Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:Moirai schreef op 15 mei 2016 @ 19:57:

Wij gaan zo My Sisters Keeper kijken.Pfff mooie film. Levert in mijn familie discussies op.
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 15 mei 2016 @ 19:45:

[...]

Mooi dansje! Ik heb even geoefend en denk dat ik het redelijk onder de knie heb: oh nee, fout begin, ik begin even opnieuw:
When they go low, we go high. (M.Obama)
Ik ga Penny Dreathfull kijken. Is dat leuk?
quote:Kittens schreef op 15 mei 2016 @ 20:06:

Ik ga Penny Dreathfull kijken. Is dat leuk?Ja!
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 15 mei 2016 @ 19:54:

Ook al gezien Fietsie.

Bedankt voor jullie tips, ik denk dat ik vandaag maar niets ga kijken, merk dat mijn hoofd niet echt naar tv staat. Ik vind het dan juist fijn om iets te kijken wat ik al ken. Friends oid.
Ik ben baldadig. Behoorlijk baldadig. En nu?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 15 mei 2016 @ 20:26:

Ik ben baldadig. Behoorlijk baldadig. En nu?Rondje belletje trekken.
Belletje lellen bij de buren.
Haha, Moi
Ik zie elke keer de topictitel "kittens zien bewegen" voorbij komen. Zo raar, met een kittens hier in het stamcafe.
Ik heb een beetje een post-eurovisiedip.
quote:Kittens schreef op 15 mei 2016 @ 20:31:

Haha, Moi
quote:barbaracartland schreef op 15 mei 2016 @ 20:51:

Ik heb een beetje een post-eurovisiedip.emigreer naar Australië

Trek een mooie jurk aan, laat je kinderen met de lichtknopjes spelen en zing een liedje.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 15 mei 2016 @ 21:01:

[...]

emigreer naar Australië

Trek een mooie jurk aan, laat je kinderen met de lichtknopjes spelen en zing een liedje.

Een kind ligt in bed, een ander kind verkleumt in de Marnewaard. Maar het is voor morgen zeker een optie. De tieten die bij Eurovisie horen heb ik al en met een beetje goede wil/zonnebloemolie kom ik ook wel in het gympakje van de oudste. Als mijn man dan ook nog de föhn op mijn schitterende blonde haar richt, is het net echt. En het mooiste is, ik hoef niet eens zuiver te zingen, want dat doen die meisjes ook niet!

Bedankt, feow, ik voel me al een stuk beter!

Ik ben baldadig. Behoorlijk baldadig. En nu?Ik had gisteren een feestje, het was zo leuk. Heel hard gelachen en gedanst en een pietsie gedronken ben al mijn baldadigheid kwijt en hang als een bejaarde op de bank.
quote:barbaracartland schreef op 15 mei 2016 @ 21:04:

[...]

Een kind ligt in bed, een ander kind verkleumt in de Marnewaard. Maar het is voor morgen zeker een optie. De tieten die bij Eurovisie horen heb ik al en met een beetje goede wil/zonnebloemolie kom ik ook wel in het gympakje van de oudste. Als mijn man dan ook nog de föhn op mijn schitterende blonde haar richt, is het net echt. En het mooiste is, ik hoef niet eens zuiver te zingen, want dat doen die meisjes ook niet!

Bedankt, feow, ik voel me al een stuk beter!Ben wel benieuwd naar dat schitterende haar.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 15 mei 2016 @ 20:45:

Ik zie elke keer de topictitel "kittens zien bewegen" voorbij komen. Zo raar, met een kittens hier in het stamcafe.Ja

Ik ben baldadig. Behoorlijk baldadig. En nu?Man pesten?
quote:SaveAngie schreef op 15 mei 2016 @ 21:15:

[...]

Ben wel benieuwd naar dat schitterende haar.Ik heb er een paar geweldige tips voor. 1. Ga heel lang niet naar de kapper (omdat je je haar wilt doneren). 2. Ga heel vaak zwemmen in gechloreerd water. Het is wel belangrijk dat je een natural blonde bent, want geblondeerd haar wordt groen van chloorwater. Maar ik zit nu in week 3 en ik heb stroblond touwhaar.
Euh... Babs?

Mijn zoon is blond en in de zomer groen.

(Ik meld het maar even voor de zekerheid. Ik bedoel, met iemand die groen touw wil doneren kan het wel eens 'bijzonder' aflopen)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 15 mei 2016 @ 21:24:

Euh... Babs?

Mijn zoon is blond en in de zomer groen.

(Ik meld het maar even voor de zekerheid. Ik bedoel, met iemand die groen touw wil doneren kan het wel eens 'bijzonder' aflopen)

Blondeer jij de kinderen al op zo'n jonge leeftijd?

(Maar echt? Ik zwem al jaren met blond haar, maar ik heb nog geen groen haar gehad. Als ik het wel krijg, klieder ik het vol met ketchup, ik las eens dat dat heel goed werkt) (ik vind dat doneren overigens een heel dom idee van me. Ik wil nog steeds lang haar ná het afknippen van 30 cm, dus ik moet qua lengte naar de Eurovisie-inzending van Polen. )
Sprak net mijn moeder. Zij vertelde me een heel aantal leuke (eigenwijze van haar) weetjes over mijn geboorte en eerste dagen die ik nog niet wist. Vanaf mijn start ben ik zoooo gezegend met haar als moeder.

Baldadig ben ik nog altijd, erger geworden want ik ben nu - na fijn gesprek met moeder - meer dan klaar om zussen morgen te vragen: hoe bedoede je, en waarom?

En he Save, man stuurt met intussen terug naar het forum
quote:barbaracartland schreef op 15 mei 2016 @ 21:17:

[...]

Ik heb er een paar geweldige tips voor. 1. Ga heel lang niet naar de kapper (omdat je je haar wilt doneren). 2. Ga heel vaak zwemmen in gechloreerd water. Het is wel belangrijk dat je een natural blonde bent, want geblondeerd haar wordt groen van chloorwater. Maar ik zit nu in week 3 en ik heb stroblond touwhaar.Tips opgeslagen! Puntjes die ik al heb: ik zwem minstens twee keer in de week. Ik ben al heel lang niet naar de kapper geweest. Owww.... ik ben geen natural blonde. *kruipt in het winterhol*
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 15 mei 2016 @ 20:45:

Ik zie elke keer de topictitel "kittens zien bewegen" voorbij komen. Zo raar, met een kittens hier in het stamcafe.

Nou, dat was niet vandaag denk ik .

Er was/is weinig beweging in te krijgen.
Weinig tijd gehad om hier te zijn, maar wát een dag. Toch effe een paar biertjes genomen op onze nieuwe sportheld. Max heeft mij heel blij gemaakt!
Oh dear, how sad, never mind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven