Het Stamcafé XVIII
maandag 6 maart 2017 om 18:15
maandag 6 maart 2017 om 18:18
Ja ik ben gaan werken, hele volle dag vandaag met bestuursvergadering en de accountant over de vloer (die ik bedankt heb voor niet bewezen diensten). Ging best goed tot een uur of 3, toen was het wel klaar en had ik weer veel pijn. Vanavond rustig aan en morgen een halve dag en daarna naar de fysio.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 6 maart 2017 om 18:20
quote:Oudblond schreef op 06 maart 2017 @ 18:18:
Ja ik ben gaan werken, hele volle dag vandaag met bestuursvergadering en de accountant over de vloer (die ik bedankt heb voor niet bewezen diensten). Ging best goed tot een uur of 3, toen was het wel klaar en had ik weer veel pijn. Vanavond rustig aan en morgen een halve dag en daarna naar de fysio.Goed je rust nemen, zodat je niet weer 3 stappen achteruit moet doen. Dat zou zonde zijn!
Ja ik ben gaan werken, hele volle dag vandaag met bestuursvergadering en de accountant over de vloer (die ik bedankt heb voor niet bewezen diensten). Ging best goed tot een uur of 3, toen was het wel klaar en had ik weer veel pijn. Vanavond rustig aan en morgen een halve dag en daarna naar de fysio.Goed je rust nemen, zodat je niet weer 3 stappen achteruit moet doen. Dat zou zonde zijn!
maandag 6 maart 2017 om 18:21
maandag 6 maart 2017 om 18:22
maandag 6 maart 2017 om 18:23
maandag 6 maart 2017 om 18:24
quote:BridgetteDubois schreef op 06 maart 2017 @ 18:22:
Straks wordt het lente Elfje dan voel je je nog weer beter, of niet?
Ik ga zo salade maken voor mij en broccoli voor de rest.Meestal wel, warmte (geen hitte) doet me goed. Nu was het ook vooral de spanning voor de vakantie die voor darmproblemen zorgde. Spanning neemt nu af gelukkig.
Straks wordt het lente Elfje dan voel je je nog weer beter, of niet?
Ik ga zo salade maken voor mij en broccoli voor de rest.Meestal wel, warmte (geen hitte) doet me goed. Nu was het ook vooral de spanning voor de vakantie die voor darmproblemen zorgde. Spanning neemt nu af gelukkig.
maandag 6 maart 2017 om 18:25
maandag 6 maart 2017 om 18:25
quote:dolfje schreef op 06 maart 2017 @ 18:24:
Ik had het trouwens met twee collega's over hoofdpijn en zij zeiden beiden dat zij dat dus ook vrij vaak hebben als ze gewerkt hebben. Volgens ons is het klimaat binnen gewoon niet goed. De luncht is sowieso veel te droog.
Daar krijg ik ook altijd hoofdpijn van Dolfje.
En hele droge lucht is ook slecht voor je longen, wellicht dat dat je andere klachten ook geen goed heeft gedaan.
Ik had het trouwens met twee collega's over hoofdpijn en zij zeiden beiden dat zij dat dus ook vrij vaak hebben als ze gewerkt hebben. Volgens ons is het klimaat binnen gewoon niet goed. De luncht is sowieso veel te droog.
Daar krijg ik ook altijd hoofdpijn van Dolfje.
En hele droge lucht is ook slecht voor je longen, wellicht dat dat je andere klachten ook geen goed heeft gedaan.