Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
quote:fietsie schreef op 23 mei 2016 @ 15:26:

[...]

Dat je daar woonde wist ik, maar nu jij tweede Exloermond noemde dacht ik dat het wel heel dicht bij elkaar lag.

Toch bijna 20 km nog.

Maar goed, voor hier is dat inderdaad een kippeneindje.
quote:Eleonora-1 schreef op 23 mei 2016 @ 15:25:

[...]

Neeeee van Sylvia Zwart, Jannes, Skik of Mooi Werk eerder hoor.

J e/d V kom'n uut de Achterhoek he...

Dat is weer een andere kibboets.Ik dacht dat dat allemaal gewoon kon. Ik kom oorspronkelijk iets onder jou vandaan, (héééééle rare zin dit) en daar was alles met boeren hip, Jovink, Normaal, enz. En wij waren geen Achterhoek. Als het maar ging over bier en tieten en trekkers was het gauw goed.
Alle reacties Link kopieren
J e/d V zijn best geinig met wat alcohol achter de kiezen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Tss je mag geen (leeg) flesje water meer meenemen naar Werchter. Kijken of het met een artsenverklaring lukt.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Rhaegal schreef op 23 mei 2016 @ 15:29:

[...]

Ik dacht dat dat allemaal gewoon kon. Ik kom oorspronkelijk iets onder jou vandaan, (héééééle rare zin dit) en daar was alles met boeren hip, Jovink, Normaal, enz. En wij waren geen Achterhoek. Als het maar ging over bier en tieten en trekkers was het gauw goed.

Ik dacht dat ook.

En als men naar de Zwarte Cross gaat dan is het ook zo.

Maar qua tentfeesten luistert het wat nauwer is mijn ervaring en is het eigen, lokale artiest eerst wat de klok slaat.

De nieuwe CD van Sylvia Zwart werd bijvoorbeeld groots gelanceerd bij een hier bekende all you can eat gelegenheid. En dan loopt de halve streek te hoop veur 't Drentse product. Compleet met shawltjes en flikkertiara's.

Lekker gek.
quote:Moirai schreef op 23 mei 2016 @ 15:31:

Tss je mag geen (leeg) flesje water meer meenemen naar Werchter. Kijken of het met een artsenverklaring lukt.

Was vorig jaar geen probleem. De dop moest er wel af. (die zat dus in mijn broekzak). En overal op het terrein staan tappunten om bij te vullen.

Weet je ook waarom dat nu anders is?

En anders gewoon een flesje binnen kopen (1 bonnetje) en hervullen?
quote:Eleonora-1 schreef op 23 mei 2016 @ 15:34:

[...]

Ik dacht dat ook.

En als men naar de Zwarte Cross gaat dan is het ook zo.

Maar qua tentfeesten luistert het wat nauwer is mijn ervaring en is het eigen, lokale artiest eerst wat de klok slaat.

De nieuwe CD van Sylvia Zwart werd bijvoorbeeld groots gelanceerd bij een hier bekende all you can eat gelegenheid. En dan loopt de halve streek te hoop veur 't Drentse product. Compleet met shawltjes en flikkertiara's.

Lekker gek.Dan kom ik vermoedelijk van een wat liberaler platteland.
quote:rosanna08 schreef op 23 mei 2016 @ 15:30:

J e/d V zijn best geinig met wat alcohol achter de kiezen

Ik trek die jongens nog niet met twee liter wodka jus op maar goed, ik mis een bepaald feestgen heb ik al vaker gemerkt.

Geen pb trouwens hoor Rosette.

Zit niks nieuws in....

Raar he?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 23 mei 2016 @ 15:35:

[...]

Was vorig jaar geen probleem. De dop moest er wel af. (die zat dus in mijn broekzak). En overal op het terrein staan tappunten om bij te vullen.

Weet je ook waarom dat nu anders is?

En anders gewoon een flesje binnen kopen (1 munt) en hervullen?

Ik heb geen idee.

Ik heb er over gemaild en het mag echt niet.

Dus nu heb ik de medische verklaring ingezet, kijken of het dan wel lukt
quote:Rhaegal schreef op 23 mei 2016 @ 15:35:

[...]

Dan kom ik vermoedelijk van een wat liberaler platteland. Lijkt me heerlijk!
Moi, die verkoudheid, hoe lang duurt die?
Raggel, ik leef met je mee, kan me voorstellen dat je moeite hebt met zo'n zware beslissing
quote:fietsie schreef op 23 mei 2016 @ 14:08:

[...]

