Het stamcafé XVI
vrijdag 1 juli 2016 om 23:22
quote:dolfje schreef op 01 juli 2016 @ 23:17:
[...]
Ja precies dat is toch smerig!
Mijn moeder leerde het op school maken (Mulo) en het was ooit een heel chique gerecht. Of een chic gerecht, of sjiek.
Maar heel fancy dus.
Men deed het ook met vis en vlees trouwens.
Als voorloper van de hartige taart.
Denk ik.
[...]
Ja precies dat is toch smerig!
Mijn moeder leerde het op school maken (Mulo) en het was ooit een heel chique gerecht. Of een chic gerecht, of sjiek.
Maar heel fancy dus.
Men deed het ook met vis en vlees trouwens.
Als voorloper van de hartige taart.
Denk ik.
zaterdag 2 juli 2016 om 00:03
quote:Hayek schreef op 01 juli 2016 @ 23:50:
[...]
Mijn dekseltje heeft ook lang haar.
De mijne had het, maar toen ie grijs werd besloot ie het af te laten knippen. Stom hoor.
Wel grappig trouwens dat hij nu veel grijzer is dan ik (ik ben eigenlijk helemaal niet grijs op een paar verdwaalde haren na) terwijl hij zes jaar jonger is dan ik. Kan ik hem zo lekker mee pesten
[...]
Mijn dekseltje heeft ook lang haar.
De mijne had het, maar toen ie grijs werd besloot ie het af te laten knippen. Stom hoor.
Wel grappig trouwens dat hij nu veel grijzer is dan ik (ik ben eigenlijk helemaal niet grijs op een paar verdwaalde haren na) terwijl hij zes jaar jonger is dan ik. Kan ik hem zo lekker mee pesten
zaterdag 2 juli 2016 om 00:06
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 juli 2016 @ 00:03:
[...]
Wel grappig trouwens dat hij nu veel grijzer is dan ik (ik ben eigenlijk helemaal niet grijs op een paar verdwaalde haren na) terwijl hij zes jaar jonger is dan ik. Kan ik hem zo lekker mee pesten Ik mag m'n haar niet lang laten worden van mijn dekseltje!
[...]
Wel grappig trouwens dat hij nu veel grijzer is dan ik (ik ben eigenlijk helemaal niet grijs op een paar verdwaalde haren na) terwijl hij zes jaar jonger is dan ik. Kan ik hem zo lekker mee pesten Ik mag m'n haar niet lang laten worden van mijn dekseltje!
Oh dear, how sad, never mind.
zaterdag 2 juli 2016 om 00:16
zaterdag 2 juli 2016 om 00:19
zaterdag 2 juli 2016 om 02:11
zaterdag 2 juli 2016 om 02:14
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 juli 2016 @ 02:11:
Mogge.
Ik zit leuke liedjes te luisteren.
https://www.youtube.com/watch?v=_n8TuSVmOrwZo fijn dat ik niet zelf hoef na te denken wat ik nu weer eens op moet zetten, ga door
Mogge.
Ik zit leuke liedjes te luisteren.
https://www.youtube.com/watch?v=_n8TuSVmOrwZo fijn dat ik niet zelf hoef na te denken wat ik nu weer eens op moet zetten, ga door
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...