Het stamcafé XVI
donderdag 30 juni 2016 om 16:24
donderdag 30 juni 2016 om 16:26
quote:Moirai schreef op 30 juni 2016 @ 16:24:
[...]
Ja lekker. Ik zit in de trein en nu moet ik me schamen.
Wel fijn, mijn backpack geeft het net op
O wacht, dan gooi ik mijn alltime favourite er ook even in:
https://www.youtube.com/watch?v=pPmuhRjMhDQ
[...]
Ja lekker. Ik zit in de trein en nu moet ik me schamen.
Wel fijn, mijn backpack geeft het net op
https://www.youtube.com/watch?v=pPmuhRjMhDQ
donderdag 30 juni 2016 om 16:28
quote:Hunniebunnie schreef op 30 juni 2016 @ 16:26:
[...]
https://www.youtube.com/watch?v=pPmuhRjMhDQVanaf nu staat er iemand op de negeer.
[...]
https://www.youtube.com/watch?v=pPmuhRjMhDQVanaf nu staat er iemand op de negeer.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
donderdag 30 juni 2016 om 16:33
donderdag 30 juni 2016 om 16:36
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 30 juni 2016 @ 16:26:
Wie zijn Bas van Werven en Tom van 't Hek?
Tom van 't Hek presenteert nu de Ochtendspits op BNR. Hij volgde Humberto Tan op en deed het vanaf dag één niet zo best. Overigens was hij ooit ook presentator van Langs de Lijn, hockeycoach van misschien wel het meest succesvolle dameselftal ooit, tophockeyer en oh ja....huisarts. Maar de kans dat je 'm van dat laatste kent, is klein.
En hij is de broer van Youp.....
Bas van Werven was heel lang presentator bij BNR maar is op den duur EenVandaag gaan presenteren.
Wie zijn Bas van Werven en Tom van 't Hek?
Tom van 't Hek presenteert nu de Ochtendspits op BNR. Hij volgde Humberto Tan op en deed het vanaf dag één niet zo best. Overigens was hij ooit ook presentator van Langs de Lijn, hockeycoach van misschien wel het meest succesvolle dameselftal ooit, tophockeyer en oh ja....huisarts. Maar de kans dat je 'm van dat laatste kent, is klein.
Bas van Werven was heel lang presentator bij BNR maar is op den duur EenVandaag gaan presenteren.
Oh dear, how sad, never mind.
donderdag 30 juni 2016 om 16:39
quote:Hayek schreef op 30 juni 2016 @ 16:36:
[...]
Bas van Werven was heel lang presentator bij BNR maar is op den duur EenVandaag gaan presenteren.Aha, nooit van gehoord. Ik ken alleen de avondspits. Humberto ken ik wel, lekker ding is dat.
[...]
Bas van Werven was heel lang presentator bij BNR maar is op den duur EenVandaag gaan presenteren.Aha, nooit van gehoord. Ik ken alleen de avondspits. Humberto ken ik wel, lekker ding is dat.
donderdag 30 juni 2016 om 16:42
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 30 juni 2016 @ 16:39:
[...]
Aha, nooit van gehoord. Ik ken alleen de avondspits. Humberto ken ik wel, lekker ding is dat.Humberto had bij de Ochtendspits een leuke presenteerstijl, maar hij is geen goede interviewer. Dit in tegenstelling tot Petra Grijzen! Alleen bijna zonde dat zo'n mooie vrouw bij de radio zit......
[...]
Aha, nooit van gehoord. Ik ken alleen de avondspits. Humberto ken ik wel, lekker ding is dat.Humberto had bij de Ochtendspits een leuke presenteerstijl, maar hij is geen goede interviewer. Dit in tegenstelling tot Petra Grijzen! Alleen bijna zonde dat zo'n mooie vrouw bij de radio zit......
Oh dear, how sad, never mind.