Het stamcafé XVII
donderdag 2 februari 2017 om 19:15
donderdag 2 februari 2017 om 19:16
quote:Oudblond schreef op 02 februari 2017 @ 19:15:
[...]
Waarom appelsap Yas? (Als ik meer dan een glas drink word ik er spuugmisselijk van en de geur werkt ook niet echt lekker als ik me ziek voel).
Kan ik goed hebben. Lekker voor de pijnlijke keel.
Karvancevitam gaat de hele dag door. Laf sapje maar ja, je moet wat.
[...]
Waarom appelsap Yas? (Als ik meer dan een glas drink word ik er spuugmisselijk van en de geur werkt ook niet echt lekker als ik me ziek voel).
Karvancevitam gaat de hele dag door. Laf sapje maar ja, je moet wat.
donderdag 2 februari 2017 om 19:24
quote:yasmijn schreef op 02 februari 2017 @ 19:16:
[...]
Karvancevitam gaat de hele dag door. Laf sapje maar ja, je moet wat.Dat staat mij dan altijd tegen terwijl ik troebel appelsap normaliter wel erg lekker vindt.
[...]
Karvancevitam gaat de hele dag door. Laf sapje maar ja, je moet wat.Dat staat mij dan altijd tegen terwijl ik troebel appelsap normaliter wel erg lekker vindt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 2 februari 2017 om 19:36
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 februari 2017 @ 19:27:
Ik fiets nog steeds overal doorheen. D
Ik ook.
Behalve die fiets dan.
Omdat mijn man ziek is kan ik lekker met de auto naar mijn werk.
Ik fiets nog steeds overal doorheen. D
Ik ook.
Behalve die fiets dan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 2 februari 2017 om 19:39
quote:yasmijn schreef op 02 februari 2017 @ 19:13:
[...]
Karvancevitam en appelsap Ik drink ook veel Karvancevitam ik vind de citrusmix het lekkerst. Appelsap krijg ik echt niet weg.
[...]
Karvancevitam en appelsap Ik drink ook veel Karvancevitam ik vind de citrusmix het lekkerst. Appelsap krijg ik echt niet weg.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 2 februari 2017 om 19:41
quote:Oudblond schreef op 02 februari 2017 @ 19:15:
[...]
Waarom appelsap Yas? (Als ik meer dan een glas drink word ik er spuugmisselijk van en de geur werkt ook niet echt lekker als ik me ziek voel).Ja dat dus die geur en die smaak
[...]
Waarom appelsap Yas? (Als ik meer dan een glas drink word ik er spuugmisselijk van en de geur werkt ook niet echt lekker als ik me ziek voel).Ja dat dus die geur en die smaak
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 2 februari 2017 om 19:50
quote:-Kittens- schreef op 02 februari 2017 @ 19:19:
Meh, ik word gek van mijn arm en nog gekker van het idee dat ik woensdag pas bij de fysio terecht kan
Maar ik kan alles eten en drinken. Dat dan weer wel.
Sterkte Kittens Ik eet en drink ook gewoon alles ondanks die stomme griep. Ik heb de afgelopen dagen zuurkoolstamppot, Chili con carne, kippensoep, boerenkool en macaroni bolognese gegeten allemaal liefdevol bereid door mijn mamma
Even afkloppen ik heb niet meer geniest en maar 2 keer gesnoten vandaag. Ik ben nog wel vergeetachtig hopelijk gaat het morgen nog beter.
Meh, ik word gek van mijn arm en nog gekker van het idee dat ik woensdag pas bij de fysio terecht kan
Maar ik kan alles eten en drinken. Dat dan weer wel.
Sterkte Kittens Ik eet en drink ook gewoon alles ondanks die stomme griep. Ik heb de afgelopen dagen zuurkoolstamppot, Chili con carne, kippensoep, boerenkool en macaroni bolognese gegeten allemaal liefdevol bereid door mijn mamma
Even afkloppen ik heb niet meer geniest en maar 2 keer gesnoten vandaag. Ik ben nog wel vergeetachtig hopelijk gaat het morgen nog beter.
donderdag 2 februari 2017 om 19:54
donderdag 2 februari 2017 om 19:59
quote:feow schreef op 02 februari 2017 @ 19:36:
[...]
Ik ook.
Behalve die fiets dan.
Mijn arm zeurt. Onverklaarbare (voor mij dan he) zeurende pijn in mijn arm, met tintelingen tot in mijn vingers. Ik denk dat de oorsprong ergens in mijn nek/schouder ligt. Mijn bovenarm doet het meeste zeer. Ik kan mijn arm nog wel gewoon gebruiken.
(alhoewel ik nu wel begin te merken dat ik steeds meer last van mijn krijg)
[...]
Ik ook.
Behalve die fiets dan.
Mijn arm zeurt. Onverklaarbare (voor mij dan he) zeurende pijn in mijn arm, met tintelingen tot in mijn vingers. Ik denk dat de oorsprong ergens in mijn nek/schouder ligt. Mijn bovenarm doet het meeste zeer. Ik kan mijn arm nog wel gewoon gebruiken.
(alhoewel ik nu wel begin te merken dat ik steeds meer last van mijn krijg)
donderdag 2 februari 2017 om 20:06
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 februari 2017 @ 19:53:
Oh, en nog even opscheppen over mijn dochter: die heeft al haar toetsen van de tweede periode in één keer gehaald, met prachtige cijfers ook nog. Er zat zelfs een verdwaalde tien tussen . Dochter van LV, kanjer ben je!
Oh, en nog even opscheppen over mijn dochter: die heeft al haar toetsen van de tweede periode in één keer gehaald, met prachtige cijfers ook nog. Er zat zelfs een verdwaalde tien tussen . Dochter van LV, kanjer ben je!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 2 februari 2017 om 20:12
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 februari 2017 @ 19:53:
Oh, en nog even opscheppen over mijn dochter: die heeft al haar toetsen van de tweede periode in één keer gehaald, met prachtige cijfers ook nog. Er zat zelfs een verdwaalde tien tussen .Hartstikke goed topdochter heb je
Oh, en nog even opscheppen over mijn dochter: die heeft al haar toetsen van de tweede periode in één keer gehaald, met prachtige cijfers ook nog. Er zat zelfs een verdwaalde tien tussen .Hartstikke goed topdochter heb je
donderdag 2 februari 2017 om 20:12
Yes! Vandaag al 6 maanden frisdrank en alcohol vrij! En al 6 maanden zonder suiker, chocolade, chips, borrelhapjes, snacks of snoep. Ik voel me echt supergezond, ben afgevallen en mijn gedachten zijn alleen maar positief. Ik kook alleen nog maar met biologische ingrediënten en altijd volgens de schijf van vijf. Ik sport nu minimaal 1,5 uur per dag, het liefst zo vroeg mogelijk op de dag. Ik ga nu altijd op tijd naar bed en slaap minimaal 8 uur per nacht. En ik ben echt supergemotiveerd om zo door te gaan! ????????
Ik heb werkelijk geen idee wiens status dit is, maar er stond bij kopiëren of delen..
Voor de eerlijkheid zou alles mbt voeding en slaap en sport zou doorgestreept moeten zijn
Ik heb werkelijk geen idee wiens status dit is, maar er stond bij kopiëren of delen..
Voor de eerlijkheid zou alles mbt voeding en slaap en sport zou doorgestreept moeten zijn