Het stamcafé XV
vrijdag 3 juni 2016 om 18:52
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
zondag 19 juni 2016 om 17:30
zondag 19 juni 2016 om 17:36
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 19 juni 2016 @ 13:14:
[...]
Als er een uitnodigingskaartje binnenkomt nadat een weekend weg, vakantie of festivalticket gekocht is?
Nou ik zal sowieso te weinig waarde hechten aan verjaarsfeestjes maar dan gin ik echt geen plannen omgooien.
Nou ja ik weet wanneer mijn neefje en nichtje jarig zijn en kan dus ook wel een beetje gokken wanneer de verjaardag gevierd word
Dan boek ik dus geen vakantie.
[...]
Als er een uitnodigingskaartje binnenkomt nadat een weekend weg, vakantie of festivalticket gekocht is?
Nou ik zal sowieso te weinig waarde hechten aan verjaarsfeestjes maar dan gin ik echt geen plannen omgooien.
Nou ja ik weet wanneer mijn neefje en nichtje jarig zijn en kan dus ook wel een beetje gokken wanneer de verjaardag gevierd word
Dan boek ik dus geen vakantie.
zondag 19 juni 2016 om 17:38
quote:Solomio schreef op 19 juni 2016 @ 13:23:
@Roosje: ik ga zo even naar buiten:
http://www.houtfestival.nl/Was dat in het park? Zo ja, dan reed ik er langs. Zag er leuk uit.
@Roosje: ik ga zo even naar buiten:
http://www.houtfestival.nl/Was dat in het park? Zo ja, dan reed ik er langs. Zag er leuk uit.
zondag 19 juni 2016 om 18:05
quote:Star schreef op 19 juni 2016 @ 17:38:
[...]
Was dat in het park? Zo ja, dan reed ik er langs. Zag er leuk uit.
Ha, ja, ik zag op FB dat je in de buurt was geweest.
Was idd in het park.
[...]
Was dat in het park? Zo ja, dan reed ik er langs. Zag er leuk uit.
Ha, ja, ik zag op FB dat je in de buurt was geweest.
Was idd in het park.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 19 juni 2016 om 18:09
quote:Star schreef op 19 juni 2016 @ 18:07:
[...]
Ik vind jouw stad erg leuk, maar het is er wel altijd ontzettend druk. De route die ik neem tenminste Ja, en dan vooral met mooi weer hè. Moet je eens doen met zeikweer, dan zal het een stuk rustiger zijn vermoed ik.
[...]
Ik vind jouw stad erg leuk, maar het is er wel altijd ontzettend druk. De route die ik neem tenminste Ja, en dan vooral met mooi weer hè. Moet je eens doen met zeikweer, dan zal het een stuk rustiger zijn vermoed ik.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
zondag 19 juni 2016 om 18:15
Mooie bikni! Ik vind de stad van Solo ook leuk. Kom er te weinig tegenwoordig, ga nu vaker naar het saaie winkelcentrum in de polder, maar dat is wel fijn parkeren.
Was bij schoonouders die lekker binnen zaten, met de luxaflex half dicht want de zon was zo fel. En een vestje aan want het was koud in huis. We waren er zonder jas heen gefietst, wat kunnen ze toch lekker zeuren
Was bij schoonouders die lekker binnen zaten, met de luxaflex half dicht want de zon was zo fel. En een vestje aan want het was koud in huis. We waren er zonder jas heen gefietst, wat kunnen ze toch lekker zeuren
zondag 19 juni 2016 om 18:32
quote:Oudblond schreef op 19 juni 2016 @ 17:30:
Vlaai ken ik van mijn BE Limburgse schoonouders Ik ben geen zoetekauw, maar oh als schoonmoeder vlaai bakte... Heerlijk! Ze bakte voor mij vaak eiervlaai, toch wat hartiger dan fruitvlaai. De lieverd.
Nooit van gehoord. Is dat rijstevlaai?
Ik ben trouwens op weg naar huis vanuit het zonnige zuiden. Geen vlaai gegeten dit keer.
Vlaai ken ik van mijn BE Limburgse schoonouders Ik ben geen zoetekauw, maar oh als schoonmoeder vlaai bakte... Heerlijk! Ze bakte voor mij vaak eiervlaai, toch wat hartiger dan fruitvlaai. De lieverd.
Ik ben trouwens op weg naar huis vanuit het zonnige zuiden. Geen vlaai gegeten dit keer.
zondag 19 juni 2016 om 19:04
quote:yette schreef op 19 juni 2016 @ 18:32:
[...]
Ik ben trouwens op weg naar huis vanuit het zonnige zuiden. Geen vlaai gegeten dit keer.nee niets met rijst. Dezelfe bodem, beetje pudding, en eieren meegebakken. Geplogendheid is daar met suiker opgeklopt eiwit over zit.
[...]
Ik ben trouwens op weg naar huis vanuit het zonnige zuiden. Geen vlaai gegeten dit keer.nee niets met rijst. Dezelfe bodem, beetje pudding, en eieren meegebakken. Geplogendheid is daar met suiker opgeklopt eiwit over zit.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras