Het stamcafé XIV
donderdag 19 mei 2016 om 20:18
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
maandag 23 mei 2016 om 14:33
quote:Eleonora-1 schreef op 23 mei 2016 @ 14:14:
[...]
Welkom Olivia!
Ben je een beetje zweerverhogend?
Dank u.
Ik krijg hooguit zweren van sommige zweerverlagende typetjes. Ikzelf ben enorm lief zolang ik op tijd gevoederd word
[...]
Welkom Olivia!
Ben je een beetje zweerverhogend?
Dank u.
Ik krijg hooguit zweren van sommige zweerverlagende typetjes. Ikzelf ben enorm lief zolang ik op tijd gevoederd word
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
maandag 23 mei 2016 om 14:34
maandag 23 mei 2016 om 14:37
quote:Eleonora-1 schreef op 23 mei 2016 @ 14:32:
[...]
Ik maakte een grapje met advies in een topic op overige en dat viel niet in de smaak.
Apparently.
Hats aanbidder vond dat niet leuk.
Jammer he.....?owh.... Is het nuttig om terug te lezen daar?
[...]
Ik maakte een grapje met advies in een topic op overige en dat viel niet in de smaak.
Apparently.
Hats aanbidder vond dat niet leuk.
Jammer he.....?owh.... Is het nuttig om terug te lezen daar?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 23 mei 2016 om 14:47
maandag 23 mei 2016 om 14:52
maandag 23 mei 2016 om 14:53
maandag 23 mei 2016 om 15:02
quote:barbaracartland schreef op 23 mei 2016 @ 09:35:
[...]
X-DZie je nou wel! Je bent gewoon al een echte Veenkoloniaal!
Ik denk er hard over een nieuw spel te ontwikkelen.
'Veenkolonisten van Tweede Exloërmond'.
En dat je dan voederbieten moet planten en oogsten, naar een X aantal tentfeesten moet om 'bierpunten' te verzamelen etc.
Misschien heb jij nog input?
[...]
X-DZie je nou wel! Je bent gewoon al een echte Veenkoloniaal!
En dat je dan voederbieten moet planten en oogsten, naar een X aantal tentfeesten moet om 'bierpunten' te verzamelen etc.
Misschien heb jij nog input?
maandag 23 mei 2016 om 15:19
quote:Eleonora-1 schreef op 23 mei 2016 @ 15:02:
[...]
Misschien heb jij nog input?Woon jij in die contreien? Dochter bivakkeert nu X. Haal ik straks weg dus niet kwooten.
[...]
Misschien heb jij nog input?Woon jij in die contreien? Dochter bivakkeert nu X. Haal ik straks weg dus niet kwooten.
maandag 23 mei 2016 om 15:22
quote:Eleonora-1 schreef op 23 mei 2016 @ 15:02:
[...]
Misschien heb jij nog input?Oooooh dat je de koeien allemaal moet voorzien van voer en moet melken en als je dan wint mag je niet door naar start maar door naar een concert van Jovink en de voederbietels.
[...]
Misschien heb jij nog input?Oooooh dat je de koeien allemaal moet voorzien van voer en moet melken en als je dan wint mag je niet door naar start maar door naar een concert van Jovink en de voederbietels.
maandag 23 mei 2016 om 15:25
quote:Rhaegal schreef op 23 mei 2016 @ 15:22:
[...]
Oooooh dat je de koeien allemaal moet voorzien van voer en moet melken en als je dan wint mag je niet door naar start maar door naar een concert van Jovink en de voederbietels.
Neeeee van Sylvia Zwart, Jannes, Skik of Mooi Werk eerder hoor.
J e/d V kom'n uut de Achterhoek he...
Dat is weer een andere kibboets.
[...]
Oooooh dat je de koeien allemaal moet voorzien van voer en moet melken en als je dan wint mag je niet door naar start maar door naar een concert van Jovink en de voederbietels.
Neeeee van Sylvia Zwart, Jannes, Skik of Mooi Werk eerder hoor.
J e/d V kom'n uut de Achterhoek he...
Dat is weer een andere kibboets.