Het stamcafé XII

01-05-2016 14:29 3013 berichten
Deel twaalf alweer van onze oergezellige kroeg! Dit keer bevinden we ons in Dublin.

We stellen het nog steeds op prijs als iemand wil komen zuigen, mits stof.

Lieve groetjes van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 09 mei 2016 @ 21:25:

[...]

O god nee.
very metal
quote:Oudblond schreef op 09 mei 2016 @ 21:30:

Het gaat hier inderdaad snel, maar ik vind dat wel fijn die directe interactie Maar eh.. Stammers, hadden jullie gezien dat we ook al weer bijna aan een nieuwe kroeg toe zijn? Waar gaan we heen *kwestie dat ik deze verhuizing voorzie enzo en niet eerst tig-km afleg om te ontdekken dat er een gesloten bordje op de deur hangt. Waar is Fiestie als je haar nodig hebt? *

O echt? Heb ik ook al niet in de gaten dat de kroeg zo sluit. De jungle?

Het maakt me niet uit waar we naar toe gaan, als jullie er maar zijn.
quote:Hunniebunnie schreef op 09 mei 2016 @ 21:31:

[...]

Schotland, is Moi daar toch een beetje!Ja! een mooie afgelegen pub in de Schotse hooglanden.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 09 mei 2016 @ 21:27:

[...]

47 is het nieuwe zwart, geweldige leeftijd waarop je als vrouw helemaal op je allergeweldigste top bent, nog jong en toch al wijs.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:barbaracartland schreef op 09 mei 2016 @ 21:26:

[...]

Ik ook!
very metal
quote:-KING- schreef op 09 mei 2016 @ 21:33:

[...]

Het idee dat dat kán... Toch komisch!
quote:Hunniebunnie schreef op 09 mei 2016 @ 21:29:

[...]

Haha, dat meen je, hoe grappig! Maar hoe weet je dan dat je mede-forummerds tegenover je hebt? Ik heb er hier onlangs voor het eerst eentje ontmaskerd, en/of zij mij Het was een feestje van een wederzijdse vriend van de bejaarde Viva-garde.

Het gaat hier inderdaad snel, maar ik vind dat wel fijn die directe interactie Maar eh.. Stammers, hadden jullie gezien dat we ook al weer bijna aan een nieuwe kroeg toe zijn? Waar gaan we heen *kwestie dat ik deze verhuizing voorzie enzo en niet eerst tig-km afleg om te ontdekken dat er een gesloten bordje op de deur hangt. Waar is Fiestie als je haar nodig hebt? *Ik wil wel graag naar Havana.
quote:Hunniebunnie schreef op 09 mei 2016 @ 21:32:

[...]

En, bevalt het?Ja, ik vind het prima. Zou geen jaar van mijn leven meer willen overdoen.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 09 mei 2016 @ 21:33:

[...]

Ja! een mooie afgelegen pub in de Schotse hooglanden.Ik wil het best doen, die kroeg opengooien, maar zit nu op antiek aaipetje. Dus no guarantees there...
quote:yette schreef op 09 mei 2016 @ 21:32:

[...]

Doe mij maar Amsterdam ...Jaaaa! En dan hier op de beneden verdieping, rol ik de lift in naar mijn bed
Pff, stomme was. Ben nu nog bezig.

En m'n lange vinger viel net in de koffie en toen had ik een gebroken lange vinger terwijl ze zo lekker zijn.
quote:Hunniebunnie schreef op 09 mei 2016 @ 21:27:

[...]

Gos, je lijkt Joop wel, die zat vast aan die Gazelle-fiets. Of was het nou een Sparta, KING?ik dacht een sparta maar dat was niet heel duidelijk meer te zien met joop er half over heen gegleden.
very metal

Het gaat hier inderdaad snel, maar ik vind dat wel fijn die directe interactie Maar eh.. Stammers, hadden jullie gezien dat we ook al weer bijna aan een nieuwe kroeg toe zijn? Waar gaan we heen *kwestie dat ik deze verhuizing voorzie enzo en niet eerst tig-km afleg om te ontdekken dat er een gesloten bordje op de deur hangt. Waar is Fiestie als je haar nodig hebt? *

Hier!

Schreef net ook al effe iets hoor. Over dat taaldingetje. Nu effe real life. Dochter komt net thuis van zangkoor, met rode ogen en uitgelopen make-up. Over dertien dagen gaat ze op stage en is nu van alles afscheid aan het nemen.
Zijn jullie allemaal even oud als mijn man ofzo?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 09 mei 2016 @ 21:27:

[...]

47 is het nieuwe zwart, geweldige leeftijd waarop je als vrouw helemaal op je allergeweldigste top bent, nog jong en toch al wijs.

Dank je wel, dit doet me zó goed.....

quote:Wollstonecraft1792 schreef op 09 mei 2016 @ 21:34:

[...]

Ja, ik vind het prima. Zou geen jaar van mijn leven meer willen overdoen.Ik ook niet, behalve misschien de tijd dat ik in Frankrijk woonde. Éventjes terugzappen.... Of een half jaar terug, dan schopte ik mijn moeder toen al naar de huisarts...
quote:Kittens schreef op 09 mei 2016 @ 21:36:

Zijn jullie allemaal even oud als mijn man ofzo? Nee hoor, ik ben een 'jaren 80 kind net als King.
quote:Star schreef op 09 mei 2016 @ 21:34:

[...]

Ik wil wel graag naar Havana.Voor!
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Kittens schreef op 09 mei 2016 @ 21:36:

Zijn jullie allemaal even oud als mijn man ofzo? Nee, ik ben jonger
quote:Star schreef op 09 mei 2016 @ 21:34:

[...]

Ik wil wel graag naar Havana.

Vind ik ook leuk.

Of Rio de Janeiro, dan kunnen met z'n allen op Argentijnse Tangoles.
quote:Eleonora-1 schreef op 09 mei 2016 @ 21:36:

[...]

Dank je wel, dit doet me zó goed.....

Zakdoekje? Wacht, leg ik eerst ff mijn wandelstok weg....
quote:Hunniebunnie schreef op 09 mei 2016 @ 21:27:

[...]

Gos, je lijkt Joop wel, die zat vast aan die Gazelle-fiets. Of was het nou een Sparta, KING?
quote:Hunniebunnie schreef op 09 mei 2016 @ 21:36:

[...]

Ik ook niet, behalve misschien de tijd dat ik in Frankrijk woonde. Éventjes terugzappen.... Of een half jaar terug, dan schopte ik mijn moeder toen al naar de huisarts...
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 09 mei 2016 @ 21:32:

[...]

Een nieuw groepje De lichting ' 69. Geen topic openen op de S-pijler hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven