Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Zeg dat.

Maar we gaan het leuk maken hoor, waar we ook terechtkomen.

Het loslaten van wat ooit mijn droom was (huis met een stukkie land er bij) valt me alleen zwaar.

Ga je leuke dingen doen het weekend?
Dat kan ik me goed voorstellen! Het is denk ik ook een droom voor veel mensen om zo te wonen, stukje paradijs. Dat je het elders ook leuk kan maken maakt het niet opeens niet moeilijk.

Ik ga straks naar mijn fotocursus (erg leuk) en dan vanmiddag ongetwijfeld nog wat verder malen over mijn "loslaatding" (werk). Maar ik wil mijn gedachten ook nog op leuke dingen richten, lekker wat lezen of fototutorials kijken op youtube enzo.

Gaan jullie leuke dingen doen?
Leo, wat rot dat je moet verhuizen
Hee Elfje, hoe is het?

Ja is ruk. Verhuizen.

Ren, veel plezier met fotograferen!
Dank je Leo, dat komt goed.

Fijne dag allemaal!

(het sneeuwt hier, ziet er mooi uit, maar van mij had het niet gehoeven)
quote:Eleonora-1 schreef op 11 februari 2017 @ 08:03:

Hee Elfje, hoe is het?

Ja is ruk. Verhuizen.

Ren, veel plezier met fotograferen!Met mij gaat het goed
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 11 februari 2017 @ 06:40:

Goedemorgen Stammies.

Slapen lukt niet meer.

Dit weekend opruimen en foto's maken van het huis, het gaat asap op funda.

En dat moet maar doet me verdriet en niet zo'n beetje ook. Bah, als de bezichtigingen beginnen, mensen rondleiden in m'n prachtige huis. Zo geen zin in. Heb er nog slechter van geslapen dan normaal haha!

Daarom eerst even iets leuks in de vorm van straks The Voice kijken met m'n lieve kind.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hier heeft het ook gesneeuwd. Ik denk dat ik maar binnen blijf vandaag. Ik houd niet van de sneeuw.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hier ook sneeuw, mooi om te zien maar ik vind het niet leuk.

Voel me ok, iets minder slecht dan gisteren dus wil vanavond wel naar het uitje. Gezellig kletsen en eten en drinken met vrienden.
Dolfje, als ik een onattente hork ben dan spijt met me maar weet je ook wat je mankeert?

Hoofdpijn he, al een hele tijd?
quote:charlottew88 schreef op 11 februari 2017 @ 08:27:

[...]

Hi sweety
quote:Eleonora-1 schreef op 11 februari 2017 @ 09:12:

Dolfje, als ik een onattente hork ben dan spijt met me maar weet je ook wat je mankeert?

Hoofdpijn he, al een hele tijd?

Hoofdpijn, oververmoeid, stress gerelateerde klachten etc. Maandag ga ik bloed prikken. Zie vaak nogal grauw ook.

Op werk aangegeven voorlopig geen over uren te maken.
Voor wie huisdieren heeft en dingen kwijt raakt...........

(geen idee wat mijn excuus voor kwijtraken dan kan zijn )

Wij zijn nog steeds bezig met de vakantie plannen. Bezoek vriendin in de VS staat op de planning. Denk dat we dat een week gaan doen. En nu vroeg mijn andere vriendin gisteren of we dit jaar ook weer naar de camping in Spanje kwamen en dat is toch ook wel heel gezellig...
quote:Watervrouw333 schreef op 11 februari 2017 @ 09:34:

Voor wie huisdieren heeft en dingen kwijt raakt...........

(geen idee wat mijn excuus voor kwijtraken dan kan zijn )

[afbeelding]
Shit ik heb weer een blaasontsteking. Met de HApost gebeld en ik mag een kuurtje halen. Dus ben ik er hopelijk gauw vanaf. Ik zit alleen steeds op het toilet omdat ik continu moet plassen. Dus even kijken wanneer ik kan gaan.
Leo wat naar en verdrietig dat je je huis moet verkopen. Dikke knuffel voor jou!

Charlie, jij ook een dikke knuffel, blaasontsteking is zo vervelend.

Hier sneeuwt het maar als mijn koffie op is ga ik even wandelen. Door het bos naar zee. Zal best mooi zijn en op de kou kan ik me kleden. Er staat veel minder wind dan gisteren dus het komt wel goed.

Vanmiddag komt mijn broertje koffie drinken en hij blijft eten. Hij is vorig jaar gescheiden en volgens mij gaat het wel weer goed met hem. Hij is in ieder geval druk aan het 'Tinderen'
Leo, hoe rottig ook, het huis is nu een blok aan je been en het zal je financieel een heel stuk rust opleveren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Balen Leo dat je dan toch binnenkort je huis uit zal moeten. Blijf je er wonen tot het verkocht is?
quote:charlottew88 schreef op 11 februari 2017 @ 10:23:

Shit ik heb weer een blaasontsteking. Met de HApost gebeld en ik mag een kuurtje halen. Dus ben ik er hopelijk gauw vanaf. Ik zit alleen steeds op het toilet omdat ik continu moet plassen. Dus even kijken wanneer ik kan gaan.Oeh pijnlijk. Dikke maandverband voor en gaan!
quote:rosanna08 schreef op 11 februari 2017 @ 11:00:

Leo, hoe rottig ook, het huis is nu een blok aan je been en het zal je financieel een heel stuk rust opleveren

Inderdaad. Maar snap dat dat nog even anders voelt.

Ga je een huis zoeken in de schoolplaats van dochter?
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 11 februari 2017 @ 11:47:

[...]

Inderdaad. Maar snap dat dat nog even anders voelt.

Ga je een huis zoeken in de schoolplaats van dochter? oh ja, snap heel goed dat het nog niet zo voelt
quote:rosanna08 schreef op 11 februari 2017 @ 11:50:

[...]

oh ja, snap heel goed dat het nog niet zo voelt Ik bedoelde het ook niet zo dat jij dat niet snapte hoor Quote jouw post om aan te haken.
ik had het ook niet als aanval opgevat hoor Puss

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven