Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Hier ook nog geen zweetweer, wel benauwder dan gisteren, maar nog prima te doen.

Ik heb vorig jaar een knalrood gasfornuis gekocht, genaamd "het monster". Na een tijdje flikkerde het high tech touch screen telkens en piepte dat het een lieve lust was. Dus mannetje laten komen en monster was weer getemd. De ingebouwde vleesthermometer heb ik nog nooit werkend gekregen, maar ach, die rosbief van de bioslager kun je ook gebruiken om je schoenen mee te laten zolen.

Nu heeft ie weer een nieuw geintje: als ik de oven uitzet trekt ie zich er niets van aan en blijft vrolijk doorloeien. Het stopcontact zit achter monster in de muur en monster is errug zwaar. Dus maar even de stop uit- en weer aangezet, geen sjoege, hij blijft aanstaan.

Uiteindelijk de stop maar helemaal uitgezet. Monster is een echte Italiaan, ziet er mooi uit van buiten, maar goed werken ho maar.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 mei 2016 @ 19:29:

Hier ook nog geen zweetweer, wel benauwder dan gisteren, maar nog prima te doen.

Ik heb vorig jaar een knalrood gasfornuis gekocht, genaamd "het monster". Na een tijdje flikkerde het high tech touch screen telkens en piepte dat het een lieve lust was. Dus mannetje laten komen en monster was weer getemd. De ingebouwde vleesthermometer heb ik nog nooit werkend gekregen, maar ach, die rosbief van de bioslager kun je ook gebruiken om je schoenen mee te laten zolen.

Nu heeft ie weer een nieuw geintje: als ik de oven uitzet trekt ie zich er niets van aan en blijft vrolijk doorloeien. Het stopcontact zit achter monster in de muur en monster is errug zwaar. Dus maar even de stop uit- en weer aangezet, geen sjoege, hij blijft aanstaan.

Uiteindelijk de stop maar helemaal uitgezet. Monster is een echte Italiaan, ziet er mooi uit van buiten, maar goed werken ho maar.Heb je een Boretti?
Nee, een Bertazzoni.
Da's ook een tof monster!

Dat ie niet zo ok werkt negeer ik maar even
Alle reacties Link kopieren
Een bezeten fornuis!

Hier is het qua weer wel te doen nu.
Hij is heel mooi, lijkt erg op deze, alleen met een digitaal display. Gelukkig heb ik er nog garantie op, dus ik bel morgen maar weer het mannetje.

quote:dolfje schreef op 10 mei 2016 @ 19:35:

Een bezeten fornuis!

Hier is het qua weer wel te doen nu.

Ik ga een priester bellen, kan die mooi een duivelsuitdrijving doen!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 mei 2016 @ 19:36:

[...]

Ik ga een priester bellen, kan die mooi een duivelsuitdrijving doen!Oeh spannend!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 mei 2016 @ 19:35:

Hij is heel mooi, lijkt erg op deze, alleen met een digitaal display. Gelukkig heb ik er nog garantie op, dus ik bel morgen maar weer het mannetje.

[afbeelding]Als ie lekker is....
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 10 mei 2016 @ 19:04:

[...]

Vreemd. Ik ga op zoek naar een vegetarische slager.

Echt hoor, zo'n slager moet je niet naïef tegemoet treden. Het is pure horror, dat slachten zonder bloed en doden.

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 10 mei 2016 @ 19:52:

[...]

Echt hoor, zo'n slager moet je niet naïef tegemoet treden. Het is pure horror, dat slachten zonder bloed en doden.

[afbeelding]Al die fucking bolletjes overal
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Ik de Vegetarische Slager. Het is alleen zo pokkeduur voor een gezin. Aldi had fake-vegetarischeslagermeuk in de vriezer, vorig jaar. Was ook lekker. Maar het vegagehakt van de Lidl is ook best goed in een tortilla te stoppen.
BC, kom je ESF kijken?
En Wollstonecarft: je fornuis is heel mooi. Ik heb een collega met een echt Italiaans espresso-apparaat en die heeft ook elke dag een spannend avontuur. Maar als het dan werkt, is het geweldig!
quote:Star schreef op 10 mei 2016 @ 20:54:

BC, kom je ESF kijken?Even aan mijn mama vragen of het mag
quote:barbaracartland schreef op 10 mei 2016 @ 20:56:

[...]

Even aan mijn mama vragen of het mag Je wordt thuis gebracht!
Hai, is er nog bier?
quote:Pil0u schreef op 10 mei 2016 @ 20:58:

Hai, is er nog bier?Die staat koud in het songfestivaltopic

Hai, is er nog bier?Vast wel, maar ik neem thee!

Hai, is er nog bier?Ja hoor, wil je een glas of ga je eronder hangen?

When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:Star schreef op 10 mei 2016 @ 21:01:

[...]

Die staat koud in het songfestivaltopic
Ohw, schuif ik daar ff heen
Geeft niet hoor, ik ruim de tap wel weer op. Is helemaal niet veel werk of zwaar ofzo
When they go low, we go high. (M.Obama)
Ik ben even bij ESF binnen gesneaked voor bier. Gelukkig gaf Dolfje genoeg, kon ik snel weer weg.

Nog bedankt he Dolfje!
quote:Kittens schreef op 10 mei 2016 @ 22:09:

Ik ben even bij ESF binnen gesneaked voor bier. Gelukkig gaf Dolfje genoeg, kon ik snel weer weg.

Nog bedankt he Dolfje! ESF....de F-35?
Oh dear, how sad, never mind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven