Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:hatsetats schreef op 11 mei 2016 @ 17:26:

De benedenbuuf zeikt over mn muziek. Die stond ff lekker hard, kwartiertje ofzo tijdens het opruimen. 'Nou ik ben blij dat je die herrie uitzet buurvrouw' zei ze. Dus ik zeg 'Ja nu de sirene van je kleindochter nog' (kind is een jaar of twee en alles gaat op kneiterhard volume) Nu is de buuf beledigd. Ja flikker op zeg met je gezeur. Want 'wij moeten altijd zo bijdehand reageren'. Laatst had ze ook al wat gezegd en toen had Meneer tats gezegd 'ach ja, de 1 heeft even de muziek hard, de ander zijn hand is vergroeid aan klopboormachine'doelend op de eeuwig doe het zelvende buurman

Pfff waarom is het zo lastig om te geven en nemen voor zoveel mensen he?

Onze achterburen hebben een zoon die graag muziek maakt. Een drumstel. Wij horen dat ook hard, niks ergs aan. Maar die hebben me toch een bonje met hun buren.. terwijl dat joch een uurtje per dag mag spelen en dan niet s morgens vroeg of s avonds na 20 uur. Vorig jaar kwam dat mens toen hij aan het spelen was naar buiten gestormd en begon tegen hem te schelden. Mens van 60 jaar. Kutdit en klotejoch dat.

Toen ben ik er ook op afgestormd en heb gezegd dat ze zich heel snel normaal kan gaan gedragen, omdat mijn kinderen al die scheldwoorden vervelender vinden dan die muziek. Sindsdien nooit meer wat gehoord.

Maar zij stuurden dus ook echt de politie erop af. Ik snap dat niet. Onze kinderen maken herrie en daar hebben onze buren "last" van en op onze beurt horen wij de zoons van buren snachts luid thuiskomen. Tsja... ik erger me er niet aan hoor.
Alle reacties Link kopieren

De benedenbuuf zeikt over mn muziek. Die stond ff lekker hard, kwartiertje ofzo tijdens het opruimen. 'Nou ik ben blij dat je die herrie uitzet buurvrouw' zei ze. Dus ik zeg 'Ja nu de sirene van je kleindochter nog' (kind is een jaar of twee en alles gaat op kneiterhard volume) Nu is de buuf beledigd. Ja flikker op zeg met je gezeur. Want 'wij moeten altijd zo bijdehand reageren'. Laatst had ze ook al wat gezegd en toen had Meneer tats gezegd 'ach ja, de 1 heeft even de muziek hard, de ander zijn hand is vergroeid aan klopboormachine'doelend op de eeuwig doe het zelvende buurman Ik zet af en toe wel een lekker muziekje aan. Maar mijn buren hebben er nog nooit over geklaagd! Wat een nare buren zijn dat dan. Misschien moet je een van mijn nummertjes eens luisteren

Groetjes

Mien
Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg!!

De benedenbuuf zeikt over mn muziek. Die stond ff lekker hard, kwartiertje ofzo tijdens het opruimen. 'Nou ik ben blij dat je die herrie uitzet buurvrouw' zei ze. Dus ik zeg 'Ja nu de sirene van je kleindochter nog' (kind is een jaar of twee en alles gaat op kneiterhard volume) Nu is de buuf beledigd. Ja flikker op zeg met je gezeur. Want 'wij moeten altijd zo bijdehand reageren'. Laatst had ze ook al wat gezegd en toen had Meneer tats gezegd 'ach ja, de 1 heeft even de muziek hard, de ander zijn hand is vergroeid aan klopboormachine'doelend op de eeuwig doe het zelvende buurman
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik word ziekig van alles boven de 23/24 graden. Boven de 26 graden is het mis dus ik blijf lekker in Nederland wonen. Dat gebeurt maar een paar keer per jaar en dat is al vervelend genoeg. Jullie zijn vrij om wat dichter bij de evenaar te gaan wonen.
Ik vind kindergedrag van een 2 jarige echt minder vervelend dan volwassenen die wel weten wat geluidsoverlast is. Maar we hebben een luchtalarmpje van 8 gehad en dat was echt oorverdovend gekrijs elke keer buiten. Halve buurt heeft meerdere keren buiten gestaan om te kijken wie er zo erg gevallen was of wie er mishandeld werd ofzo.

