Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Goedemorgen!

Moi, geen knuffels vermoord?

Hier zou het eindelijk weer mooi weer worden, ik hoop het!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 04 juni 2016 @ 23:28:

[...]

Nou, ergens de angel insteken ook wel.

Star is van de Fleurtje-school, love it.Ja Fleur was cool!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Dat je wakker wordt en denkt 'Goh ik heb lekker heeeeeel lang geslapen' en dan is het net kwart over 8.....
quote:hatsetats schreef op 05 juni 2016 @ 08:39:

Dat je wakker wordt en denkt 'Goh ik heb lekker heeeeeel lang geslapen' en dan is het net kwart over 8.....

bij mij 07.32

Overigens @ allen: Goedemorgen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hier 6.01. Is dochter ook een keer uit logeren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:hatsetats schreef op 05 juni 2016 @ 08:39:

Dat je wakker wordt en denkt 'Goh ik heb lekker heeeeeel lang geslapen' en dan is het net kwart over 8.....Ja precies alleen dan is het half 7.
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:elfje12 schreef op 05 juni 2016 @ 08:29:

Goedemorgen!

Moi, geen knuffels vermoord?

Hier zou het eindelijk weer mooi weer worden, ik hoop het!Dat was het gisteren al hoor. Aan het westen.
quote:Nouschi schreef op 05 juni 2016 @ 08:43:

Hier 6.01. Is dochter ook een keer uit logeren Dat is altijd zo.
Gisteren was het mij te warm, ik word ziek van hitte.

Dus we vluchten vandaag naar de kust. Is iets koeler dan bij ons en daarna naar een wel koel huis.
quote:Goede-Fee schreef op 05 juni 2016 @ 08:48:

[...]

Dat was het gisteren al hoor. Aan het westen.
quote:elfje12 schreef op 05 juni 2016 @ 08:50:

[...]

Ja we hadden moeten ruilen.
Goedemorgen, jullie zijn ook al op tijd in de strandtent

Ik 'moet' vandaag naar het zwembad. Nu vraag ik me af of het fijner is in een rustig binnenbad, of dat ik met de halve stad in het buitenbad vertoef.
quote:Goede-Fee schreef op 05 juni 2016 @ 08:53:

[...]

Ja we hadden moeten ruilen.Idd. Ik heb nog geprobeerd om het weer hier naar jou te sturen, maar dat lukte niet.
quote:Nouschi schreef op 05 juni 2016 @ 08:43:

Hier 6.01. Is dochter ook een keer uit logeren Heb jij dat?
Het is nu al best warm. Ga zo maar eens een korte broek op zoeken. Wel een die 40+ proof is want wil de mode politie van de Viva niet op bezoek krijgen
Hoi

Afgelopen donderdag heb ik een jonge merel die tegen het slaapkamerraam vloog een tijdje in een mand met een doek erover laten bijkomen. Helemaal slap, koppie hing scheef, snelle ademhaling. Duurde ongeveer twee uur. Nu net komt ze ineens bij me op de tuintafel zitten en begint tegen me te kletsen?!

Zó mooi

Ze hupst nu om me heen. Haar pa durft ook in de buurt te komen en brengt af en toe een rups.
Yette
quote:dolfje schreef op 05 juni 2016 @ 09:41:

Het is nu al best warm. Ga zo maar eens een korte broek op zoeken. Wel een die 40+ proof is want wil de mode politie van de Viva niet op bezoek krijgen
quote:dolfje schreef op 05 juni 2016 @ 09:41:

Het is nu al best warm. Ga zo maar eens een korte broek op zoeken. Wel een die 40+ proof is want wil de mode politie van de Viva niet op bezoek krijgen Nou dat word de broekrok lees ik net.
quote:yette schreef op 05 juni 2016 @ 09:46:

Hoi

Afgelopen donderdag heb ik een jonge merel die tegen het slaapkamerraam vloog een tijdje in een mand met een doek erover laten bijkomen. Helemaal slap, koppie hing scheef, snelle ademhaling. Duurde ongeveer twee uur. Nu net komt ze ineens bij me op de tuintafel zitten en begint tegen me te kletsen?!

Zó mooi

Ze hupst nu om me heen. Haar pa durft ook in de buurt te komen en brengt af en toe een rups.Dat is schattig!

Hoi

Zó mooi

Ze hupst nu om me heen. Haar pa durft ook in de buurt te komen en brengt af en toe een rups. wauw....
Yette!!!!!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Modepolitie?! Laat ze maar komen!

Ik heb zojuist besloten dat de nieuwe zondagtrend bh-loos is.
quote:Goede-Fee schreef op 05 juni 2016 @ 09:59:

[...]

Nou dat word de broekrok lees ik net.

Een linnen BR inderdaad.

Licht, luchtig, praktisch want je neemt er nog eens een mud aardappelen in mee (pijpen dichtbinden) en toch staat het elegant in kerk en voor de zondagsvisites.

Hoi

Zó mooi

Ze hupst nu om me heen. Haar pa durft ook in de buurt te komen en brengt af en toe een rups.Wat mooi....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven