Het stamcafé XIII
maandag 9 mei 2016 om 22:12
Deel dertien van ons heerlijke café!
We zijn op Hawaii!
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn op Hawaii!
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
woensdag 11 mei 2016 om 18:51
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 mei 2016 @ 18:06:
[...]
Zo één hebben wij er ook. Behalve een perfecte imitatie van het alarm om 12 uur op de eerste maandag kan ie ook echt heel hard brullen als ie boos wordt. De halve buurt keek ons met de nek aan, totdat ze een keer zagen dat ie werd opgehaald met het Busje. Toen waren ze ineens één en al Begrip .Ik zal wel een kreng zijn, maar dat snap ik dan niet. Is je kind opeens zielig dan?
[...]
Zo één hebben wij er ook. Behalve een perfecte imitatie van het alarm om 12 uur op de eerste maandag kan ie ook echt heel hard brullen als ie boos wordt. De halve buurt keek ons met de nek aan, totdat ze een keer zagen dat ie werd opgehaald met het Busje. Toen waren ze ineens één en al Begrip .Ik zal wel een kreng zijn, maar dat snap ik dan niet. Is je kind opeens zielig dan?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
woensdag 11 mei 2016 om 19:14
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 mei 2016 @ 18:58:
[...]
Blijkbaar wel. Of wij waren zielig natuurlijk, met zo'n kind. Ik snapte het ook niet hoor.
Ik snap het wel. Het busje maakt het verschil tussen 'voed je kind eens op mens' en 'WoW, die ouders doen het toch maar mooi en wat een leuk kind is het ook'
(Bovenstaande is niet mijn mening, maar dat wat ik snap)
[...]
Blijkbaar wel. Of wij waren zielig natuurlijk, met zo'n kind. Ik snapte het ook niet hoor.
Ik snap het wel. Het busje maakt het verschil tussen 'voed je kind eens op mens' en 'WoW, die ouders doen het toch maar mooi en wat een leuk kind is het ook'
(Bovenstaande is niet mijn mening, maar dat wat ik snap)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 11 mei 2016 om 19:23
Wat herkenbaar, buurvrouw zeurt hier over alles, maar zelf maakt ze de meeste herrie op de meest vreemde tijden. Ze was onlangs weer boos dat 'mensen' hun kliko tot na 18.00 iur aan de weg laten staan, terwijl die bakken al om 8.00 uur geleegd worden. Tja, als je werkt is het soms niet anders, de kaboutertjes halen je bak niet binnen.
Als buurvrouw met haar dochter in het buitenland op skype zit, kunnen wij om 23.30 het hele gesprek verstaan, door de muur heen. Als wij lachen in de tuin om 17.00 uur komt er commentaar.
Als buurvrouw met haar dochter in het buitenland op skype zit, kunnen wij om 23.30 het hele gesprek verstaan, door de muur heen. Als wij lachen in de tuin om 17.00 uur komt er commentaar.
woensdag 11 mei 2016 om 19:23
quote:feow schreef op 11 mei 2016 @ 19:14:
[...]
(Bovenstaande is niet mijn mening, maar dat wat ik snap)Ja zoiets denk ik ook, maar dat maakt nog niet dat ik het snap
[...]
(Bovenstaande is niet mijn mening, maar dat wat ik snap)Ja zoiets denk ik ook, maar dat maakt nog niet dat ik het snap