Het Stamcafé XVIII
vrijdag 10 februari 2017 om 21:04
vrijdag 10 februari 2017 om 21:04
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 februari 2017 @ 21:01:
[...]
Neeeeee
Ze waren zeker niet zo blij met je, op het werk.Dat viel wel mee, ik denk dat zoiets op een grote hoop "ongelukjes" wordt geboekt. Kreeg in ieder geval gelijk een nieuwe (had wel overal gezocht en hem opgegeven bij "verloren voorwerpen" van de gemeente.
[...]
Neeeeee
Ze waren zeker niet zo blij met je, op het werk.Dat viel wel mee, ik denk dat zoiets op een grote hoop "ongelukjes" wordt geboekt. Kreeg in ieder geval gelijk een nieuwe (had wel overal gezocht en hem opgegeven bij "verloren voorwerpen" van de gemeente.
vrijdag 10 februari 2017 om 21:12
vrijdag 10 februari 2017 om 21:27
quote:_Inkie_ schreef op 10 februari 2017 @ 21:12:
Ik heb deze, hoop dat ik hem niet kwijtraak. :-O[afbeelding]
Nu denk ik eraan dat ik deze vergeten ben te bestellen!
Mijn winkelmandje was opeens leeg, moest ik alles opnieuw invullen en dit vergeten dus. Verschrikkelijk.
Ik heb deze, hoop dat ik hem niet kwijtraak. :-O[afbeelding]
Nu denk ik eraan dat ik deze vergeten ben te bestellen!
Mijn winkelmandje was opeens leeg, moest ik alles opnieuw invullen en dit vergeten dus. Verschrikkelijk.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 10 februari 2017 om 21:33
zaterdag 11 februari 2017 om 06:40
Goedemorgen Stammies.
Slapen lukt niet meer.
Dit weekend opruimen en foto's maken van het huis, het gaat asap op funda.
En dat moet maar doet me verdriet en niet zo'n beetje ook. Bah, als de bezichtigingen beginnen, mensen rondleiden in m'n prachtige huis. Zo geen zin in. Heb er nog slechter van geslapen dan normaal haha!
Daarom eerst even iets leuks in de vorm van straks The Voice kijken met m'n lieve kind.
Slapen lukt niet meer.
Dit weekend opruimen en foto's maken van het huis, het gaat asap op funda.
En dat moet maar doet me verdriet en niet zo'n beetje ook. Bah, als de bezichtigingen beginnen, mensen rondleiden in m'n prachtige huis. Zo geen zin in. Heb er nog slechter van geslapen dan normaal haha!
Daarom eerst even iets leuks in de vorm van straks The Voice kijken met m'n lieve kind.