Het stamcafé XIII
maandag 9 mei 2016 om 22:12
Deel dertien van ons heerlijke café!
We zijn op Hawaii!
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn op Hawaii!
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
dinsdag 10 mei 2016 om 10:36
quote:yasmijn schreef op 10 mei 2016 @ 10:34:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Donovan
Cultuurbarbaren.
Ben heel druk met de bedankjes
Ik was net deze aan het plakken voor je maar je topic is gesloten.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Donovan
Cultuurbarbaren.
Ben heel druk met de bedankjes
Ik was net deze aan het plakken voor je maar je topic is gesloten.
dinsdag 10 mei 2016 om 10:38
quote:SaveTheDay schreef op 10 mei 2016 @ 10:09:
[...]
Nou zoiets inderdaad.
Ik heb geneens zin om antwoord te geven want dan gaat het ineens over die en die heeft dat ook want ze kennen altijd wel iemand die het ook heeft en nog erger ook Ik vind het voor haar sneu dat ze zo is, maar niet meer voor mezelf. Wat op zich best sneu is, maar het is niet anders.
[...]
Nou zoiets inderdaad.
Ik heb geneens zin om antwoord te geven want dan gaat het ineens over die en die heeft dat ook want ze kennen altijd wel iemand die het ook heeft en nog erger ook Ik vind het voor haar sneu dat ze zo is, maar niet meer voor mezelf. Wat op zich best sneu is, maar het is niet anders.
dinsdag 10 mei 2016 om 11:12
dinsdag 10 mei 2016 om 11:13
quote:SaveTheDay schreef op 10 mei 2016 @ 11:12:
Stel dat ik op anoniem ga en een nieuwe nick neem, zal ik dan Save doen of Angelina? En hoe zit het met plaatjesplakrechten?
Angelina
En volgens mij kan je dat vantevoren aangeven bij de mods dat je graag plakrechten wil behouden.
Of zoiets dacht ik...
Stel dat ik op anoniem ga en een nieuwe nick neem, zal ik dan Save doen of Angelina? En hoe zit het met plaatjesplakrechten?
Angelina
En volgens mij kan je dat vantevoren aangeven bij de mods dat je graag plakrechten wil behouden.
Of zoiets dacht ik...
Prrrr, mauw miawwwww.