Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Alle reacties Link kopieren
Biefstuk met paddenstoelen herrie en gebakken aardappels.

Fijn dat je opknapt Elfje!

Ren is je dag nog iets geworden na het tijdprobleembegin en de dikke medepassagier?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Haha Blond, ik heb het overleefd Maar het heeft wel bevestigd wat voor antisociale peroonlijkheid ik heb dat reizen in de trein niet echt bij me past. Tis maar goed dat ik op zoek ga naar werk dichter bij huis.

Hoe is jouw dag gegaan? Ben je gaan werken en ging dat goed met je schouder?
Oh en ik eet straks spaghetti bolognese.
Ik heb worstenbroodjes. Ik heb een paar braadworsten liggen die op moeten.
Ja ik ben gaan werken, hele volle dag vandaag met bestuursvergadering en de accountant over de vloer (die ik bedankt heb voor niet bewezen diensten). Ging best goed tot een uur of 3, toen was het wel klaar en had ik weer veel pijn. Vanavond rustig aan en morgen een halve dag en daarna naar de fysio.
Wij hadden rijst met boontjes en rendang van kip. Uit de diepvries, niet vandaag gemaakt.

Ik heb hoofdpijn gekregen op mijn werk dus ga zo nog even buiten wandelen. Heb ook nog niet genoeg stappen gezet.
quote:Filee schreef op 06 maart 2017 @ 18:16:

Ik heb worstenbroodjes. Ik heb een paar braadworsten liggen die op moeten.Oh. lekker!!
Dolfje die stomme hoofdpijn zeg! Heb je al uitsluitsel van je longtesten?
quote:Oudblond schreef op 06 maart 2017 @ 18:18:

Ja ik ben gaan werken, hele volle dag vandaag met bestuursvergadering en de accountant over de vloer (die ik bedankt heb voor niet bewezen diensten). Ging best goed tot een uur of 3, toen was het wel klaar en had ik weer veel pijn. Vanavond rustig aan en morgen een halve dag en daarna naar de fysio.Goed je rust nemen, zodat je niet weer 3 stappen achteruit moet doen. Dat zou zonde zijn!
quote:Oudblond schreef op 06 maart 2017 @ 18:13:

Biefstuk met paddenstoelen herrie en gebakken aardappels.

Fijn dat je opknapt Elfje!

Ren is je dag nog iets geworden na het tijdprobleembegin en de dikke medepassagier?

Lekker!!!

En idd fijn dat ik weer opknap, Blond en Brie
Straks wordt het lente Elfje dan voel je je nog weer beter, of niet?

Ik ga zo salade maken voor mij en broccoli voor de rest.
quote:Oudblond schreef op 06 maart 2017 @ 18:20:

Dolfje die stomme hoofdpijn zeg! Heb je al uitsluitsel van je longtesten?Nee ik ben vanmorgen gewoon vergeten te bellen morgen moet ik heel vroeg gaan werken dus wil woensdag bellen.
quote:dolfje schreef op 06 maart 2017 @ 18:19:

Wij hadden rijst met boontjes en rendang van kip. Uit de diepvries, niet vandaag gemaakt.

Ik heb hoofdpijn gekregen op mijn werk dus ga zo nog even buiten wandelen. Heb ook nog niet genoeg stappen gezet.Klinkt ook al zo lekker!
Het is zoeken Ren, maar dat komt wel goed. Morgen de fysio ook even naar het eerste kootje van mijn wijsvinger laten kijken, dat is gezwollen en heet. De ontstekingen zijn dus nog niet helemaal onder controle.
Ik had het trouwens met twee collega's over hoofdpijn en zij zeiden beiden dat zij dat dus ook vrij vaak hebben als ze gewerkt hebben. Volgens ons is het klimaat binnen gewoon niet goed. De luncht is sowieso veel te droog.
quote:Elfje112 schreef op 06 maart 2017 @ 18:22:

[...]

Klinkt ook al zo lekker!Dat was het
Succes Blond.

En Elfje, jij ook natuurlijk!
quote:BridgetteDubois schreef op 06 maart 2017 @ 18:22:

Straks wordt het lente Elfje dan voel je je nog weer beter, of niet?

Ik ga zo salade maken voor mij en broccoli voor de rest.Meestal wel, warmte (geen hitte) doet me goed. Nu was het ook vooral de spanning voor de vakantie die voor darmproblemen zorgde. Spanning neemt nu af gelukkig.
quote:dolfje schreef op 06 maart 2017 @ 18:22:

[...]

Nee ik ben vanmorgen gewoon vergeten te bellen morgen moet ik heel vroeg gaan werken dus wil woensdag bellen.Je hoofd zit nog te vol!
quote:dolfje schreef op 06 maart 2017 @ 18:24:

Ik had het trouwens met twee collega's over hoofdpijn en zij zeiden beiden dat zij dat dus ook vrij vaak hebben als ze gewerkt hebben. Volgens ons is het klimaat binnen gewoon niet goed. De luncht is sowieso veel te droog.

Daar krijg ik ook altijd hoofdpijn van Dolfje.

En hele droge lucht is ook slecht voor je longen, wellicht dat dat je andere klachten ook geen goed heeft gedaan.
quote:Oudblond schreef op 06 maart 2017 @ 18:25:

[...]

Je hoofd zit nog te vol!Ja maar heb het vandaag een stuk leger gemaakt want ben met 1 opdracht voor mijn opleiding goed opgeschoten!
quote:dolfje schreef op 06 maart 2017 @ 18:26:

[...]

Ja maar heb het vandaag een stuk leger gemaakt want ben met 1 opdracht voor mijn opleiding goed opgeschoten!Goed zo!
Vertel mij wat over het klimaat op het werk
quote:yasmijn schreef op 06 maart 2017 @ 18:47:

Vertel mij wat over het klimaat op het werk Nee ga ik niet doen want jij hebt vakantie! Boeken geladen, boodschapjes gedaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven