Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhaegal schreef op 23 mei 2016 @ 12:14:

Ik heb mij zojuist ingeschreven bij een sportschool. Inclusief trainer enzo. Die belooft me te bellen als ik niet kom opdagen. En met schema's en toestanden. Mijn god.

Mijn god.

Dat was genoeg inspanning voor vandaag vind ik.Zeker. De rest van de dag rust nemen hoor.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
quote:Eleonora-1 schreef op 22 mei 2016 @ 19:15:

[...]

Ik wil nu ook niet meer trouwen.

Met niemand niet.

Maar toen ik met mijn ex man samen was wilde ik het dolgraag.

Omdat ik, zoals zo veel hoopvollen, overtuigd was van onze onbreekbare band.Je wilt met niemand niet trouwen? Misschien even naar je eigen Nederlands kijken voordat je een 16 jarige belachelijk gaat maken?!

Ik heb mij zojuist ingeschreven bij een sportschool. Inclusief trainer enzo. Die belooft me te bellen als ik niet kom opdagen. En met schema's en toestanden. Mijn god.

Mijn god.

Dat was genoeg inspanning voor vandaag vind ik.
I like being a mess. It's who I am.
quote:watdachtjehiervan schreef op 23 mei 2016 @ 12:42:

[...]

Je wilt met niemand niet trouwen? Misschien even naar je eigen Nederlands kijken voordat je een 16 jarige belachelijk gaat maken?!Lees jij de OP even voordat je hier ruzie komt schoppen dan?

[...]

Je wilt met niemand niet trouwen? Misschien even naar je eigen Nederlands kijken voordat je een 16 jarige belachelijk gaat maken?!Waar zie jij een 16 jarige?
Jeetje dat gaat over een heel ander topic. Huphup jij naar napraat daar is het voor.

[...]

Je wilt met niemand niet trouwen? Misschien even naar je eigen Nederlands kijken voordat je een 16 jarige belachelijk gaat maken?!Speciaal geloept om hier de zweer te komen verzieken? Doeiii!!
Lunch! En die ligt nog op het aanrecht, dus het wordt een luxe broodje tonijn.

Olivia ben jij een oude bekende die ik (wederom) niet herken?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 23 mei 2016 @ 12:53:

Olivia ben jij een oude bekende die ik (wederom) niet herken?

Is het weer zo ver

En wat Olivia betreft, ik weet het ook niet!
quote:Kittens schreef op 23 mei 2016 @ 12:58:

[...]

Is het weer zo ver

En wat Olivia betreft, ik weet het ook niet! Yep, dat gebeurde me vroeger nooit, maar these day's verdient de broodjeszaak goed aan me.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Mijn god.

Dat was genoeg inspanning voor vandaag vind ik.Ik twijfel ernstig aan je psychische gesteldheid.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.

[...]

Je wilt met niemand niet trouwen? Misschien even naar je eigen Nederlands kijken voordat je een 16 jarige belachelijk gaat maken?!

Nah, niet zo lelijk doen he...

Is niet zweerverhogend.

En mij speciaal opzoeken om te sneren is pesten.

Is dat lief?

Nee toch?

Dat is dan weer zweerverlagend.

Mijn god.

Dat was genoeg inspanning voor vandaag vind ik.Ik vind je stoer.
Woehoe net met de hondjes gewandeld en die paar spetters waren eigenlijk geen regen te noemen!
Oh dear, how sad, never mind.
Ik ga mezelf naar de sportfysio schoppen. Tot straks!
quote:Oudblond schreef op 23 mei 2016 @ 12:53:

Olivia ben jij een oude bekende die ik (wederom) niet herken?Ik ben hier wel vaker geweest onder een andere nick inderdaad. Moest even wisselen vanwege iemand die dingen aan me ging vragen irl die ik alleen hier op het forum had verteld...
quote:AllyMcBeal schreef op 23 mei 2016 @ 12:40:

[...]

Ja dat had ik natuurlijk wel geregeld maar dan nog zijn ze soms heel snel.Tja, het regent, ze willen naar binnen.
quote:OliviaMoore schreef op 23 mei 2016 @ 13:54:

[...]

Ik ben hier wel vaker geweest onder een andere nick inderdaad. Moest even wisselen vanwege iemand die dingen aan me ging vragen irl die ik alleen hier op het forum had verteld...

Welkom Olivia!

Ben je een beetje zweerverhogend?

Leo, waar ben je nou weer nieliefnie geweest?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

[...]

Je wilt met niemand niet trouwen? Misschien even naar je eigen Nederlands kijken voordat je een 16 jarige belachelijk gaat maken?!He! Ik was toch the object of your affection??
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
CCR op de radio, Have you ever seen the rain. Een beetje cliché, maar het wordt gewaardeerd. CCR is het smeermiddel van Oost-Groningen: iedereen vindt het hier mooi, het kan op de piratenzender en in de betere families.

Het is gehaktballenweer, dus ook rodekoolweer en gekookte-aardappels-met-jus-weer. Heerlijk!
Jesus wat heb ik n hoerige kutdag.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 23 mei 2016 @ 14:27:

Jesus wat heb ik n hoerige kutdag.

Dat is mooi prutje. Morgen betere vooruitzichten?
Ik heb deze week allemaal stomme kleine klusjes. Stelt niets voor, maar ik kan ze nu, op dit moment, niet klaren en dat is echt heel irritant.
quote:barbaracartland schreef op 23 mei 2016 @ 14:27:

CCR op de radio, Have you ever seen the rain. Een beetje cliché, maar het wordt gewaardeerd. CCR is het smeermiddel van Oost-Groningen: iedereen vindt het hier mooi, het kan op de piratenzender en in de betere families.

Het is gehaktballenweer, dus ook rodekoolweer en gekookte-aardappels-met-jus-weer. Heerlijk!dubbel lekker!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven