Het Stamcafé XVIII
zaterdag 18 februari 2017 om 00:00
zaterdag 18 februari 2017 om 00:58
Jongens ik kom niet meer bij
Dochter heeft wraak genomen, op haar pedo-opa
Ik ga niet in details treden, want politie en je weet maar nooit, maar ik heb wel zo verschrikkelijk in een deuk gelegen
Kind was nog bang dat ik haar op haar kop zou geven, maar ik reageerde zoals gehoopt: ik ging in een scheur
Dochter heeft wraak genomen, op haar pedo-opa
Ik ga niet in details treden, want politie en je weet maar nooit, maar ik heb wel zo verschrikkelijk in een deuk gelegen
Kind was nog bang dat ik haar op haar kop zou geven, maar ik reageerde zoals gehoopt: ik ging in een scheur
zaterdag 18 februari 2017 om 09:45
zaterdag 18 februari 2017 om 12:38
zaterdag 18 februari 2017 om 13:12
Gelukkig Pinda! Fijn naar de sauna, ga ik volgende week ook proberen regelen. Mijn lijf zou ik zo met de vuilniswagen mee willen geven. Medicijnen doen volgens mij helemaal niets. Maandag gelukkig accupunctuur, dat geeft meestal wel wat verlichting. Dinsdag fysio en de resultaten van de neuroloog. En dan maar weer verder modderen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 18 februari 2017 om 13:25
Pinda, veel plezier in de sauna, dat is altijd zo lekker!
Blond, sterkte! Wat rot dat je geen baat lijkt te hebben bij de medicijnen. Ik ben benieuwd wat de neuroloog te melden heeft.
Hier net warm gegeten, doe ik wel vaker tussen de middag als ik niet hoef te werken. Nu is de afwas ook gelijk gedaan en "moet" ik niets meer vandaag. Vanochtend fotocursus gehad, we zijn naar buiten geweest. Altijd weer leuk om te zien hoe mijn foto's zijn geworden. Ben benieuwd of ze vandaag een beetje gelukt zijn.
Blond, sterkte! Wat rot dat je geen baat lijkt te hebben bij de medicijnen. Ik ben benieuwd wat de neuroloog te melden heeft.
Hier net warm gegeten, doe ik wel vaker tussen de middag als ik niet hoef te werken. Nu is de afwas ook gelijk gedaan en "moet" ik niets meer vandaag. Vanochtend fotocursus gehad, we zijn naar buiten geweest. Altijd weer leuk om te zien hoe mijn foto's zijn geworden. Ben benieuwd of ze vandaag een beetje gelukt zijn.