Tja, het regent, ze willen naar binnen. Precies en binnen wachten de brokjes, ook zo iets
I like being a mess. It's who I am.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 mei 2016 @ 15:39:

Moi, die verkoudheid, hoe lang duurt die?Wollie hier al een maand.... Het snotteren en de hoofdpijn zijn sinds een week minder, maar ik blaf en rasp nog steeds.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Eleonora-1 schreef op 23 mei 2016 @ 15:36:

[...]

Ik trek die jongens nog niet met twee liter wodka jus op maar goed, ik mis een bepaald feestgen heb ik al vaker gemerkt.

Geen pb trouwens hoor Rosette.

Zit niks nieuws in....

Raar he? hahaha ik heb dat gen gelukkig wel, anders zou carnaval ook een regelrechte hel zijn ieder jaar

Heel raar, blijkbaar is ie niet verstuurd, maar nu op herhaling
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Oudblond schreef op 23 mei 2016 @ 15:44:

[...]

Wollie hier al een maand.... Het snotteren en de hoofdpijn zijn sinds een week minder, maar ik blaf en rasp nog steeds.

Ajjjj, en bij mij is hij pas vandaag begonnen. Dan kan ik mijn lol nog op.

Hoe is het met je moeder? Nog nieuws?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 mei 2016 @ 15:51:

[...]

Ajjjj, en bij mij is hij pas vandaag begonnen. Dan kan ik mijn lol nog op.

Hoe is het met je moeder? Nog nieuws?

*doet de grote-verkoudheid-weg-en-regen-weg-dans*

Vanavond bel ik moeder weer even. Gisteren is zus ons komen aflossen en die app'te vanochtend dat ze zich zat te vervelen omdat moeder zoveel slaapt. Maar gelukkig geen verdere negatieve ontwikkelingen. Ik hoop zo op een snel belletje van het verzorgingstehuis! We durven haar nu zelfs geen uurtje meer alleen laten en dat gaat wegen.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 mei 2016 @ 15:39:

Moi, die verkoudheid, hoe lang duurt die?Ik ben al een maand bezig en weer net zo aan het hoesten als in het begin.
quote:Oudblond schreef op 23 mei 2016 @ 15:55:

[...]

*doet de grote-verkoudheid-weg-en-regen-weg-dans*

Vanavond bel ik moeder weer even. Gisteren is zus ons komen aflossen en die app'te vanochtend dat ze zich zat te vervelen omdat moeder zoveel slaapt. Maar gelukkig geen verdere negatieve ontwikkelingen. Ik hoop zo op een snel belletje van het verzorgingstehuis! We durven haar nu zelfs geen uurtje meer alleen laten en dat gaat wegen.Ik hoop met je mee, het zo voor iedereen beter zijn als ze snel naar een verzorgingstehuis kan.
quote:Moirai schreef op 23 mei 2016 @ 15:59:

[...]

Ik ben al een maand bezig en weer net zo aan het hoesten als in het begin.Jakkie, ik hoop dat je er snel vanaf bent.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 mei 2016 @ 16:09:

[...]

Ik hoop met je mee, het zo voor iedereen beter zijn als ze snel naar een verzorgingstehuis kan.Een collega van me heeft afgelopen week te horen gekregen dat d'r moeder deze week naar een verzorgingstehuis kan. Bijna niet voor te stellen wat een opluchting dat is.........
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Eleonora-1 schreef op 23 mei 2016 @ 15:02:

[...]

Ik denk er hard over een nieuw spel te ontwikkelen.

'Veenkolonisten van Tweede Exloërmond'.

En dat je dan voederbieten moet planten en oogsten, naar een X aantal tentfeesten moet om 'bierpunten' te verzamelen etc.

Misschien heb jij nog input?Ik was even het bier in de koelkast aan het zetten. Maar ik vind het een geweldig plan. Er moet ook absoluut iets met droge worst in. En geruite overhemden.
quote:Eleonora-1 schreef op 23 mei 2016 @ 15:25:

[...]

Neeeee van Sylvia Zwart, Jannes, Skik of Mooi Werk eerder hoor.

J e/d V kom'n uut de Achterhoek he...

Dat is weer een andere kibboets.Lucas en Gea, Burdy, Gre Parelmoer (die is echt merkwaardig) en inderdaad Sylvia Zwart. Waar ik niets van snap.
quote:rosanna08 schreef op 23 mei 2016 @ 15:47:

[...]

hahaha ik heb dat gen gelukkig wel, anders zou carnaval ook een regelrechte hel zijn ieder jaar

Heel raar, blijkbaar is ie niet verstuurd, maar nu op herhaling En weer een terug!
quote:Moirai schreef op 23 mei 2016 @ 15:59:

[...]

Ik ben al een maand bezig en weer net zo aan het hoesten als in het begin.Hier exact hetzelfde. Ik hoest mezelf ook wakker, zo irritant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven