Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 06 maart 2017 @ 18:47:

Vertel mij wat over het klimaat op het werk Jij gaat morgen naar een heerlijk klimaat!
Ik had te maken met een scheetjesfront vandaag.

Maar ook met zonnestraaltjes.
Wil ik weten wat een scheetjesfront is?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Neuh, dat denk ik niet.
Ik wil dat wel weten
Dat als je even in de keuken bent geweest en het lokaal met kinderen binnenkomt, het net lijkt of iemand in zijn broek heeft gepoept. Of meerdere iemanden.

Of soms drijft de lucht gewoon naar je toe.

Maar misschien is er iets mis met mijn neus. Op de sportschool vanmorgen dacht ik ook iets te ruiken...
Ow ja dat ken ik wel. Dat ruik je inderdaad vaak op school.

En eigenlijk niet alleen op school, ik ruik ook vaak zulke luchten.

Dus ik denk niet dat het aan jouw neus ligt
Ik ruik dat ook vaak op mijn werk. Publieke ruimte..
Ik ook, op school, in de trein. Tja, bij alle mensen ontsnapt nu eenmaal gedurende de dag gas, kun je niets aan doen.
Dan heb ik blijkbaar een talent om dat niet te ruiken. Behalve in ov: maar daar vertel ik mezelf dat ik 'natte hond' ruik door de niet-gewassen jassen. Naïef opereren heeft zo z'n voordelen
Ik ruik op een openbaar toilet ook vaak in welke fase van de cyclus mijn voorgangster zich bevindt...
Gatver!

Ik denk dat mijn neus niet zo goed is gelukkig.
quote:BridgetteDubois schreef op 06 maart 2017 @ 20:47:

Ik ruik op een openbaar toilet ook vaak in welke fase van de cyclus mijn voorgangster zich bevindt...Heee. Ik heb dat ook! Ik kan het altijd precies ruiken als mijn voorgangster ongesteld is (geweest)
quote:Filee schreef op 06 maart 2017 @ 23:00:

[...]

Heee. Ik heb dat ook! Ik kan het altijd precies ruiken als mijn voorgangster ongesteld is (geweest)yep heb ik ook
Trusten.
Slaap lekker Dolfje
Yas, hele fijne vakantie gewenst!

Goedemorgen rest van het café, en een fijne dag gewenst.
Jij ook, Renaissance!
IMHO
Dank je.

Slaap de laatste paar nachten beter, niet meer 10x per nacht wakker en dan om half 4 definitief. Dat maakt zoveel verschil in hoe ik me voel.

Rustige dag vandaag op het werk, maar wel naar de bedrijfsarts. Da's een nieuwe en man o man, wat een zelfingenomen, kort-door-de-bocht kwast is dat, verschrikkelijk. Dus mijn uitdaging voor vandaag is mijn antipathie niet al te duidelijk laten blijken. Maar of het me lukt? Ik ben daar misschien niet zo heeeeel erg goed in.
Zo te horen moet ik blij zijn dat ik niet meer met het ov reis.

Goedemorgen allemaal!
quote:Renaissance schreef op 07 maart 2017 @ 07:17:

Dank je.

Slaap de laatste paar nachten beter, niet meer 10x per nacht wakker en dan om half 4 definitief. Dat maakt zoveel verschil in hoe ik me voel.

Rustige dag vandaag op het werk, maar wel naar de bedrijfsarts. Da's een nieuwe en man o man, wat een zelfingenomen, kort-door-de-bocht kwast is dat, verschrikkelijk. Dus mijn uitdaging voor vandaag is mijn antipathie niet al te duidelijk laten blijken. Maar of het me lukt? Ik ben daar misschien niet zo heeeeel erg goed in.

En waarom zou je het niet laten merken? "U maakt een zelfingenomen, kort-door-de-bocht indruk op mij. Wat denkt u dat u daar aan zou kunnen doen?"

Hoe dan ook, succes.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 07 maart 2017 @ 07:20:

[...]

En waarom zou je het niet laten merken? "U maakt een zelfingenomen, kort-door-de-bocht indruk op mij. Wat denkt u dat u daar aan zou kunnen doen?"

Hoe dan ook, succes.

Dat is ook een optie. Vorige keer heb ik hem wel op dingen aangesproken en tegengas gegeven. Dat vond hij een teken dat het best goed met me gaat. Nooit geweten dat dat een medisch criterium is om te bepalen of het goed gaat met de patient: ze geeft de arts voldoende tegengas

Enfin, als alles goed gaat is het de laatste keer dat ik hem zie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven