Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Jippie, mijn stage gaat toch nog door dit jaar! Ik ga, als het goed is met de leerlingen van groep 5 animaties maken.

Moet deze week al pitchen voor de klas wat ik wil gaan doen. Spannend!

Ik heb nog nooit een les animatie gegeven (moet ze zelfs nog bedenken)
Alle reacties Link kopieren
gekke chickies.
very metal
Hoe is het toch mogelijk dat werkelijk élke slaapplek in Schotland voor augustus al bezet is?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Kittens schreef op 17 mei 2016 @ 20:44:

Jippie, mijn stage gaat toch nog door dit jaar! Ik ga, als het goed is met de leerlingen van groep 5 animaties maken.

Ik heb nog nooit een les animatie gegeven (moet ze zelfs nog bedenken)Kittens wat een heerlijk nieuws!!!! Animaties in de vorm van 'bewegende beelden' ? Of zit ik helemaal op het verkeerde spoor?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 17 mei 2016 @ 20:58:

[...]

Kittens wat een heerlijk nieuws!!!! Animaties in de vorm van 'bewegende beelden' ? Of zit ik helemaal op het verkeerde spoor?Ja zo ja
quote:Kittens schreef op 17 mei 2016 @ 20:44:

Ik heb nog nooit een les animatie gegeven (moet ze zelfs nog bedenken)
very metal
quote:-KING- schreef op 17 mei 2016 @ 20:49:

gekke knuffelende chickies.nof errver!
quote:Moirai schreef op 17 mei 2016 @ 20:55:

Hoe is het toch mogelijk dat werkelijk élke slaapplek in Schotland voor augustus al bezet is?Echt? Wat balen zeg!
quote:Moirai schreef op 17 mei 2016 @ 20:55:

Hoe is het toch mogelijk dat werkelijk élke slaapplek in Schotland voor augustus al bezet is?Omdat augustus weertechnisch een van de weinige hele goede maanden in Schotland is? Stom Moi.
quote:Kittens schreef op 17 mei 2016 @ 20:59:

[...]

Ja zo ja En voor groep 5? Ohw te leuk. Wel kort tijd om met een presentatie te komen. Ik denk graag mee als dat helpt.
Goed nieuws hier op gezondheidsgebied! Het blijft een tijdbom maar we hebben weer respijt
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik weet niet eens waar de school is waar ik stage mag lopen. De stad wel, niet het adres.

Ik ga stage lopen bij een organisatie die weer samen werkt met basisscholen. Ik ga in totaal 36 lessen (4 x 9) geven van een uur.

Op 1 ochtend 4x min of meer (eigen inbreng staat voorop op deze school) dezelfde les aan verschillende groepjes dus.

Dat is 9 lessen voorbereiden. Op zich wel te doen denk ik, maar dat het zo 'vrij' is en elke groep/les compleet anders kan gaan vind ik best spannend.
quote:Oudblond schreef op 17 mei 2016 @ 21:00:

[...]

nof errver!net of je tape over je mond hebt
very metal
Ik moet morgen heel veel doen. Van mezelf. Want ik heb een periode van ledigheid achter de rug en dat voelt niet goed, calvinistisch gezien. Ik zit nog te twijfelen tussen radiatorpoetsen (binnenzijde) en koelkast soppen. Misschien doe ik beide wel gewoon.
quote:Oudblond schreef op 17 mei 2016 @ 21:03:

[...]

En voor groep 5? Ohw te leuk. Wel kort tijd om met een presentatie te komen. Ik denk graag mee als dat helpt.Donderdag moet ik misschien al pitchen. Dus morgen aan de slag. Misschien vind ik het wel fijn om feedback te vragen. Bedankt!
quote:hatsetats schreef op 17 mei 2016 @ 21:05:

Goed nieuws hier op gezondheidsgebied! Het blijft een tijdbom maar we hebben weer respijt Wat fijn Hats!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:barbaracartland schreef op 17 mei 2016 @ 21:09:

Ik moet morgen heel veel doen. Van mezelf. Want ik heb een periode van ledigheid achter de rug en dat voelt niet goed, calvinistisch gezien. Ik zit nog te twijfelen tussen radiatorpoetsen (binnenzijde) en koelkast soppen. Misschien doe ik beide wel gewoon.

Ik ben trots op je. Ik ben ledig genoeg om van het idéé al lui te worden.

(Binnenzijde radiatoren, hoe moet dat?)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 17 mei 2016 @ 21:13:

[...]

Ik ben trots op je. Ik ben ledig genoeg om van het idéé al lui te worden.

(Binnenzijde radiatoren, hoe moet dat?)Met mijn radiatorborstel, natuurlijk. Die kreeg ik van mijn schoonmoeder toen ze vol verbazing had vastgesteld dat ik er helemaal geen had.
quote:barbaracartland schreef op 17 mei 2016 @ 21:16:

[...]

Met mijn radiatorborstel, natuurlijk. Die kreeg ik van mijn schoonmoeder toen ze vol verbazing had vastgesteld dat ik er helemaal geen had.Wat ontzettend attent.
quote:Kittens schreef op 17 mei 2016 @ 21:18:

[...]

Wat ontzettend attent.Ze is echt heel lief, maar een beetje ouderwets. Een jongedame zonder radiatorborstel in haar uitzet vond ze een verdrietige zaak.

Goed nieuws hier op gezondheidsgebied! Het blijft een tijdbom maar we hebben weer respijt waar gaat dit over hatsetats?
very metal
quote:Oudblond schreef op 17 mei 2016 @ 21:01:

[...]

Omdat augustus weertechnisch een van de weinige hele goede maanden in Schotland is? Stom Moi.

Geen idee, ik kan alleen die 2 weken dus niet over nagedacht

En al tickets geboekt, dus ik moet wat vinden
Ik ga nu googelen naar een radiatorborstel. Echt nog nooit van mijn leven van gehoord of gezien.

(Opgegroeid met gaskachels en allesbranders)

Edit: hoop sm-achttien dingen gezien. En een kwast voor om het hoekje schilderwerk (daarvan had ik al wel eens ervaren dat die niet praktisch verft)
quote:Kittens schreef op 17 mei 2016 @ 21:07:

Ik weet niet eens waar de school is waar ik stage mag lopen. De stad wel, niet het adres.

Ik ga stage lopen bij een organisatie die weer samen werkt met basisscholen. Ik ga in totaal 36 lessen (4 x 9) geven van een uur.

Op 1 ochtend 4x min of meer (eigen inbreng staat voorop op deze school) dezelfde les aan verschillende groepjes dus.

Dat is 9 lessen voorbereiden. Op zich wel te doen denk ik, maar dat het zo 'vrij' is en elke groep/les compleet anders kan gaan vind ik best spannend.Wat onwijs leuk zeg. Ook dat een school dat aanbiedt!

Goed nieuws hier op gezondheidsgebied! Het blijft een tijdbom maar we hebben weer respijt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven