Het stamcafé XV
vrijdag 3 juni 2016 om 18:52
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
dinsdag 7 juni 2016 om 13:25
dinsdag 7 juni 2016 om 13:32
quote:Kittens schreef op 07 juni 2016 @ 12:27:
Het zit lekker mee he Blond, kledingsgewijs . Komt vast helemaal goed.
Kwam vanmorgen in het bos een ree en haar kalfje tegen
Ja zeg! Ik zal niet raar opkijken als er ook nog een hak breekt of zo!
Wat een mooi begin van de dag Kittens!
Het zit lekker mee he Blond, kledingsgewijs . Komt vast helemaal goed.
Kwam vanmorgen in het bos een ree en haar kalfje tegen
Ja zeg! Ik zal niet raar opkijken als er ook nog een hak breekt of zo!
Wat een mooi begin van de dag Kittens!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 7 juni 2016 om 15:39
quote:elfje12 schreef op 07 juni 2016 @ 15:25:
Net kwamen hier 2 straaljagers over. Ik schrok me een ongeluk. Het onweert hier en ik woon niet ver van een vliegveld. Dacht dat het geluid was van een neerstortend toestel
Dat zal idd schrikken zijn!
Daarom wordt het hier zo donker dus, onweer op komst.
Net kwamen hier 2 straaljagers over. Ik schrok me een ongeluk. Het onweert hier en ik woon niet ver van een vliegveld. Dacht dat het geluid was van een neerstortend toestel
Dat zal idd schrikken zijn!
Daarom wordt het hier zo donker dus, onweer op komst.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 7 juni 2016 om 15:48
quote:yasmijn schreef op 07 juni 2016 @ 15:13:
Ik stond om 14.48 uur met mijn collega's op het dak van het gebouw. En daar kwamen ze. De F35 begeleidt door een F16. Machtig mooi!
Ik aanbid je maar deze voorliefde voor lawaaierige, dure, vervuilende, agressieve rotdingen zal ik nooit begrijpen.
Ook niet in het kader van de staatsveiligheid.
Love ya!
Ik stond om 14.48 uur met mijn collega's op het dak van het gebouw. En daar kwamen ze. De F35 begeleidt door een F16. Machtig mooi!
Ik aanbid je maar deze voorliefde voor lawaaierige, dure, vervuilende, agressieve rotdingen zal ik nooit begrijpen.
Ook niet in het kader van de staatsveiligheid.
Love ya!
dinsdag 7 juni 2016 om 16:08
quote:elfje12 schreef op 07 juni 2016 @ 15:51:
[...]
Haha, je had me moeten zien. De buren zullen we gelachen hebben
Bij jou zal het ook wel zo gaan onweren of doet het intussen al.Yep, het begint hier idd. Gelukkig kunnen we volgende week binnen zitten, want het weer werkt niet mee.
[...]
Haha, je had me moeten zien. De buren zullen we gelachen hebben
Bij jou zal het ook wel zo gaan onweren of doet het intussen al.Yep, het begint hier idd. Gelukkig kunnen we volgende week binnen zitten, want het weer werkt niet mee.
Life is short. Eat dessert first.