Zat ie dat voor de lol te doen.
Tja, het gaat er niet om wat ik al dan niet vervelend vind, het gast erom dat zij ook weleens mag gaan beseffen welke herrie er uit hun huis komt. En geloof me, dag in dag uit de herrie van dat kind wordt n mens ook zat hoor. Maar ja we zitten met zn allen op n kluitje, geven en nemen. het is nu ook niet zo dat we midden in de nacht nog ff herrie maken.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Goede-Fee schreef op 11 mei 2016 @ 17:53:

Ik vind kindergedrag van een 2 jarige echt minder vervelend dan volwassenen die wel weten wat geluidsoverlast is. Maar we hebben een luchtalarmpje van 8 gehad en dat was echt oorverdovend gekrijs elke keer buiten. Halve buurt heeft meerdere keren buiten gestaan om te kijken wie er zo erg gevallen was of wie er mishandeld werd ofzo.

Zat ie dat voor de lol te doen. Zo één hebben wij er ook. Behalve een perfecte imitatie van het alarm om 12 uur op de eerste maandag kan ie ook echt heel hard brullen als ie boos wordt. De halve buurt keek ons met de nek aan, totdat ze een keer zagen dat ie werd opgehaald met het Busje. Toen waren ze ineens één en al Begrip .
Ow burengedoe, lastig. Dat is inderdaad geven en nemen. Al neemt een achterbuur soms wel erg, de hele zater- en zondag met zijn ruk-hoogspuiter. Mijn god, hoeveel tegeltjes en hekjes kan een mems hebben?! Maar ach, zelfs dat hoort erbij.

Wat ik wel erg vind, maar waar ik niets van kan zeggen, is dat ik soms de sigarettenrook van de buurman ruik.
quote:yasmijn schreef op 11 mei 2016 @ 14:25:

Wij hebben hier ook een spiksplinternieuw ziekenhuis.Ja
When they go low, we go high. (M.Obama)
Geen busje gezien hier. Wel een kind dat door zijn moeder maar buiten de tuin moest gaan bleren. Hij is er gelukkig overheen gegroeid nadat er wat buren wat van hebben gezegd tegen zijn moeder.
Oja rook van de buren. Daar zitten en liggen (op de slaapkamer) wij ook vaak in. Maar goed, ik bedenk me altijd dat zij ook vast dingen van ons horen en zien. Leef en laat leven.
Halloooooo
quote:SaveAngie schreef op 11 mei 2016 @ 18:20:

Halloooooo
quote:SaveAngie schreef op 11 mei 2016 @ 18:20:

Halloooooo Hoi!
Ik heb braadkip, sla en friet uit de oven en een koud wit wijntje
quote:doornroosje9 schreef op 11 mei 2016 @ 11:41:

[...]

Fijn dat het goed gaat!

Hier alles prima hoor.Daar ben ik blij om! Ik mis je wel hoor.
Hai Micc!
quote:SaveAngie schreef op 11 mei 2016 @ 18:24:

Ik heb braadkip, sla en friet uit de oven en een koud wit wijntje Ik wil ook een lekker koud wijntje!
quote:BridgetteDubois schreef op 11 mei 2016 @ 18:30:

[...]

Ik wil ook een lekker koud wijntje!

Neem er meteen twee!

quote:Lady_Voldemort schreef op 11 mei 2016 @ 18:34:

[...]

Neem er meteen twee!

[img]http://www.champagneinabox.nl/103-438-l ... oscato.jpg[/img]Ohhhh thanks, was ik echt aan toe
quote:SaveAngie schreef op 11 mei 2016 @ 18:24:

Ik heb braadkip, sla en friet uit de oven en een koud wit wijntje Ik alleen sla. Dat van jou klinkt veel leuker.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Goede-Fee schreef op 11 mei 2016 @ 18:28:

Hai Micc!Hee! Ik dacht ik kom hier even spieken.
quote:Moirai schreef op 11 mei 2016 @ 18:37:

[...]

Ik alleen sla. Dat van jou klinkt veel leuker.Waarom alleen sla? Of een salade?
quote:BridgetteDubois schreef op 11 mei 2016 @ 18:38:

[...]

Waarom alleen sla? Of een salade?

Komkommer en wortel.

Geen zin om te koken
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 11 mei 2016 @ 18:39:

[...]

Komkommer en wortel.

Geen zin om te koken Snap ik. Maar heb je straks dan niet enorm trek?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven