Het stamcafé XVI

20-06-2016 18:27 3014 berichten
En weer een nieuw deel! Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Cheers!

Zéér belangrijke edit: lieve groetjes van Yas, LV, Leo en Stardienietmeerinrusteis.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 01 juli 2016 @ 20:51:

Griesmeelpudding vind ik lekker, pompoen ook.

Maar.....wat is Tova?Een soort chemische bosbessensaus, uit een flesje. Was in de jaren zeventig het summum van traktatie, in NL. En ik ben er nog steeds dol op, je had ook een chocoladevariant die werkelijk niets met chocolade te maken had maar hij was zoooo lekker
quote:Star schreef op 01 juli 2016 @ 20:50:

[...]

Je lijkt mijn vent wel

Ik mag 'm wel.

Jouw vent.
quote:Oudblond schreef op 01 juli 2016 @ 20:51:

[...]

En laat ik nu exact dat in de verkoop hebben! *Snel groeien Wollie ensow*Haha, I wish. Ik denk niet dat dat er ooit nog van gaat komen eerlijk gezegd.
quote:Eleonora-1 schreef op 01 juli 2016 @ 20:55:

[...]

Ik mag 'm wel.

Jouw vent.

Fijn dat je er weer bent.
Oja, Tova hadden wij vroeger ook. Vond ik toen al niet lekker.
quote:Moirai schreef op 01 juli 2016 @ 12:13:

Tot mijn enkels in de modder. Wat voel ik me heerlijk geaard!
quote:Star schreef op 01 juli 2016 @ 20:56:

[...]

Fijn dat je er weer bent.

Vind ik ook.

Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 01 juli 2016 @ 20:47:

Griesmeel met Tova Ohww Tova, dat gooide ik door de yoghurt of vla.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is de enige lekkere vind ik.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 01 juli 2016 @ 20:51:

Griesmeelpudding vind ik lekker, pompoen ook.

Maar.....wat is Tova?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Haha, de geschiedenis van Tova in 5 foto's.
Griesmeel, echt héél yuk, qua mondgevoel vooral. Brrrrrr. Helaas was het het lievelingstoetje van mijn ouders. Met echte bessensap, geen chemische tova. Bessensap lust ik dan weer wel

Couscous met tonijn! En verder aanmaken als sla, met olijfolie, azijn, olijven, feta, kappertjes, tomaat... Lekker!
The owls are not what they seem
Ik vind mondgevoel zo'n jeukwoord. Voorgoed verpest door die gast van masterchef.
Tova met griesmeel, vanillevla of oma's custard pudding.

Hmm.. Ik heb zin in beschuitenpap. Zal ik maken of niet?
quote:Star schreef op 01 juli 2016 @ 21:09:

Ik vind mondgevoel zo'n jeukwoord. Voorgoed verpest door die gast van masterchef.+ 100.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 01 juli 2016 @ 21:07:

Haha, de geschiedenis van Tova in 5 foto's.Mooi hè!
quote:Nouschi schreef op 01 juli 2016 @ 21:02:

[...]

Ohww Tova, dat gooide ik door de yoghurt of vla.Dat mochten wij niet. Tova werd met kerst gekocht voor op het ijs. Dan de tweede keer met nieuwjaar en dan werd het bewaard tot een speciale gelegenheid. Meestal was er sneller schimmel in het flesje dan een er een speciale gelegenheid was. Snap trouwens nog steeds niet hoe je drie keer vijf mensen kunt willen trakteren uit zo'n ienemienie flesje.
Ach ja, mondgevoel. Vroeger vond ik griesmeel gewoon vies. Véél later hoorde ik het woord en dacht toen 'dát! Dat is wat er mis mee is' dus tja.
The owls are not what they seem
quote:fietsie schreef op 01 juli 2016 @ 21:13:

[...]

Dat mochten wij niet. Tova werd met kerst gekocht voor op het ijs. Dan de tweede keer met nieuwjaar en dan werd het bewaard tot een speciale gelegenheid. Meestal was er sneller schimmel in het flesje dan een er een speciale gelegenheid was. Snap trouwens nog steeds niet hoe je drie keer vijf mensen kunt willen trakteren uit zo'n ienemienie flesje.Wij ook alleen op zondag hoor
Zondag en feestdagen. Of als oma er zin in had. Of opa.
quote:Star schreef op 01 juli 2016 @ 21:09:

Ik vind mondgevoel zo'n jeukwoord. Voorgoed verpest door die gast van masterchef.Oh dat is zeker weer iets op teevee. Geen idee dus
quote:Peacy schreef op 01 juli 2016 @ 21:18:

Zondag en feestdagen. Of als oma er zin in had. Of opa.Mijn opa kon je niet blijer krijgen dan door verschrikkelijk te bunkeren. Wat zat die man te glunderen, als ik voor de derde keer mijn bord vol laadde met rooie kool en draadjesvlees. En als ik dan 's avonds voor het slapen gaan nog eieren ging staan bakken was ie helemaal niet meer te stuiten van geluk
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 juli 2016 @ 21:30:

[...]

Mijn opa kon je niet blijer krijgen dan door verschrikkelijk te bunkeren. Wat zat die man te glunderen, als ik voor de derde keer mijn bord vol laadde met rooie kool en draadjesvlees. En als ik dan 's avonds voor het slapen gaan nog eieren ging staan bakken was ie helemaal niet meer te stuiten van geluk Was jouw opa mijn opa?
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 juli 2016 @ 21:27:

[...]

Oh dat is zeker weer iets op teevee. Geen idee dus Woord word hier al zeker 25 jaar gebruikt. De tv heeft het van mij!
Mondgevoel kende ik wel hoor . De masterchef niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven