
Deel twaalf alweer van onze oergezellige kroeg! Dit keer bevinden we ons in Dublin.

We stellen het nog steeds op prijs als iemand wil komen zuigen, mits stof.

Lieve groetjes van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 09 mei 2016 @ 20:54:

[...]

Ja, of via stockbureaus. Er zijn ook websites zoals Dreamstime waar mensen hun foto's gratis ter beschikking stellen, maar waar ook foto's commercieel worden verkocht. Kittens, je zou kunnen kijken of jij daar ook zou kunnen verkopen.Ik zal eens kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 09 mei 2016 @ 20:53:

[...]

Daarom heb ik het ook op mijn telefoon staan, dan hoef ik niet naar dat saaie kapsel te kijken. Echt vrouw, koop een fles haarspray ja, heeft ze nog nooit van volume gehoord ofzo.
very metal
NousChi, waarom vind ik het zo raar staan dat de titel van het Modtopic is: Centrale modtopic. Voor mijn gevoel moet dat zijn Centraal Modtopic. (als het lidwoord Het erbij staat wel Centrale, maar zonder klinkt voor mij Centraal beter)
quote:-KING- schreef op 09 mei 2016 @ 20:59:

[...]

ja, heeft ze nog nooit van volume gehoord ofzo.Ik zag het. Tssss. Nou, als ik straks op sollicitatiegesprek mag weet ik het wel...
quote:Nouschi schreef op 09 mei 2016 @ 20:45:

Er is ook weer een roman van Jane Austin verfilmd Yas, 'Love and Friendship' door Whit Stillman.austEn. wel ff opletten he.
very metal
quote:-KING- schreef op 09 mei 2016 @ 20:59:

[...]

ja, heeft ze nog nooit van volume gehoord ofzo.

King, jij was geen puber in de jaren 80 toch?
Misschien wil Hallmark mijn foto's wel

Of ik laat zelf kaarten afdrukken.
quote:Nouschi schreef op 09 mei 2016 @ 20:53:

[...]

Tuurlijk, het is maar voetbal hè.

There there
quote:Kittens schreef op 09 mei 2016 @ 21:00:

[...]

Ik zag het. Tssss. Nou, als ik straks op sollicitatiegesprek mag weet ik het wel...heel verstandig. hoe groter je haar, hoe groter je kans op succes.
very metal
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 09 mei 2016 @ 21:00:

[...]

King, jij was geen puber in de jaren 80 toch?nope ik ben geboren in de jaren 80.
very metal
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 09 mei 2016 @ 20:50:

Vind ik ook LV.

Ik weet niet waar je woont Kittens, maar in mijn stad zijn er bijv. wel eens kroegen of lunchcafe's waar mensen hun werk kunnen hangen en klanten het kunnen kopen, dat zou misschien een begin kunnen zijn.Ja, maar dan moet er wel geinvesteerd worden in afdrukken, passe-partouts en lijsten. En de eigenaars vangen meestal een percentage en de verkoop wordt natuurlijk niet echt actief gepromoot. Wat veel werk is, maar weinig kost, is enkele verschillende port folio's samenstellen en die naar redacties van specifieke bladen sturen. Dan 'solliciteer je wel naar opdrachten en dus commercieel werk' , maar Kittens kan altijd haar niches kiezen: bijvoorbeeld: tuin en planten, reizen, psyche e.d. Voorwaarde is wel dat er een kvk inschrijving moet zijn, maar er zijn momenteel wel goede regelingen voor startende ondernemers en er zijn mogelijkheden om 'vast te beginnen en de inschrijving met terugwerkende kracht' in orde maken. Het reisje van afgelopen week met een kort verslag zou ik ook naar damesbladen en reismagazines sturen. Je weet maar nooit. En als schrijven het probleem is, dan is het vaak al genoeg om de feitelijkheden op te lijsten. Een redacteur kan daar echt wel wat mee en kan het 'sfeer-gedeelte' aanvullen door een telefonisch interviewtje met Kittens te doen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

NousChi, waarom vind ik het zo raar staan dat de titel van het Modtopic is: Centrale modtopic. Voor mijn gevoel moet dat zijn Centraal Modtopic. (als het lidwoord Het erbij staat wel Centrale, maar zonder klinkt voor mij Centraal beter)Ik erger me ook aan. Maar ik laat ze maar, want voor ik het weet heb ik weer een ban te pakken.
quote:-KING- schreef op 09 mei 2016 @ 21:00:

[...]

austEn. wel ff opletten he.
Kittens, niet heel inspirerend, maar toch: schoolfotograaf? Totdat je iets 'echts' vindt dan. Onze school huurt altijd een waardeloze griet in; wij bestellen dus al jaren geen extra schoolfoto's. Echt, als jij dat wèl mooi en leuk weet te doen....
quote:-KING- schreef op 09 mei 2016 @ 21:04:

[...]

nope ik ben geboren in de jaren 80.Ocherm, dus Five Star en dat soort shit?
Ik moet zulke dingen gewoon maar eens proberen Blond. Wie niet waagt wie niet wint. En klaar met dat onzekere gedoe over de kwaliteit van mijn foto's.

Dank jullie wel!
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 mei 2016 @ 21:06:

[...]

Ik erger me ook aan. Maar ik laat ze maar, want voor ik het weet heb ik weer een ban te pakken.Daar geen tvp plaatsen he LV! Ally heeft daar niet zo'n goede ervaringen mee
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
LV, je ava is echt eng! Maar wat pas echt belangrijk is: het goede nieuws over je zoon
quote:Kittens schreef op 09 mei 2016 @ 21:09:

Ik moet zulke dingen gewoon maar eens proberen Blond. Wie niet waagt wie niet wint. En klaar met dat onzekere gedoe over de kwaliteit van mijn foto's.

Dank jullie wel! Doen hoor, je bent echt gewoon goed.
quote:Hunniebunnie schreef op 09 mei 2016 @ 21:08:

[...]

Ocherm, dus Five Star en dat soort shit?bedoel je niet five?
very metal

NousChi, waarom vind ik het zo raar staan dat de titel van het Modtopic is: Centrale modtopic. Voor mijn gevoel moet dat zijn Centraal Modtopic. (als het lidwoord Het erbij staat wel Centrale, maar zonder klinkt voor mij Centraal beter)Ik had er bijna in het napraattopic over gepost, maar toch maar niet gedaan. Ik voelde me een beetje een trut en ik was bang voor repercussies. Het is een beetje 'waar is de meisje'-Nederlands, voor mijn gevoel.
quote:barbaracartland schreef op 09 mei 2016 @ 21:12:

[...]

Ik had er bijna in het napraattopic over gepost, maar toch maar niet gedaan. Ik voelde me een beetje een trut en ik was bang voor repercussies. Het is een beetje 'waar is de meisje'-Nederlands, voor mijn gevoel.

Het klinkt echt niet, maar hoe dat grammaticaal zit weet ik niet.

Waar zijn Noushi en Solo als je ze nodig hebt??

[...]

Ik erger me ook aan. Maar ik laat ze maar, want voor ik het weet heb ik weer een ban te pakken.Dit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Maar waarom is het niet goed Nouschi.

[...]

Ik erger me ook aan. Maar ik laat ze maar, want voor ik het weet heb ik weer een ban te pakken.Het Centrale Moderatortopic. Je kan best vragen of ze er 'het' voor willen zetten, da's best een nette vraag toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven