Het stamcafé XIV
donderdag 19 mei 2016 om 20:18
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
donderdag 26 mei 2016 om 20:42
quote:BellatrixVanDetta schreef op 26 mei 2016 @ 20:41:
Ik leg een kussen op de bar.
Is er wat te drinken waar je goed van slaapt?
Morgen de mee-op-de-truck dag, dus de wekker gaat om 4.00 uur
Vannacht, welteverstaan
Je bent gek.
Er is goede nacht thee.
Ik leg een kussen op de bar.
Is er wat te drinken waar je goed van slaapt?
Morgen de mee-op-de-truck dag, dus de wekker gaat om 4.00 uur
Vannacht, welteverstaan
Je bent gek.
Er is goede nacht thee.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
donderdag 26 mei 2016 om 20:45
donderdag 26 mei 2016 om 20:46
quote:BellatrixVanDetta schreef op 26 mei 2016 @ 20:45:
[...]
Nou doe mij die dan maar
Tja, die truckers bij ons zijn dat gewend, normaal gaat ie bij mij om 6.30
Dat is een normale tijd. Maar midden in de nacht niet.
*pot thee voor Bella*
[...]
Nou doe mij die dan maar
Tja, die truckers bij ons zijn dat gewend, normaal gaat ie bij mij om 6.30
Dat is een normale tijd. Maar midden in de nacht niet.
*pot thee voor Bella*
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
donderdag 26 mei 2016 om 20:53
BvD have fun!
Er staat een banaan-courgette-whey proteine-pindakaasbrood in de oven. Net een zoete aardappel gestoomd, die gaat door mn pompoen-avocado smoothie met speculaaskruiden. En dan ook nog een restje met leifde (LOL) gemaakte pastasalade, bakje quinoa-linzen salade. Kom ik de dag morgen wel door
Er staat een banaan-courgette-whey proteine-pindakaasbrood in de oven. Net een zoete aardappel gestoomd, die gaat door mn pompoen-avocado smoothie met speculaaskruiden. En dan ook nog een restje met leifde (LOL) gemaakte pastasalade, bakje quinoa-linzen salade. Kom ik de dag morgen wel door
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
donderdag 26 mei 2016 om 21:08
donderdag 26 mei 2016 om 21:27
quote:rosanna08 schreef op 26 mei 2016 @ 21:00:
Hats, meestal snap ik je creaties, maar zoete aardappel/pompoen/avocadosmoothie????
Superlekker! Zoete aardappel (ff gestoomd in de magnetron en afgekoeld) voor de koolhydraten, pompoen voor de vezels, avocado voor het vet. Met amandelmelk en lekker veel speculaaskruiden. Had er ook wat verse gember door gedaan.
Vult goed en je krijgt alles binnen.
Hats, meestal snap ik je creaties, maar zoete aardappel/pompoen/avocadosmoothie????
Superlekker! Zoete aardappel (ff gestoomd in de magnetron en afgekoeld) voor de koolhydraten, pompoen voor de vezels, avocado voor het vet. Met amandelmelk en lekker veel speculaaskruiden. Had er ook wat verse gember door gedaan.
Vult goed en je krijgt alles binnen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
donderdag 26 mei 2016 om 21:31