Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 18 mei 2016 @ 10:46:

Dag duffe Yette! Ik zit duf te zijn in een heel saai symposium. Helaas kan ik geen smoes tot ontsnappen verzinnen.Een virtuele Irish coffee kan altijd!

Wel-cheer-uste!
Ainne. Ik zit ook te epibreren
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:yette schreef op 18 mei 2016 @ 10:53:

[...]

Een virtuele Irish coffee kan altijd! [afbeelding]

Wel-cheer-uste! Als ik er zo een paar achterover sla wordt het hier misschien toch nog interessant!
Thanx Ainne

Ik miste je post even omdat ik de drankkast doorzocht.
Volgens mij probeert de Efteling zich steeds meer te richten op een buitenlands publiek. De sprookjes op de borden zijn in elk geval ook in het Engels. Van de gesproken teksten en shows, weet ik het niet.
quote:yette schreef op 18 mei 2016 @ 10:53:

[...]

Een virtuele Irish coffee kan altijd! [afbeelding]

Wel-cheer-uste!

11.06 uur.

De zes zit in de klok!

Proost!
quote:yette schreef op 18 mei 2016 @ 11:03:

Volgens mij probeert de Efteling zich steeds meer te richten op een buitenlands publiek. De sprookjes op de borden zijn in elk geval ook in het Engels. Van de gesproken teksten en shows, weet ik het niet.

De website is ook allemaal in het Engels (via mijn google), maar verder kan ik het niet vinden.

Zou wel heel leuk zijn en volgens mij zijn de NLse kinderen allemaal weer op school, dus dan zou het misschien ook niet zo druk zijn. Ik ga er nog even over nadenken.
quote:Oudblond schreef op 18 mei 2016 @ 10:53:

Ainne. Ik zit ook te epibreren Hahaha moest deze even opzoeken!
Ah, gevonden:

Talk

Rather obviously Dutch is the default language in the Efteling. Understandably not everyone speaks Dutch and so Efteling supports multiple languages. Although all attractions are in Dutch most have a written translation. Raveleijn uses audio headsets which can be borrowed with a €5 deposit and Aquanura even has spoken English. The supported foreign languages are English, German and French. Staff members will also speak most of these languages. They are identified by language signs on their name tags, representing the languages they speak. Some might also speak Spanish or Italian. In fact most Dutch are multilingual so English, German and French to lesser extend are perfectly usable in the Efteling.

Link: http://wikitravel.org/en/Efteling
quote:Solomio schreef op 18 mei 2016 @ 10:26:

[...]

Jij kent hem? Jou wel
Ah super dank je Yetteke
quote:ainne schreef op 18 mei 2016 @ 11:12:

Ah super dank je Yetteke You're welcome
Lekker gezwommen tijdens het badmutsuurtje in het openluchtbad. Was er verdorie niet één badmuts te zien. Ik had me er zo op verheugd. In plaats daarvan zat het zwembad vol met bejaarde dames en heren die zo langzaam zwommen dat het me verbaasde dat ze boven water bleven. Maar het was wel lekker.
quote:broekrok schreef op 18 mei 2016 @ 11:10:

[...]

Jou wel

Juist.

En van mij kan ie het niet hebben.

Dus.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:ainne schreef op 18 mei 2016 @ 11:08:

[...]

De website is ook allemaal in het Engels (via mijn google), maar verder kan ik het niet vinden.

Zou wel heel leuk zijn en volgens mij zijn de NLse kinderen allemaal weer op school, dus dan zou het misschien ook niet zo druk zijn. Ik ga er nog even over nadenken.

Mijn google geeft de Nederlands site en de shows zijn in Nederlands ( lees net Ravelijn wel Engelse audio met koptelefoon heeft) en de gesproken verhaaltjes in het bos ook. Wel staat er vaak een bord bij de sprookjes in het Nederlands en Engels en word de wachtijd in 2 talen aangegeven.

En ik was er gisteren en het was erg druk, heel druk. Er zijn nu veel schoolreisjes en KVD en middelbare scholieren met een uitje aankomende tijd, dus kijk op de site en kies dan een 'rustige' dag uit.
Oh goede tip, heb even gekeken en dinsdag en woensdag volgende week zijn "rustig".

Had je zelf wel een badmuts op, Barbara??
quote:ainne schreef op 18 mei 2016 @ 12:12:

Oh goede tip, heb even gekeken en dinsdag en woensdag volgende week zijn "rustig".

Had je zelf wel een badmuts op, Barbara?? zo'n mooie roze geribbelde met een bloem aan de zijkant en een bandje onder je kin?
Kneukel kneukel, man is boodschappen doen en dan neemt ie meteen even een nieuwe foon voor me mee. Een echte .
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 mei 2016 @ 15:19:

Kneukel kneukel, man is boodschappen doen en dan neemt ie meteen even een nieuwe foon voor me mee. Een echte .
Life is short. Eat dessert first.
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 mei 2016 @ 15:19:

Kneukel kneukel, man is boodschappen doen en dan neemt ie meteen even een nieuwe foon voor me mee. Een echte .Is de accu nog boven water (de bank) gekomen? Met of zonder oude pepernoten?
LV, een echte foon is tof, ik kan de mijne niet meer missen. Al mijn muziek staat erop, heerlijk voor in de trein.
quote:Oudblond schreef op 18 mei 2016 @ 15:24:

[...]

Is de accu nog boven water (de bank) gekomen? Met of zonder oude pepernoten?Nope. Die zal binnenkort wel tevoorschijn komen, als het niet meer hoeft . Maar laten we wel wezen: een reservebeestje kan ook nooit geen kwaad.
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 mei 2016 @ 15:36:

[...]

Nope. Die zal binnenkort wel tevoorschijn komen, als het niet meer hoeft . Maar laten we wel wezen: een reservebeestje kan ook nooit geen kwaad.Dingen die 'verdwijnen'... Er staat al twee jaar 1 rode pump in mijn kast.... De andere is 'verdwenen'. Intussen hebben we een verbouwing gehad en heb ik echt alle spullen in mijn handen gehad... maar geen rechter rode pump... En het stomste is: hij kan gewoon niet weg zijn en komt geheid tevoorschijn als ik de linker weggooi. Dus dat doe ik niet
Ik wil wel nog een badmuts. Eentje met plastic bloemen erop. Er was wel een mevrouw met een zonneklep, maar dat is het net niet.
quote:barbaracartland schreef op 18 mei 2016 @ 15:44:

Ik wil wel nog een badmuts. Eentje met plastic bloemen erop. Er was wel een mevrouw met een zonneklep, maar dat is het net niet.

Die wil ik ook.

Over pakweg 30 jaar.

Om mijn blauwe spoeling en mijn permanent te beschermen.

Dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven