Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Ik ben onlangs mijn werklaptop kwijtgeraakt, op mijn werk. Geen idee waar ik hem heb gelaten. Ook nooit meer teruggezien.
Ik ben eens een pak wc-papier kwijtgeraakt. Net gekocht, stond ook keurig op het bonnetje, netjes uit mijn tas gehaald en op het aanrecht gepleurd en een uur later was het foetsie. Nooit meer teruggevonden.
quote:Renaissance schreef op 10 februari 2017 @ 20:59:

Ik ben onlangs mijn werklaptop kwijtgeraakt, op mijn werk. Geen idee waar ik hem heb gelaten. Ook nooit meer teruggezien.

Neeeeee

Ze waren zeker niet zo blij met je, op het werk.
quote:Filee schreef op 10 februari 2017 @ 20:57:

[...]

Ik ben ook al maanden een zak chips kwijt

Die heb ik zelf niet opgegeven, voor de duidelijkheid.Als vermist?
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 februari 2017 @ 21:02:

[...]

Als vermist?Ja de zak chips is vermist. Ik heb 'm ooit te goed verstopt en nooit meer gevonden.
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 februari 2017 @ 20:59:

Ik ben eens een pak wc-papier kwijtgeraakt. Net gekocht, stond ook keurig op het bonnetje, netjes uit mijn tas gehaald en op het aanrecht gepleurd en een uur later was het foetsie. Nooit meer teruggevonden.Dat is knap
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 februari 2017 @ 21:01:

[...]

Neeeeee

Ze waren zeker niet zo blij met je, op het werk.Dat viel wel mee, ik denk dat zoiets op een grote hoop "ongelukjes" wordt geboekt. Kreeg in ieder geval gelijk een nieuwe (had wel overal gezocht en hem opgegeven bij "verloren voorwerpen" van de gemeente.
Ik heb deze, hoop dat ik hem niet kwijtraak.
Alle reacties Link kopieren
Ik raak ook dingen kwijt hoor maar etenswaren ben ik nog nooit kwijtgeraakt als die vermist zijn, zijn die verdwenen in mijn buik
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:_Inkie_ schreef op 10 februari 2017 @ 21:12:

Ik heb deze, hoop dat ik hem niet kwijtraak. :-O[afbeelding]Vastbinden!
Wij (nou ja, dochter niet dus) eten morgen hachee. Willen jullie me helpen herinneren dat ik de runderlappen in de koelkast heb gelegd?
Oeh Ink. Die is vast zo zoek.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 10 februari 2017 @ 21:14:

Oeh Ink. Die is vast zo zoek.Ja een stukje is al weg
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 februari 2017 @ 21:14:

Wij (nou ja, dochter niet dus) eten morgen hachee. Willen jullie me helpen herinneren dat ik de runderlappen in de koelkast heb gelegd?Lekker! Ik was ook van plan om morgen Hachee te maken.
quote:_Inkie_ schreef op 10 februari 2017 @ 21:12:

Ik heb deze, hoop dat ik hem niet kwijtraak. :-O[afbeelding]

Nu denk ik eraan dat ik deze vergeten ben te bestellen!

Mijn winkelmandje was opeens leeg, moest ik alles opnieuw invullen en dit vergeten dus. Verschrikkelijk.
Life is short. Eat dessert first.
quote:_Inkie_ schreef op 10 februari 2017 @ 21:21:

[...]

Ja een stukje is al weg Als je maar niet denkt dat ik ga helpen zoeken.
quote:doornroosje9 schreef op 10 februari 2017 @ 21:27:

[...]

Nu denk ik eraan dat ik deze vergeten ben te bestellen!

Mijn winkelmandje was opeens leeg, moest ik alles opnieuw invullen en dit vergeten dus. Verschrikkelijk.Dat is vreselijk maar deze is niet puur hoor dus lust je vast niet
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 februari 2017 @ 21:29:

[...]

Als je maar niet denkt dat ik ga helpen zoeken.Lullig
quote:_Inkie_ schreef op 10 februari 2017 @ 21:33:

[...]

Dat is vreselijk maar deze is niet puur hoor dus lust je vast niet Het was de extra pure.
Life is short. Eat dessert first.
LV jij hebt runderlapppen in de koelkast gelegd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Goedemorgen Stammies.

Slapen lukt niet meer.

Dit weekend opruimen en foto's maken van het huis, het gaat asap op funda.

En dat moet maar doet me verdriet en niet zo'n beetje ook. Bah, als de bezichtigingen beginnen, mensen rondleiden in m'n prachtige huis. Zo geen zin in. Heb er nog slechter van geslapen dan normaal haha!

Daarom eerst even iets leuks in de vorm van straks The Voice kijken met m'n lieve kind.
Goedemorgen allemaal, fijn weekend.

Leo, succes met de verkoop. Betekent dat dat je naar het westen gaat verhuizen?
Nee, ik blijf hier in de buurt zodat mijn dochter haar school rustig af kan maken.

Maar waar.....

Dat is afwachten.
Ow, dat is wel verstandig voor je dochter, maar jammer voor jou zelf. Spannende tijden dus, ik hoop dat je snel een fijne nieuwe plek vindt als het huis verkocht is.

Het valt niet mee, om dingen waar je aan gehecht bent op te geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven